Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto

Kuriosta vuoden viestintätoimisto

Jaa
Kurio on valittu vuoden viestintätoimistoksi Finnish Comms Awardseissa. Lisäksi Kurion Nesteelle ja Mantsiselle suunnittelema #ZeroExclusion-hanke valittiin vuoden viestintäteoksi. Kyseinen kampanja voitti myös Vuoden tapahtuma, lanseeraus tai repäisy -sarjan ja Fazer Tutti Frutille suunniteltu TikTok Toolkit puolestaan Kauppa ja palvelut -sarjan.
”Meille tunnustus on merkki onnistuneesta pitkäjänteisestä työstä. Lähdimme rakentamaan uudenlaista toimistoa tähän markkinaan ja nyt tuntuu, että tietty asema on saavutettu”, summaa Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas.
”Meille tunnustus on merkki onnistuneesta pitkäjänteisestä työstä. Lähdimme rakentamaan uudenlaista toimistoa tähän markkinaan ja nyt tuntuu, että tietty asema on saavutettu”, summaa Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas.

Tuomaristo perusteli Vuoden toimisto -valintaa seuraavasti: ”Kurio on näkemyksellinen ja luova toimisto, joka on ollut omalla sarallaan uranuurtaja. Toimisto on noteerattu kansainvälisesti ja se on voittanut useita alan palkintoja maailmalla. Asiakkaat kiittävät sitä pulppuavista ideoista ja unohtumattomien bränditekojen ideoimisesta ja toteutuksesta. Toimisto rikkoo perinteisen viestinnän ja markkinoinnin raja-aitoja”

”Meille tunnustus on merkki onnistuneesta pitkäjänteisestä työstä. Lähdimme rakentamaan uudenlaista toimistoa tähän markkinaan ja nyt tuntuu, että tietty asema on saavutettu”, summaa Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas. ”Jokainen asiakkaamme on uskonut meidät valitessaan tapaamme ajatella ja tehdä töitä, ja siitä nöyrä kiitos. Pitkät asiakassuhteet kertovat myös molemminpuolisesta luottamuksesta ja kunnioituksesta”, Opas toteaa. 

Vuoden viestintäteoksi valittu #ZeroExclusion raivaa tietä uudenlaiselle B2B-markkinoinnille. Tuomaristo nosti palkitsemisperusteista esiin konkreettiset, tiukat ja mitattavat tavoitteet suoraan liiketoiminnasta ja idean, jossa rohkea tuotelupaus havainnollistettiin huikealla tavalla kansainvälisessä kilpailuympäristössä. Järeän teollisen tuotteen markkinoimista taiteen keinoin kuvattiin innovatiiviseksi, raikkaan yllättäväksi ja rohkeaksi.

Fazer Makeisille suunniteltu Tutti Frutti TikTok Toolkit oli tuomariston perusteluiden mukaan erinomainen esimerkki niche-tuotteen, -keinojen ja -median yhteenlasketusta voimasta jonka tulokset olivat erittäin vaikuttavia.

Finnish Comms Awards on yhteistyön kilpailu, jossa palkitaan toimisto, asiakas ja yhteistyökumppanit. Olennaista on näkökulma: asiakkaan tavoitteiden tukeminen vaikuttavalla viestintäosaamisella tai haasteen ja ongelman ratkaiseminen yhdessä. Kilpailu nostaa esiin viestintäyhteistyökumppanin kanssa tehtävän yhteistyön arvoa, kokemusta ja vaikuttavuutta liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamisessa.

Lisätietoa voittajakampanjoista:

Case-video: #ZeroExclusion: https://vimeo.com/386914626

Case-video: Tutti Frutti TikTok Toolkit: https://vimeo.com/453262537

Case-video: #ZeroExclusion

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja:


Tommi Opas
Toimitusjohtaja
Kurio // The Social Media Agency
+358 40 1833256
tommi@kurio.fi

Kuvat

”Meille tunnustus on merkki onnistuneesta pitkäjänteisestä työstä. Lähdimme rakentamaan uudenlaista toimistoa tähän markkinaan ja nyt tuntuu, että tietty asema on saavutettu”, summaa Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas.
”Meille tunnustus on merkki onnistuneesta pitkäjänteisestä työstä. Lähdimme rakentamaan uudenlaista toimistoa tähän markkinaan ja nyt tuntuu, että tietty asema on saavutettu”, summaa Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto
Merimiehenkatu 29
00150 Helsinki

http://www.kurio.fi

Kurio on luova toimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen. 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto

Kurio liittyy SAMY Alliancen riveihin – tähtää globaaliin kasvuun some edellä5.3.2024 08:44:56 EET | Tiedote

Kurio yhdistyy osaksi SAMY Alliancea. SAMY Alliance tarjoaa teknologia- ja dataohjatusti social-first-markkinoinnin palveluita ja on perustamisvuodestaan 2013 lähtien tehnyt voimakasta kasvua vuosittain, rakentaen asemaansa johtavana globaalina toimijana alallaan. Someen erikoistunut luova toimisto Kurio tulee johtamaan SAMY Alliancen Pohjoismaiden laajentumista. Yhdistymisen myötä Kurion osakkaat liittyvät SAMY Alliancen osakkeenomistajien joukkoon.

Tekoäly herätti lastenkirjan piirroshahmon eloon virtuaalivaikuttajana21.4.2023 12:02:05 EEST | Tiedote

Energiayhtiö Helen julkaisi lastenkirjan, joka tuo perheille sekä kasvatuksen ammattilaisille uudenlaisen keinon kertoa lapsille energiasta ja energiamurroksesta. Kirja on osa poikkeuksellisen laajaa hanketta, jonka tarkoitus on paitsi tarjota helposti ymmärrettävää tietoa lapsille myös tukea vanhempia ja ammattilaisia energiakasvatuksessa. Tarinan levittämistä varten kirjan päähenkilöstä luotiin tekoälyn avulla virtuaalivaikuttaja.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye