KYMI KANTRI 2020 toteutuu 5.9.

Kymi Kantri on Kaakkois-Suomen ensimmäinen kantrifestivaali, joka järjestetään vuorovuosina Kymi Libri -kirjamessujen kanssa. Koronan takia kesäkuulta siirretty tapahtuma toteutuu lauantaina 5.9. Kouvolan Myllykoskella, Kulttuuritalo Wanhalla Rautakaupalla. Lippuja myydään rajoitettu määrä ja kaikille vieraille jaetaan ilmaiset kasvomaskit. Ohjelmassa on 12 bändiä, kirjailijahaastatteluja ja countyrivitanssin opetusta. Pääesiintyjät ovat eturivin country-kokoonpanot Huojuva lato ja Kevyet mullat. Tapahtuman juontaa Harri Saksala.
Kymi Kantri 2020, Kaakkois-Suomen ensimmäiset kantrifestivaalit

Kymi Kantri 2020 - musiikkiohjelma lavoittain:

Wanha Kirjahalli

13.45 Hannu Seppänen trio

15.00 The Cousins

16.00 Kevyet Mullat

17.15 Hipp´n´Atte

18.30 The Gallows Dance

19.45 Tinkerbella & big bad bear

21.00 Huojuva lato

Pihalava

13.00 Mika Byman