Kurion ja Cannes Lionsin yhteistyö laajenee videotuotantoon

13.6.2017 08:30 | Kurio Oy, sosiaalisen median asiantuntijatoimisto

Kurio julkaisee jälleen ”World Class Lessons on Social Media” -raportin yhteistyössä Cannes Lionsin kanssa. Kuudetta kertaa toteutettava raportti laajenee nyt ensimmäistä kertaa verkossa julkaistavaksi videosarjaksi. Videosarjassa voittavien somekampanjoiden suunnittelijat avaavat kampanjoita Kurion viitekehyksen kautta. Videosarja julkaistaan Cannesin Lionsin omassa digimediassa Stories from Cannes Lions.

”Yhteistyömme Cannes Lionsin kanssa on laajentunut jatkuvasti”, kertoo Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas.  Kuva: Pekka Mustonen
”Yhteistyömme Cannes Lionsin kanssa on laajentunut jatkuvasti”, kertoo Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas. Kuva: Pekka Mustonen

”Yhteistyömme Cannesin kanssa on laajentunut jatkuvasti”, kertoo Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas.   ”Olemme julkaisseet viisi someraporttia, trenditutkimuksen, analysoineet yli 3000 voittanutta sosiaalisen median kampanjaa oman viitekehyksemme läpi ja kouluttaneet luovia ympäri maailmaa hyödyntämään työkalujamme useana vuonna Cannesissa ja Eurobest-festivaaleilla. On hienoa laajentaa yhteistyö nyt videotuotantoon. Pääsemme avaamaan videoilla voittaneita kampanjoita ja niiden suunnittelua taas uudesta näkökulmasta”, Opas summaa.

Laivurinkatu 43

Kurio on sosiaalisen median asiantuntijatoimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen.