Johnny L

KUTSU: Kotimainen välimerellisten ruokien Baba Foods uudistuu ja kutsuu infopitoiselle välimerelliselle lounaalle keskiviikkona 22.5.

Jaa
Baba esittelee uutta brändiään ja missiotaan lounaalla ke 22.5.2019
Baba esittelee uutta brändiään ja missiotaan lounaalla ke 22.5.2019

Hyvä ruoasta kiinnostunut toimittaja,

Kotimainen, välimerellisiin kasvisruokiin erikoistunut perheyritys ja parhaimman kotimaisen hummuksen valmistaja (HS:n makutesti) Baba Foods on uudistanut brändinsä ja terävöittänyt missiotaan keväällä 2019:

  • Baban tuotteilla on nyt uusi moderni ja raikas ulkonäkö ja
  • Baba lähtee pitkäkestoiselle missiolle, jossa kannustetaan suomalaisia ottamaan vaikutteita Lähi-idän yhdessä syömisen perinteistä ja yksinkertaisesti syömään enemmän yhdessä!

Baba Foodsilla on vahvat juuret Lähi-idässä, ja ruokien reseptit ovat periytyneet perustajien isän suvun ikiaikaisista ohjeista. Babalaiset suhtautuvat intohimolla paitsi ruokiinsa, myös Lähi-idän perinteisiin, johon kuuluu kiinteänä osana yhdessä syömisen kulttuuri. Tutkimusten mukaan lähes kaikki suomalaiset (91%*) pitävät perheen kanssa yhdessä syömistä hyvänä ja toivottavana asiana ja silti vain joka toinen perhe syö lähes päivittäin yhdessä.

”Ymmärrämme täysin tämän mission suuruuden, emmekä oleta pystyvämme pienenä perheyrityksenä muuttamaan suomalaisten perheiden tottumuksia yhdellä tai kahdella kampanjalla. Mutta iskemme silti hummuslusikkamme soppaan!”, kommentoi Baba Foodsin toinen perustajista Tomer Hovav.

Baba Foodsin pitkän mission alkutaipaleen tekoihin kuuluu kesäkuussa 2019 alkava Social Food -illallisten sarja, jossa tuodaan yhteen perheitä ja ystäväryhmiä, jotka toivovat enemmän yhdessä syömisen kokemuksia. Baba Foodsin kumppaneina mission alkuvaiheessa ovat Helsinki Missio ja Uudenmaan Martat.

Tervetuloa välimerelliselle infolounaalle!

Toukokuun 22. päivänä järjestämme tapahtuman, jossa puhumme yhdessä syömisen tärkeydestä, esittelemme Baba Foodsin kunnianhimoisen mission taustoja ja tulevia tekoja yhdessä kumppaneidemme kanssa, julkistamme Baba Foodsin uudistuneen ilmeen ja ennen kaikkea syömme yhdessä herkullista Lähi-idän ruokaa. Kutsu on teeman mukaisesti avec, sillä yhdessä kaikki sujuu aina paremmin!

Milloin: ke 22.5. klo 11.30-13.00
Missä: Uudenmaan Martat, Lapinlahdenkatu 3 A, 2 krs. Karttalinkki.
Ilmoittautuminen: ilmoitathan tulostasi (ja tuletko avec) pe 17.5. mennessä osoitteeseen baba@baba.fi tai vastaamalla tähän viestiin

Lämpimästi tervetuloa!
Tomer Hovav ja Ronit Hovav-Halonen, Baba Foodsin perustajat


* Lähde: Syödään yhdessä -tutkimus, Taloustutkimus, toukokuu 2016

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kontakti medialle:
Juhani Lassila, Johnny L
040 541 2365
juhani@johnnyl.fi

Kuvat

Baba esittelee uutta brändiään ja missiotaan lounaalla ke 22.5.2019
Baba esittelee uutta brändiään ja missiotaan lounaalla ke 22.5.2019
Lataa
Baba Foodsin uusi brändi on raikkaan värikäs ja sen on suunnitellut Mikael Kivelä.
Baba Foodsin uusi brändi on raikkaan värikäs ja sen on suunnitellut Mikael Kivelä.
Lataa
Baba Foodsin tuoteuutuus Green Hummus tuli markkinoille keväällä 2019.
Baba Foodsin tuoteuutuus Green Hummus tuli markkinoille keväällä 2019.
Lataa
Baba Foods -perhe Tomer Hovav (vas), Ronit Hovav-Halonen sekä isä Avi Hovav.
Baba Foods -perhe Tomer Hovav (vas), Ronit Hovav-Halonen sekä isä Avi Hovav.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Johnny L
Johnny L
Sampsantie 33
00610 HELSINKI

+358 40 541 2365https://www.johnnyl.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Johnny L

Kysely: suomalaiset aikovat viettää lomansa kotimaassa, liikkua autolla ja syödä ravintoloissa19.5.2020 07:10:38 EESTTiedote

Tuoreen kyselyn mukaan koronaviruspandemian aiheuttama poikkeustila muuttaa lähes kaikkien kesälomia: 83 % suomalaisista kertoo, että korona-aika on vaikuttanut kesälomasuunnitelmiin. Valtaosa (76 % kyllä, 15 % ehkä) aikoo edelleen pitää lomaa kesällä, pääasiassa autolla kotimaassa liikkuen. Medioiden käyttö lisääntyy kaikissa ikäryhmissä kesällä. Tiedot käyvät ilmi kaupallisten radioiden kattojärjestö RadioMedian teetättämästä tutkimuksesta, jossa haastateltiin tuhatta 15-69-vuotiasta suomalaista toukokuussa 2020.

Kaupallinen radio täyttää 35 vuotta haastavissa olosuhteissa - uutta tutkimustietoa suomalaisten mediatottumuksista korona-aikana27.4.2020 08:00:05 EESTTiedote

Suomalainen kaupallinen radio saavuttaa nuorekkaan, mutta silti jo elämänkokemusta omaavan 35 vuoden iän tänään huhtikuun 27. päivänä 2020. Vuosikymmenten aikana kaupallinen radio on kasvanut, kypsynyt ja ollut aina ihmisille läsnä niin hyvässä kuin pahassa. Radio on nyt kiinteä osa laajempaa audion suosion nousua ja kaupallisesti ala on kasvanut viimeiset kuusi vuotta. Poikkeustilassa radio on ihmisten ystävä ja arjen rytmittäjä, jota kuunnellaan paljon: RadioMedian tuoreen kyselyn mukaan 62 % suomalaisista on lisännyt medioiden käyttöään poikkeusaikana.

IDC nimesi Equinixin maailman johtavaksi colocation-datakeskusten ja suorien yhteyspalveluiden toimittajaksi24.2.2020 09:54:58 EETTiedote

Equinix, maailman suurin datakeskusyhtiö nimettiin maailman johtavaksi colocation-datakeskusten ja suorien yhteyspalveluiden (eng. interconnection) tarjoajaksi IDC:n ensimmäisessä aihetta käsittelevässä MarketScape-raportissa. IDC:n selvityksessä analysoitiin syvällisesti yhdeksän maailmanlaajuisesti merkittävän palveluntarjoajan nykyhetken ja tulevaisuuden valmiuksia vastata yritysasiakkaiden tarpeisiin.

Suomen suurin yleisöäänestys alkoi tänään: haussa vuoden valtakunnallinen ja paikallinen radiojuontaja ja -ohjelma10.2.2020 08:00:00 EETTiedote

Suomen suurin yleisöäänestys käynnistyi tänään maanantaina 10. helmikuuta, kun radion kuuntelijat ympäri Suomen pääsevät äänestämään suosikkejaan vuoden radiojuontajaksi ja radio-ohjelmaksi. Kaupallisen radion 35v-juhlavuoden RadioGaalan yleisöäänestyksen valtakunnalliset ja paikalliset voittajat palkitaan Helsingin Narinkkatorilla 24.4.2020 pidettävässä RadioGaalassa. Juhlavuoden kunniaksi RadioGaala on myös saanut uuden logon ja visuaalisen ilmeen.

Kaupallinen radio teki jälleen kaikkien aikojen mainosmyyntiennätyksen vuonna 2019 - kasvua jo kuusi vuotta peräkkäin23.1.2020 08:00:00 EETTiedote

Radio on Suomessa voimissaan. Kaupallisen radion mainosmyynti kasvoi vuonna 2019 RadioMedian keräämien myyntitilastojen mukaan 6,1 % edellisvuoteen verrattuna ollen nyt 69,74 miljoonaa euroa (2018: 65,5M€). Vuoden 2020 alusta alkaneen uuden 10-vuotisen radioiden toimilupakauden innostuksessa 35 vuotta täyttävän kaupallisen radion tulevaisuus näyttää hyvin valoisalta.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme