Kutsuvat sitä pöhinäksi on kurkistus kasvuyrittäjyyden kulisseihin

Suomalaisilla kasvuyrittäjillä on paremmat mahdollisuudet kuin koskaan valloittaa maailmaa innovaatioillaan. Kutsuvat sitä pöhinäksi on nuorten start up -vaikuttajanaisten kurkistus kasvuyrittäjyyden kulisseihin.

Kutsuvat sitä pöhinäksi ravistelee suomalaisia ajattelutapoja ja osoittaa konkreettisin esimerkein, että on omasta rohkeudestamme kiinni, millaiset seuraavat sata vuotta kansallamme on edessä.

Kirja esittelee suomalaisten kasvuyrittäjien tarinoiden kautta, mitä pöhinä oikeasti merkitsee – hyvässä ja pahassa. Lukuisat kasvuyrittäjät muun muassa Supercellin, Gold&Greenin, Woltin ja Jaikun takana jakavat kokemuksensa yrityksen kasvattamisesta.

Aalto-yliopiston kasvatit Katariina HelaniemiAnnaleena Kuronen ja Venla Väkeväinen ovat kaikki olleet mukana rakentamassa kasvuyritystapahtuma Slushia. Helaniemi työskentelee vastuullisuussijoittamisen parissa Piilaaksossa, Kuronen vastaa markkinoinnista suomalaisessa startupissa ja Väkeväinen toimii yhä Slushin operatiivisena johtajana.

“Minä en voi muuttaa maailmaa”, sanovat ainoastaan ne, jotka eivät koskaan edes yrittäneet. Kirjan luettuasi et enää halua seurata sivusta, kun maailma muuttuu. Haluat olla mukana rakentamassa muutosta.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt: adele.couavoux@otava.fi, p. 045 142 5272

Arvostelukappaleet: arvostelukappale@otava.fi

Yhdysvaltojen entisen presidentin puolison Michelle Obaman odotettujen muistelmien kansi on nyt julkistettu. Minun tarinani -kirja ilmestyy 13. marraskuuta 2018 maailmanlaajuisesti25.5.2018 12:20Tiedote

Helsinki/Suomi 25.5.2018 Yhdysvaltojen entisen presidentin puoliso Michelle Obama julkaisi Instagramissa eilen erittäin odotetun elämäkertansa Minun tarinani kannen. Kirja ilmestyy maailmanlaajuisesti 13. marraskuuta 2018. Englanninkielisen alkuteoksen nimi on BECOMING. Michelle Obama valitsi kirjan kanteen Miller Mobleyn valokuvan, joka otettiin tänä vuonna kuvauksissa Washington DC:ssä. Stailauksesta vastasi Meredith Koop, meikistä Carl Ray ja hiuksista Yene Damtew. Kirjan kannen on suunnitellut Crown Publishing Groupin varapääjohtaja, luova johtaja Christopher Brand. Michelle Obama jakoi Instagramissa kirjan kansikuvan ja neljä aiemmin julkaisematonta perhekuvaa, jotka kertovat hänen matkastaan naiseksi, jollainen hän tänä päivänä on. Michelle Obama toteaa (@michelleobama): “Olen haltioissani siitä, että saan jakaa kanssanne kirjani BECOMING kannen. Kirjan kirjoittaminen on ollut minulle henkilökohtaisesti tärkeää ja valaisevaa. Toivon, että kun kirjani BECOMING ilmestyy syksyllä, a

Kevään kotimaisissa kuvakirjoissa ratsastetaan keppareilla ja tutustutaan merkityksellisyyteen14.5.2018 10:16Tiedote

Otavan kevään kotimaiset kuvakirjat huipputekijöiltä kannustavat huomaamaan, kuinka jokainen meistä on tärkeä ja merkityksellinen. Kuvittaja Jenna Kunnaksen ensimmäisessä kuvakirjassa seikkaillaan kirjojen maailmassa. Kikattavan Kakkiainen taas alkaa naurattaa ystäviään television ja sovellusten lisäksi myös perinteisissä iltasatukirjoissa. Tikkumäen kepparikirjassa jaetaan kivoja vinkkejä ja ohjeita pienille keppariharrastajille.