Kustantamo Kvaliti muuttaa Kirjavälitykselle

Kasvava lasten- ja nuortenkirjoihin erikoistunut kustantamo Kvaliti vaihtaa logistiikkataloa Kirjavälitykselle.

Kvalitin kirjavarasto muuttaa Kirjavälitykselle 31.8.2022.

Kvalitin katalogi kesä ja syksy 2022 >>>

Kvaliti on solminut logistiikkasopimuksen Kirjavälityksen kanssa ja muuttaa kirjavarastonsa 31.8.2022. Pyydämme asiakkaitamme ja jälleenmyyjiämme ohjaamaan tilaukset Kirjavälitykselle 24.8.2022 jälkeen. Muuton takia tilauksien toimituksissa voi esiintyä viiveitä aikavälillä 25.8.-7.9.2022.

Kvalitin oma verkkokirjakauppa lakkautetaan myös elokuun aikana. Kirjoja voi jatkossakin tilata kaikista yleisistä verkkokirjakaupoista, ja niitä on myytävänä mm. Prisma-hypermarketeissa ja useissa kirjakaupoissa. Logistiikkatalon vaihto avaa myös uusia mahdollisia jälleenmyyntikanavia.

Kiitämme Porvoon Kirjakeskusta ja Booky.fi Oy:tä vuosia kestäneestä yhteistyöstä.

Kvalitin kirjavarasto muuttaa Kirjavälitykselle 31.8.2022.