Kuntavaalien tulosilta Kuntatalossa

Medialle tarkoitettu kuntavaalien tulosilta järjestetään Helsingissä Suomen Kuntaliiton Kuntatalossa sunnuntaina 9. huhtikuuta. Puolueiden puheenjohtajat ovat tilaisuudessa toimittajien tavattavina. Turvajärjestelyjen takia tulosiltaan voivat osallistua vain ennakkoon akkreditoituneet toimittajat ja kuvaajat. Akkreditointi on nyt alkanut, ja se päättyy tiistaina 4. huhtikuuta.

Ohjeet ja linkki akkreditointilomakkeeseen ovat alla.

Puolueiden puheenjohtajat saapuvat Kuntataloon klo 20–20.30. He osallistuvat illan aikana suoriin tv- ja nettilähetyksiin. Puoluejohtajia on mahdollista haastatella lähetysten lomassa sekä hyvin lyhyesti heidän saapuessaan Kuntataloon. Erillistä lehdistötilaisuutta medialle ei järjestetä.

Tilaisuuteen on kutsuttu myös eduskunnan ulkopuolisten pienpuolueiden edustajat.

Toimittajien ja kuvaajien käyttöön on varattu työtilat Kuntatalon ravintolasta. Tilassa on nettiyhteys, sähköliitännät ja tulostin. Vaalien tuloslaskentaa voi seurata screeniltä.Lehdistön työtila on avoinna klo 17–24.

Lähetämme akkreditoituneille toimittajille ja kuvaajille lisätietoa järjestelyistä ennen vaalipäivää. Lisäksi järjestämme vaaleja edeltävällä viikolla perjantaina 7. huhtikuuta mahdollisuuden tutustua Kuntatalon vaali-iltana käytössä oleviin tiloihin.

Tulosillan isäntänä toimii Kuntaliitto. STT osallistuu tilaisuuden järjestelyihin yhdessä muiden medioiden kanssa.

AKKREDITOITUMINEN

Akkreditointi kuntavaalien tulosiltaan 9.4.2017 päättyy tiistaina 4.4.

Akkreditointilomakkeeseen on täytettävä kaikki vaaditut tiedot. Henkilötunnuksia tarvitaan poliisin turvaselvityksiin.

Sisäänkäynti Kuntataloon tapahtuu osoitteesta Ensi linja 3, 00530 Helsinki. Henkilöllisyys on pyydettäessä todistettava paikalle saavuttaessa.

Akkreditointilomake on osoitteessa:

Jos linkki ei toimi, olkaa yhteydessä Kuntaliittoon:

viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Esa Nieminen, 040 546 6424 tai

markkinointijohtaja Maritta Mäkelä, 040 765 8016