Helsingin seudun kauppakamari

Kutsu: BRÄNDIKÄSIKIRJA – Näin teet yritysbrändistä vetovoimaisen!

Jaa

Kaipaako yritysbrändisi kirkastusta? Miten luot siitä vetovoimaisen ja samalla sitoutat henkilöstön toimimaan sen puolesta ylpeästi ja tehokkaasti?

Tervetuloa Brändikäsikirjan julkistamistilaisuuteen pe 4.9. klo 8.30–10.30 kauppakamarille Koulutustila Metropoliin (Kalevankatu 12, 2. krs). Ilmoittautuminen kustannus@helsinki.chamber.fi Voit ilmoittautua myös mukaan seuraamaan tilaisuutta striiminä.

Brändistä erottuvana menestystekijänä puhutaan yhä enemmän, mutta vielä ei tiedosteta riittävän hyvin, mitä se tarkoittaa ja vielä harvempi ymmärtää, miten siitä voi saada vahvan kilpailukeinon yhä kovenevassa kilpailussa.

Brändikäsikirja tarjoaa lukijoilleen yksinkertaisen Brändin kirkastus -mallin, jonka avulla on helppo kehittää yrityksen brändiä kilpailukeinona siten, että se motivoi omistajia, innostaa henkilöstöä ja auttaa potentiaalista asiakasta erottamaan yritys sen kilpailijoista.

Brändin kirkastus -malli on tehty yrityksille, jotka haluavat nostaa koko toiminnan, kaikilla mittareilla mitattuna, seuraavalle tasolle, jossa brändi on asiakkaiden silmissä tunnettu ja vakuuttava tuotteiden tai palvelujen tarjoaja. Malli on kokonaisvaltainen ja käytännönläheinen tapa kehittää brändistä menestystekijä. 

Tilaisuudessa kerrotaan, kuinka yritys voi kehittää yritysbrändiään Brändin kirkastus -ohjelman avulla. Lisäksi se kertoo laajemmin brändistä, sen tarkoituksesta ja merkityksestä.


Tilaisuus sopii yrittäjille, toimitusjohtajille, markkinoinnista vastaaville sekä markkinoinnin ja viestinnän suunnittelijoille, joiden tehtävänä on jatkuvasti tutkia, mihin oma yrityskuva on kehittymässä ja miten muut kokevat yrityksen brändin. Lisäksi aiheesta hyötyvät niin aloittelijat, kuten opiskelijat, kuin kokeneemmat konkaritkin, tai ketkä tahansa, jotka ovat kiinnostuneita markkinoinnista ja viestinnästä.

Pekka Ruokolainen on markkinoinnin ja mainonnan suunnittelija, jolla on oma yritys nimeltä Happy Branding Company. Hän on työskennellyt koko uransa eri mainostoimistoissa ja vuodesta 2013 yrittäjänä auttaen pk-yrityksiä löytämään oma tapansa viestiä. Uransa aikana hän on saanut tehdä markkinointia eri muodoissaan kymmenien suomalaisten yritysten kanssa sadoille brändeille, lakritsasta paperikoneen tuotannonhallintajärjestelmään ja veneistä matkailunedistämiseen.

Lisätiedot: kirjasta: https://www.kauppakamarikauppa.fi/brandikasikirja.html

ja julkistamistilaisuudesta:
https://www.kauppakamarikauppa.fi/tapahtumat/brandikasikirjan-julkistamistilaisuus-4-9-2020.html

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Taina Parviainen, tuottaja, Helsingin seudun kauppakamari
Puh.: 050 358 0846, taina.parviainen@chamber.fi

Katariina Suominen, myyntipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
Puh.: 045 773 32978, katariina.suominen@chamber.fi

Kuvat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Helsingin seudun kauppakamari
Helsingin seudun kauppakamari
Kalevankatu 12
00100 Helsinki

http://helsinki.chamber.fi/fi/

Kauppakamari on arvostettu ammattikirjallisuuden kustantaja, joka julkaisee vuosittain kymmeniä ajankohtaisia teoksia mm. juridiikan, johtamisen ja työsuhteen, taloushallinnon ja verotuksen aihealueilta. Muita suosittuja tuotteita ovat mm. www.kauppakamaritieto.fi,  ammattilaisen ajantasainen verkkopalvelu, sekä säännöllisesti päivitettävät kansiot. www.kauppakamarikauppa.fi.

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Helsingin seudun kauppakamari

Kauppakamarit listaavat Suomen tärkeimmät liikennehankkeet: Pisararataan satsattava tulevaisuudessa10.9.2020 06:00:00 EESTTiedote

Helsingin seudun voimakas kasvu ja valtakunnallisen raideliikennejärjestelmän tehokkuuden lisääminen edellyttävät Pisararadan toteuttamista. Tavaraliikenne tarvitsee Kehä IV:sta ja kunnollisia taukopaikkoja pääkaupunkiseudulle. Kauppakamarit kokosivat merkittävimmät maantie-, raide- ja vesiyhteyshankkeet yksiin kansiin, koska haluavat tukea omalla listauksellaan valtakunnallisesti tehtävää 12-vuotista liikennejärjestelmäsuunnitelmaa.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme