Kurio vetämään Eurobestin Young Digital Academya

Sometoimisto Kurio on pyydetty suunnittelemaan ja johtamaan kolmipäiväinen Eurobestin Young Digital Academy Lontoossa 28.-30.11.2017.

”Tämän vuoden Eurobestistä on odotettavissa erityisen korkeatasoinen, ollaanhan festivaalin kotikentällä, Lontoossa”, Opas toteaa. Kuva: Pekka Mustonen

Cannes Lionsin sisarfestivaalin Eurobestin yhteydessä järjestettävä valmennusohjelma keskittyy digitaalisuuden eri näkökulmiin mainonnan ja markkinoinnin suunnittelussa. Ohjelma on suunnattu nuorille suunnittelijoille, markkinoijille, ja luovan alan ammattilaisille.

”Palaute viime vuoden valmennuksesta oli loistavaa”, kertoo Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas. ”Osallistujat ovat jatkossa entistä arvokkaampia digiosaajia omissa organisaatioissaan. Konkreettisena esimerkkinä tästä mainittakoon, että yksi viime vuoden kurssilaisista pokkasi nyt kesällä leijonan Cannes Lions -festivaaleilla.”

Kurion suunnittelema ja vetämä kolmipäiväinen valmennus koostuu vierasluennoista, hands-on-valmennuksesta ja puheenvuoroista Eurobestin lavoilla. Teemoissa keskitytään tänä vuonna esimerkiksi uusien teknologioiden valjastamiseen ja vastuullisuuden esiinmarssiin markkinoinnissa.

Tutustu valmennusohjelmaan:

Kurio // Sosiaalisen median asiantuntijatoimisto

Laivurinkatu 43

Kurio on sosiaalisen median asiantuntijatoimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen.

Kurion ja Cannes Lionsin yhteistyö laajenee videotuotantoon13.6.2017 08:30Tiedote

Kurio julkaisee jälleen ”World Class Lessons on Social Media” -raportin yhteistyössä Cannes Lionsin kanssa. Kuudetta kertaa toteutettava raportti laajenee nyt ensimmäistä kertaa verkossa julkaistavaksi videosarjaksi. Videosarjassa voittavien somekampanjoiden suunnittelijat avaavat kampanjoita Kurion viitekehyksen kautta. Videosarja julkaistaan Cannesin Lionsin omassa digimediassa Stories from Cannes Lions.