Kuopion Toto76-pelistä 114 000 euroa kuusi oikein -tuloksella Kaustiselle – Jokimaalle tulee iso jackpot

Kuopion Toto76-pelissä ei löytynyt yhtään seitsemän oikein tulosta, ja ainoa kuusi oikein -tulos toi 114 000 euron voiton. Se meni kaustislaiselle nettipelaajalle.

Mr Hot Shot / Santtu Raitala aloittivat yllättäjien juhlat Kuopion Toto76-kierroksella. Kuva: Jukka Vepsäläinen

Laukeamatta jäänyt jackpot siirtyy seuraavalle kierrokselle. Näin Lahden Jokimaalla on 30.12. tarjolla miljoonaluokan potti, joka haastaa Toto-pelien ennätysvoiton. Vuoden 2012 helmikuussa Kuopion Toto75-pelin päävoitto nousi 1 012 439 euroon eli ensimmäisen kerran yli miljoonan.

- Jokimaalla on ensi lauantaina mahdollisuus rikkoa tuo jo lähes kuusi vuotta vanha ennätys, ennakoi Toto-pelien tuotepäällikkö Juha Ahjolinna Veikkauksesta.

Kuopion Toto76-pelin suurimmat yllätykset tulivat heti kärkeen, kun kahdessa ensimmäisessä Toto76-lähdössä voittoon ravasivat kaksi prosenttia pelatut Mr Hot Shot rattaillaan Santtu Raitala ja Esa Holopaisen ohjastama She´s So Lady. Eikä paljon helpommin jatkunut, kun kahdessa seuraavassa lähdössä ensimmäisinä maalilinjan ylittivät kolmen prosentin Kitta (Pekka Vehviläinen) ja Fakir Nyx (Iikka Nurmonen).

Toto76, Kuopio, 23.12.2017

Lähtö voittaja ohjastaja poissa