Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto

Kurio tutkii taas Cannes Lionsin voittajat – analyysejä hyödynnetään itse festivaalin kehityksessä

Jaa
Sosiaalisen median asiantuntijatoimisto Kurio syventää monivuotista yhteistyötään Cannes Lions -organisaation kanssa. World Class Lessons on Social Media Marketing -raportti julkaistaan tänä kesänä seitsemättä kertaa ja World Class Lessons on AI in Marketing toista kertaa. Lisäksi Kurio konsultoi itse festivaalin kehitystä tutkimustulosten valossa.
”Odotettavissa on työntäyteinen viikko inspiroivien kampanjoiden parissa, kuten kaikkina edellisinäkin vuosina”, Opas summaa.
”Odotettavissa on työntäyteinen viikko inspiroivien kampanjoiden parissa, kuten kaikkina edellisinäkin vuosina”, Opas summaa.

”Olemme kuuden vuoden aikana tutkineet pitkälti yli 4 000 Cannes Lions -voittajaa. Vuosien yhteistyön aikana olemme pystyneet osoittamaan merkittävän kehityksen sosiaalisen median roolissa. Kehitys näkyy myös itse festivaalilla: Cyber-kategorian tilalle on tullut Social & Influencer -kategoria”, kertoo Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas.

Kurion yhteistyö Cannes Lionsin kanssa on pitänyt sisällään muun muassa tutkimuksia, akatemioiden vetämistä ja chatbotin suunnittelua. ”Nyt saamme kunnian olla mukana myös itse festivaalin kehittämisessä. Tutkimustemme havaintoja tullaan hyödyntämään ensi vuoden kisan suunnittelussa”, Opas valottaa.

”Odotettavissa on työntäyteinen viikko inspiroivien kampanjoiden parissa, kuten kaikkina edellisinäkin vuosina”, Opas summaa.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja:


Tommi Opas
Toimitusjohtaja
Kurio // The Social Media Agency
+358 40 1833256
tommi@kurio.fi

Kuvat

”Odotettavissa on työntäyteinen viikko inspiroivien kampanjoiden parissa, kuten kaikkina edellisinäkin vuosina”, Opas summaa.
”Odotettavissa on työntäyteinen viikko inspiroivien kampanjoiden parissa, kuten kaikkina edellisinäkin vuosina”, Opas summaa.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto
Merimiehenkatu 29
00150 Helsinki

http://www.kurio.fi

Kurio on sosiaalisen median toimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen. 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto

Kurio liittyy SAMY Alliancen riveihin – tähtää globaaliin kasvuun some edellä5.3.2024 08:44:56 EET | Tiedote

Kurio yhdistyy osaksi SAMY Alliancea. SAMY Alliance tarjoaa teknologia- ja dataohjatusti social-first-markkinoinnin palveluita ja on perustamisvuodestaan 2013 lähtien tehnyt voimakasta kasvua vuosittain, rakentaen asemaansa johtavana globaalina toimijana alallaan. Someen erikoistunut luova toimisto Kurio tulee johtamaan SAMY Alliancen Pohjoismaiden laajentumista. Yhdistymisen myötä Kurion osakkaat liittyvät SAMY Alliancen osakkeenomistajien joukkoon.

Tekoäly herätti lastenkirjan piirroshahmon eloon virtuaalivaikuttajana21.4.2023 12:02:05 EEST | Tiedote

Energiayhtiö Helen julkaisi lastenkirjan, joka tuo perheille sekä kasvatuksen ammattilaisille uudenlaisen keinon kertoa lapsille energiasta ja energiamurroksesta. Kirja on osa poikkeuksellisen laajaa hanketta, jonka tarkoitus on paitsi tarjota helposti ymmärrettävää tietoa lapsille myös tukea vanhempia ja ammattilaisia energiakasvatuksessa. Tarinan levittämistä varten kirjan päähenkilöstä luotiin tekoälyn avulla virtuaalivaikuttaja.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye