Kurio vetämään Eurobestin Young Digital Academya

Sometoimisto Kurio on pyydetty suunnittelemaan ja johtamaan kolmipäiväinen Eurobestin Young Digital Academy Lontoossa 28.-30.11.2017.

”Tämän vuoden Eurobestistä on odotettavissa erityisen korkeatasoinen, ollaanhan festivaalin kotikentällä, Lontoossa”, Opas toteaa. Kuva: Pekka Mustonen

Cannes Lionsin sisarfestivaalin Eurobestin yhteydessä järjestettävä valmennusohjelma keskittyy digitaalisuuden eri näkökulmiin mainonnan ja markkinoinnin suunnittelussa. Ohjelma on suunnattu nuorille suunnittelijoille, markkinoijille, ja luovan alan ammattilaisille.

”Palaute viime vuoden valmennuksesta oli loistavaa”, kertoo Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas. ”Osallistujat ovat jatkossa entistä arvokkaampia digiosaajia omissa organisaatioissaan. Konkreettisena esimerkkinä tästä mainittakoon, että yksi viime vuoden kurssilaisista pokkasi nyt kesällä leijonan Cannes Lions -festivaaleilla.”

Kurion suunnittelema ja vetämä kolmipäiväinen valmennus koostuu vierasluennoista, hands-on-valmennuksesta ja puheenvuoroista Eurobestin lavoilla. Teemoissa keskitytään tänä vuonna esimerkiksi uusien teknologioiden valjastamiseen ja vastuullisuuden esiinmarssiin markkinoinnissa.

Tutustu valmennusohjelmaan:

Kurio // Sosiaalisen median asiantuntijatoimisto

Kurio on sosiaalisen median asiantuntijatoimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen.