Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto

Kurion strategiajohtaja ainoana suomalaisena Cannes Lionsin sisarfestivaalin Dubai Lynxin tuomaristoon

Jaa

Kurion strategiajohtaja Elli Tuominen on nimetty ainoana suomalaisena Cannes Lionsin sisarfestivaalin Dubai Lynxin tuomaristoon. Hän toimii osana viiden hengen Brand Experience & Activation, Outdoor, Mobile & Digital -tuomaristoa, joka valitsee MENA-alueen parhaat luovat kampanjat. Voittajat palkitaan maaliskuussa Dubaissa.

”Mieletöntä päästä kiinni MENA-alueen parhaisiin töihin ja viedä samalla suomalaista näkemystä maailmalle. Tulen painottamaan arvioinnissani erityisesti ideoiden vuorovaikutteisuutta – sydämeltään ja sielultaan osallistavaksi tehty idea on monella tavalla erilainen kuin klassinen hyvä mainosidea,” Tuominen toteaa.
”Mieletöntä päästä kiinni MENA-alueen parhaisiin töihin ja viedä samalla suomalaista näkemystä maailmalle. Tulen painottamaan arvioinnissani erityisesti ideoiden vuorovaikutteisuutta – sydämeltään ja sielultaan osallistavaksi tehty idea on monella tavalla erilainen kuin klassinen hyvä mainosidea,” Tuominen toteaa.

Brand Experience & Activation, Outdoor, Mobile & Digital on kilpailun kategorioista isoin. Kolmipäiväisessä tuomaroinnissa on arvosteltavana satoja töitä.

”Mieletöntä päästä kiinni MENA-alueen parhaisiin töihin ja viedä samalla suomalaista näkemystä maailmalle. Tulen painottamaan arvioinnissani erityisesti ideoiden vuorovaikutteisuutta – sydämeltään ja sielultaan osallistavaksi tehty idea on monella tavalla erilainen kuin klassinen hyvä mainosidea”, Tuominen toteaa.

”Dubai Lynx on kiistatta yksi maailman suurimpia luovia festivaaleja ja sillä on iso rooli määrittämässä alan suuntaa tulevalle vuodelle. Olen ylpeänä osana tätä tehtävää”.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja:

Tommi Opas
Toimitusjohtaja
Kurio // The Social Media Agency
+358 40 1833256
tommi@kurio.fi

Kuvat

”Mieletöntä päästä kiinni MENA-alueen parhaisiin töihin ja viedä samalla suomalaista näkemystä maailmalle. Tulen painottamaan arvioinnissani erityisesti ideoiden vuorovaikutteisuutta – sydämeltään ja sielultaan osallistavaksi tehty idea on monella tavalla erilainen kuin klassinen hyvä mainosidea,” Tuominen toteaa.
”Mieletöntä päästä kiinni MENA-alueen parhaisiin töihin ja viedä samalla suomalaista näkemystä maailmalle. Tulen painottamaan arvioinnissani erityisesti ideoiden vuorovaikutteisuutta – sydämeltään ja sielultaan osallistavaksi tehty idea on monella tavalla erilainen kuin klassinen hyvä mainosidea,” Tuominen toteaa.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto
Merimiehenkatu 29
00150 Helsinki

http://www.kurio.fi

Kurio on sosiaalisen median toimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen. 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto

Kurio toiseksi paras Suomen viestintätoimistoista tuoreessa mielikuvatutkimuksessa29.1.2019 15:03:01 EETTiedote

Kurio on viestinnästä vastaavien päättäjien ja asiantuntijoiden mukaan yleisarvosanaltaan Suomen toiseksi paras viestintätoimisto, kertoo Taloustutkimuksen tuore tutkimus. Kurion vahvuuksiksi koetaan erityisesti näkemyksellisyys, luovuus ja ajantasainen osaaminen, joissa Kurio on alan ykkönen. Kurion parhaiksi osaamisalueiksi nimettiin tasapistein sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi, jotka molemmat yhdistettiin toimistoon vahvemmin kuin yhteenkään kilpailijaansa. Myös kansainvälinen osaaminen oli alan kärkeä.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme