Wolfcom

Kutsu: Muoti kuuluu kaikille - Nuorten naisten vaatemerkki Boy Meets Girl® Suomeen, lehdistötilaisuus 17.8.

Jaa

Kantaaottava newyorkilainen Boy meets Girl® -vaatemerkki saapuu Suomeen. Lehdistötilaisuus muotisuunnittelija Stacy Igelin kanssa Helsingissä torstaina 17.8. kello 13.00 Kulttuuritehdas Korjaamolla.

Kantaaottava newyorkilainen Boy meets Girl® on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia.
Kantaaottava newyorkilainen Boy meets Girl® on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia.

Kantaaottava ja inspiroiva newyorkilainen Boy meets Girl® -katumuotimerkki saapuu pohjoismaista ensimmäisenä Suomeen. Muiden muassa maineikkaista yhdysvaltalaisista Nordstrom-tavarataloista sekä Pariisin legendaarisesta colette-konseptiliikkeestä löytyvä Boy meets Girl® jalkautuu Prismaan elokuussa.

Boy meets Girlin luoja, newyorkilainen muotisuunnittelija Stacy Igel ja vaatebrändin Suomeen tuova Prisma kutsuvat median esittelytilaisuuteen torstaina, 17. elokuuta kello 13.00 alkaen.

Tilaisuus järjestetään Kulttuuritehdas Korjaamon Vaunusalissa (Töölönkatu 51 a-b, 00250 Helsinki) ja se kestää lounastarjoiluineen noin kaksi tuntia. Tilaisuudessa mallistoa esittelee myös Diandra yhdessä tanssikoulu DCA:n tiimin kanssa.

Ilmoittautumiset ja Stacy Igelin haastattelupyynnöt 11. elokuuta mennessä samuel.sorainen@wolfcom.fi

Tervetuloa!

Päivi Hole, pukeutumisen valikoimajohtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa

Stacy Igel, suunnittelija, Boy meets Girl®

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Päivi Hole, pukeutumisen valikoimajohtaja
S-ryhmän vähittäiskauppa, p. 010 76 80711, paivi.hole@sok.fi

Samuel Sorainen, viestintätoimisto Wolfcom Oy
+358 400 5798653, samuel.sorainen@wolfcom.fi

Kuvat

Kantaaottava newyorkilainen Boy meets Girl® on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia.
Kantaaottava newyorkilainen Boy meets Girl® on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia.
Lataa
Boy meets Girl® tarjoaa tyyliä ja itsetuntoa, sekä kannustaa kantajaansa toteuttamaan unelmansa.
Boy meets Girl® tarjoaa tyyliä ja itsetuntoa, sekä kannustaa kantajaansa toteuttamaan unelmansa.
Lataa
Vaatemerkki tarjoaa rentoja ja hyvännäköisiä vapaa-ajan vaatteita kuten t-paitoja, toppeja, huppareita, takkeja, housuja, mekkoja ja sortseja. Boy meets Girl® -brändin tunnuspainokuvio on ikoninen siluettikuva toisiaan katsovista tytöstä ja pojasta.
Vaatemerkki tarjoaa rentoja ja hyvännäköisiä vapaa-ajan vaatteita kuten t-paitoja, toppeja, huppareita, takkeja, housuja, mekkoja ja sortseja. Boy meets Girl® -brändin tunnuspainokuvio on ikoninen siluettikuva toisiaan katsovista tytöstä ja pojasta.
Lataa

Liitteet

Tietoja julkaisijasta

Wolfcom
Wolfcom
Tehtaankatu 40 B
00150 Helsinki

+358400579653http://www.wolfcom.fi/

Viestintätoimisto Wolfcom Boutique PR- and Communications, Helsinki, Finland

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista jo ennen kuin ne uutisoidaan? Kun tilaat tiedotteemme tältä julkaisijalta, saat ne sähköpostiisi yhtä aikaa suomalaisen median kanssa. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Wolfcom

Tallinnan Solo Sokos Hotel Estoria palkittiin Viron parhaana luksushotellina15.10.2017 09:00Tiedote

Tallinnan tunnetuimpiin kuuluvan maamerkin Viru-hotellin lisäsiipeen kolme vuotta sitten avattu Solo Sokos Hotel Estoria on ainoana virolaishotellina valittu tämän vuoden World Luxury Hotel Award -tunnustuksen saajaksi. Kansainvälinen World Luxury Hotel Awards myöntää vuosittain tunnustuksia maittain, maanosittain ja maailmanlaajuisesti. Järjestö palkitsee ansioituneita luksushotelleja, jotka kykenevät erinomaiseen palvelutasoon.

Harri Koponen Kaslinkin hallituksen puheenjohtajaksi29.9.2017 08:00Tiedote

Kouvolalainen elintarvikealan perheyritys, pienestä kastiketehtaasta Suomen suurimmaksi yksityiseksi meijeriksi vajaassa 20 vuodessa kasvanut Kaslink muokkaa hallituksensa kokoonpanoa. Yhtiön hallitukseen valittiin keväällä uusina jäseninä kansainvälisen liiketoiminnan konkari Harri Koponen ja HK Scanin Suomen liiketoiminnasta vastaava Jyrki Karlsson. Lokakuun alussa perheyhtiön perustaja Raino Kukkonen siirtyy Kaslinkin hallituksen varapuheenjohtajaksi, kun Harri Koposesta tulee uusi puheenjohtaja.

Kaslink teki Mustan Barbaarin kanssa legendaarisesta maitomainoksesta modernin kauraversion1.9.2017 08:55Tiedote

Suomen suurimmaksi yksityiseksi meijeriksi kasvanut Kaslink innovoi Suomen ensimmäiset tuoreet kaurajuomat. Kouvolalaisen perheyhtiön Kaslink Aito -tuotteet löytyvät syyskuun alkuun mennessä ruokakauppojen maitohyllyistä perinteisten maitojen viereltä. Uutuustuotteen löytämisen helpottamiseksi kutsui Kaslink kampanjansa tähdeksi James Nikanderin, eli taiteilijanimellä Musta Barbaari esiintyvän rap-artistin, kehonrakentajan ja some-persoonan. Hän muistuttaa räväkässä kampanjassa, että hyvästä fyysisestä kunnosta voi pitää huolta myös ilman maitoa.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme