Kuopion Toto76-pelistä 114 000 euroa kuusi oikein -tuloksella Kaustiselle – Jokimaalle tulee iso jackpot

Kuopion Toto76-pelissä ei löytynyt yhtään seitsemän oikein tulosta, ja ainoa kuusi oikein -tulos toi 114 000 euron voiton. Se meni kaustislaiselle nettipelaajalle.

Mr Hot Shot / Santtu Raitala aloittivat yllättäjien juhlat Kuopion Toto76-kierroksella. Kuva: Jukka Vepsäläinen

Laukeamatta jäänyt jackpot siirtyy seuraavalle kierrokselle. Näin Lahden Jokimaalla on 30.12. tarjolla miljoonaluokan potti, joka haastaa Toto-pelien ennätysvoiton. Vuoden 2012 helmikuussa Kuopion Toto75-pelin päävoitto nousi 1 012 439 euroon eli ensimmäisen kerran yli miljoonan.

- Jokimaalla on ensi lauantaina mahdollisuus rikkoa tuo jo lähes kuusi vuotta vanha ennätys, ennakoi Toto-pelien tuotepäällikkö Juha Ahjolinna Veikkauksesta.

Kuopion Toto76-pelin suurimmat yllätykset tulivat heti kärkeen, kun kahdessa ensimmäisessä Toto76-lähdössä voittoon ravasivat kaksi prosenttia pelatut Mr Hot Shot rattaillaan Santtu Raitala ja Esa Holopaisen ohjastama She´s So Lady. Eikä paljon helpommin jatkunut, kun kahdessa seuraavassa lähdössä ensimmäisinä maalilinjan ylittivät kolmen prosentin Kitta (Pekka Vehviläinen) ja Fakir Nyx (Iikka Nurmonen).

Toto76, Kuopio, 23.12.2017

Lähtö voittaja ohjastaja poissa
L5 Toto76-1 10 Mr Hot Shot Santtu Raitala 6, 8
L6 Toto76-2 1 She's So Lady Esa Holopainen 4, 7
L7 Toto76-3 9 Kitta Pekka Vehviläinen
L8 Toto76-4 9 Fakir Nyx Iikka Nurmonen 5, 6, 10
L9 Toto76-5  11 William Pine Tapio Perttunen 4, 8
L10 Toto76-6 6 Kobardi Markus Porokka 1, 8
L11 Toto76-7  16 Polara Antti Tupamäki 1, 7

6 oikein             114 165,70 €

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.