Kurikkaan 269 000 euron päävoitto Veikkauksen eBingosta

Voitto tuli 4 euron panoksella.

Kurikkalainen nettipelaaja pääsi yllättymään iloisesti torstaina 18.1., kun Veikkauksen eBingosta osui hänelle 269 596,30 euron suuruinen jackpot-päävoitto. Voitto tuli neljän euron hintaisesta Timantti-huoneesta.

Koska voitokas peli oli pelattu tunnistautuneena Veikkauksen nettisivuilla, nimimerkillä BusaMies pelannut kurikkalaispelaaja saa voittorahat suoraan tililleen.

Voittaakseen jackpot-päävoiton Timantissa pelaajan tulee saada 25-numeroinen peliruudukko täyteen osumia enintään 50 bingopallolla. Todennäköisyys saada jackpot Timantti-huoneessa on noin 1 : 210 000.

Edellinen iso Veikkaus-voitto osui Kurikkaan 1,5 vuotta sitten, kun Kurikan R-kioskilla pelannut asiakas sai Lotossa kierroksella 32/2016 täysosuman, jolla hän voitti 1,1 miljoonaa euroa.

eBingo on ainoastaan Veikkauksen etuasiakkaille tarjolla oleva numeroveikkaus. Veikkauksen eBingo-huoneissa vierailee viikoittain yli 45 000 pelaajaa. Peliä voi pelata Veikkauksen nettisivuilla osoitteessa veikkaus.fi.

Voittaminen Veikkauksen arvontapeleissä perustuu aina sattumaan.