Wolfcom

Kutsu: Muoti kuuluu kaikille - Nuorten naisten vaatemerkki Boy Meets Girl® Suomeen, lehdistötilaisuus 17.8.

7.8.2017 13:23 | Wolfcom

Jaa

Kantaaottava newyorkilainen Boy meets Girl® -vaatemerkki saapuu Suomeen. Lehdistötilaisuus muotisuunnittelija Stacy Igelin kanssa Helsingissä torstaina 17.8. kello 13.00 Kulttuuritehdas Korjaamolla.

Kantaaottava newyorkilainen Boy meets Girl® on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia.
Kantaaottava newyorkilainen Boy meets Girl® on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia.

Kantaaottava ja inspiroiva newyorkilainen Boy meets Girl® -katumuotimerkki saapuu pohjoismaista ensimmäisenä Suomeen. Muiden muassa maineikkaista yhdysvaltalaisista Nordstrom-tavarataloista sekä Pariisin legendaarisesta colette-konseptiliikkeestä löytyvä Boy meets Girl® jalkautuu Prismaan elokuussa.

Boy meets Girlin luoja, newyorkilainen muotisuunnittelija Stacy Igel ja vaatebrändin Suomeen tuova Prisma kutsuvat median esittelytilaisuuteen torstaina, 17. elokuuta kello 13.00 alkaen.

Tilaisuus järjestetään Kulttuuritehdas Korjaamon Vaunusalissa (Töölönkatu 51 a-b, 00250 Helsinki) ja se kestää lounastarjoiluineen noin kaksi tuntia. Tilaisuudessa mallistoa esittelee myös Diandra yhdessä tanssikoulu DCA:n tiimin kanssa.

Ilmoittautumiset ja Stacy Igelin haastattelupyynnöt 11. elokuuta mennessä samuel.sorainen@wolfcom.fi

Tervetuloa!

Päivi Hole, pukeutumisen valikoimajohtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa

Stacy Igel, suunnittelija, Boy meets Girl®

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Päivi Hole, pukeutumisen valikoimajohtaja
S-ryhmän vähittäiskauppa, p. 010 76 80711, paivi.hole@sok.fi

Samuel Sorainen, viestintätoimisto Wolfcom Oy
+358 400 5798653, samuel.sorainen@wolfcom.fi

Kuvat

Kantaaottava newyorkilainen Boy meets Girl® on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia.
Kantaaottava newyorkilainen Boy meets Girl® on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia.
Lataa
Boy meets Girl® tarjoaa tyyliä ja itsetuntoa, sekä kannustaa kantajaansa toteuttamaan unelmansa.
Boy meets Girl® tarjoaa tyyliä ja itsetuntoa, sekä kannustaa kantajaansa toteuttamaan unelmansa.
Lataa
Vaatemerkki tarjoaa rentoja ja hyvännäköisiä vapaa-ajan vaatteita kuten t-paitoja, toppeja, huppareita, takkeja, housuja, mekkoja ja sortseja. Boy meets Girl® -brändin tunnuspainokuvio on ikoninen siluettikuva toisiaan katsovista tytöstä ja pojasta.
Vaatemerkki tarjoaa rentoja ja hyvännäköisiä vapaa-ajan vaatteita kuten t-paitoja, toppeja, huppareita, takkeja, housuja, mekkoja ja sortseja. Boy meets Girl® -brändin tunnuspainokuvio on ikoninen siluettikuva toisiaan katsovista tytöstä ja pojasta.
Lataa

Liitteet

Tietoja julkaisijasta

Wolfcom
Wolfcom
Tehtaankatu 40 B
00150 Helsinki

+358400579653http://www.wolfcom.fi/

Viestintätoimisto Wolfcom Boutique PR- and Communications, Helsinki, Finland

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista jo ennen kuin ne uutisoidaan? Kun tilaat tiedotteemme tältä julkaisijalta, saat ne sähköpostiisi yhtä aikaa suomalaisen median kanssa. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Wolfcom

Red Bull Mäkiauto GP valtaa viikonloppuna Helsingin Tähtitorninmäen16.8.2017 11:00Kutsu

Tulevana lauantaina Helsingissä kisataan jo neljännen kerran mäkiautoilla, kun Red Bull Mäkiauto GP valloittaa Tähtitorninmäen. Kyseessä on kansainvälinen jokamiesluokan kilpailu, jossa lasketaan mäkeä kotikutoisilla mäkiautoilla. Tämä uniikki, moottoriton ja päästötön ajotapahtuma haastaa sekä kokeneet kuljettajat, että halukkaat harrastelijat suunnittelemaan tyrmistyttäviä unelmien vauhtikojeita ja kisaamaan alamäkiajossa kelloa vastaan jopa fysiikan lakeja uhmaten.

Lumilautailun supertähti Enni Rukajärvestä Kaslinkin Aito-kauratuoteperheen brändilähettiläs3.8.2017 09:30Tiedote

Lumilautailun slopestylen maailmanmestari ja olympiamitalisti Enni Rukajärvi ja kouvolalainen elintarvikealan perheyritys Kaslink ovat sopineet yhteistyöstä, jonka myötä Rukajärvestä tulee uuden kotimaisen Aito-kauratuoteperheen brändilähettiläs. Urheilumenestyksen lisäksi terveellisten ja ympäristöystävällisten valintojen puolestapuhujana tunnetuksi tullut Enni Rukajärvi pitää yhteistyötä vastuullisen kotimaisen elintarvikeyhtiön kanssa itselleen aidon luonnollisena. Rukajärvi tulee Kaslinkin kanssa edistämään suomalaisen kauran käyttöä vaihtoehtona perinteisille maitotuotteille.

Suomalainen Puolustuslaitos-juomaperhe nousi maailman parhaimmistoon IWCS-kisassa26.7.2017 11:07Tiedote

Suomalainen Mother’s Milk Beverages Oy on voittanut Kuopiossa tislatuille Puolustuslaitos Leikattua sekä Puolustuslaitos Viinaa -juomilleen alansa arvostetuimmassa kansainvälisessä kilpailussa hopeamitalit. Puolustuslaitos Leikattua menestyi International Wine and Spirits Competition -kisan Vodka & Brandy Mixed Spirit -kategoriassa ja Puolustuslaitos Viinaa voitti hopeaa kirkkaiden viinojen Grain Spirits - Clear - 40-52%+ -katogoriassa.

Lastenohjelmat suoratoistopalvelun katselukärjessä – C More vastasi kysyntään SF Kidsin laatusisällöllä14.7.2017 12:08Tiedote

Kuukausimaksullisen C More -suoratoistopalvelunsa keväällä lanseerannut MTV on tehnyt merkittävän ohjelmasopimuksen yhden maailman vanhimman elokuvayhtiön, ruotsalaisen Svensk Filmindustri AB:n kanssa. Sopimuksen myötä SF Filmsin laadukas lastensisältö saapui kesän kynnyksellä C Moren viihdekirjastoon ja näin myös uusin sukupolvi suomalaislapsia saa lomallaan nauttia rakastetuista klassikkosarjoista ja -elokuvista. Keväällä C Morella ensi-iltansa saanut uudistettu Muumilaakson tarinoita -sarja todisti, että laadukkaat lastenohjelmat ovat nousseet merkittävään asemaan suoratoistopalveluiden tilauspäätöksiä tehdessä.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme