Kuntaliiton toimitusjohtajaksi haki 6 henkilöä

26.10.2018
Julkaistavissa heti

Kuntaliiton toimitusjohtajaksi haki 6 henkilöä

Kuntaliiton toimitusjohtajan tehtävään ovat määräaikaan mennessä hakeneet seuraavat henkilöt:

Harri Jaskari, hallintotieteiden lisensiaatti
Markku Lumio, oikeustieteen kandidaatti, varatuomari
Minna Karhunen, hallintotieteiden maisteri
Päivi Nikander, Master in Public Administration, Master in Civil Engineering
Salla Palmi-Felin, filosofian tohtori
Yksi hakija ei halua nimeään julkisuuteen.

Tehtävän kelpoisuusehtona on ylempi korkeakoulututkinto, kunta-alan perehtyneisyys ja vahva johtajakokemus. Tehtävä täytetään seitsemän vuoden määräajaksi.

Kuntaliiton hallituksen puheenjohtaja Sirpa Paatero, p. 050 512 1602

Pi Krogell-Magni, va. viestintäjohtaja, Suomen Kuntaliitto, p. 050 522 5953

I stora städer stabiliserades kostnadsutvecklingen för hälso- och sjukvården, i medelstora kommuner ökade social- och hälsovårdskostnaderna18.6.2019 10:00:00 EESTTiedote

Kommunförbundet har utrett kostnaderna för hälso- och sjukvården i stora städer och kostnaderna för social- och hälsovården i medelstora kommuner år 2018. Enligt jämförelsematerialet ökade kostnaderna för hälso- och sjukvården bara lite i de stora städerna. I de medelstora kommunerna ökade social- och hälsovårdskostnaderna betydligt.