Kurikkaan 269 000 euron päävoitto Veikkauksen eBingosta

Voitto tuli 4 euron panoksella.

Kurikkalainen nettipelaaja pääsi yllättymään iloisesti torstaina 18.1., kun Veikkauksen eBingosta osui hänelle 269 596,30 euron suuruinen jackpot-päävoitto. Voitto tuli neljän euron hintaisesta Timantti-huoneesta.

Koska voitokas peli oli pelattu tunnistautuneena Veikkauksen nettisivuilla, nimimerkillä BusaMies pelannut kurikkalaispelaaja saa voittorahat suoraan tililleen.

Voittaakseen jackpot-päävoiton Timantissa pelaajan tulee saada 25-numeroinen peliruudukko täyteen osumia enintään 50 bingopallolla. Todennäköisyys saada jackpot Timantti-huoneessa on noin 1 : 210 000.

Edellinen iso Veikkaus-voitto osui Kurikkaan 1,5 vuotta sitten, kun Kurikan R-kioskilla pelannut asiakas sai Lotossa kierroksella 32/2016 täysosuman, jolla hän voitti 1,1 miljoonaa euroa.

eBingo on ainoastaan Veikkauksen etuasiakkaille tarjolla oleva numeroveikkaus. Veikkauksen eBingo-huoneissa vierailee viikoittain yli 45 000 pelaajaa. Peliä voi pelata Veikkauksen nettisivuilla osoitteessa veikkaus.fi.

Voittaminen Veikkauksen arvontapeleissä perustuu aina sattumaan.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Varsinais-Suomeen19.11.2018 16:27Tiedote

Alkanut viikko on Lasten oikeuksien viikko ja kansainvälistä Lapsen oikeuksien päivää vietetään tiistaina 20.11. Tänä vuonna Lasten oikeuksien päivän teemana on osallisuus. Kuntien ja kaupunkien lisäksi lukuisilla järjestöillä, jotka saavat toimintaansa tukea veikkausvoittovaroista, on merkittävä rooli työssä lapsien ja nuorten kanssa. ”Lasten näkökulma ja asiantuntemus näkyy ilahduttavasti yhä enemmän järjestöjen toiminnassa sekä palveluiden kehittämisessä”, sanoo Mirja Nyroos-Seppänen, joka on toiminut lapsi- ja perhejärjestöjen avustusvalmistelijana 20 vuoden ajan.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Satakuntaan19.11.2018 16:18Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Savoon19.11.2018 16:00Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Pohjanmaalle19.11.2018 15:51Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Karjalaan19.11.2018 15:40Tiedote