Kympin Pitkävedolla 58 000 euroa Raaseporiin – isoimmat kertoimet lopputuloksilla

Raaseporilainen nettipelaaja voitti viiden kohteen pitkävedollaan yli 58 000 euroa torstaina (kierros 49/2017). Vedon panos oli tasan kymmenen euroa. Kvintetin suurin kerroin tuli Kaisaniemen puistossa pelatun ulkoilmaottelun HIFK-Kärpät lopputuloksella 3-3 (16,00).

Kokonaiskerroin kohosi 5 892,48:een. Kaisaniemen Ice Challengen lisäksi voittaja veikkasi oikein toisenkin Liigan ottelun. Pelicans-Tappara-kohtaamisen lopputulos 2-2 toi kiinteän kertoimen 9,00.

Kaisanmiemessä HIFK oli 0-3 tappiolla kahden erän jälkeen, mutta kiri kolmannessa erässä pelin tasoihin 16 000 katsojan edessä. HIFK:n kolmannen maalin iski Erik Thorell ajassa 59.00 kotijoukkueen pelatessa ylivoimalla ja ilman maalivahtia.

Loput kohteet olivat Mestarien liigasta. Kussakin kolmessa kohteessa oli vipuna tasoituksellinen kerroin. Voittajalle riitti, että FC Porto voitti Monacon 5-2, Tottenham löi kyproslaisen APOELin 3-0 ja FC Basel haki 2-0-vierasvoiton Benficasta Valon stadionilta Lissabonista. Vain 34-prosenttisesti palloa hallinneet sveitsiläisvieraat käyttivät tehokkaasti maalipaikkansa Mohamed Elyounoussin ja Dimitri Oberlinin maaleilla.

- Pitkävedon tulosveto-kohteen ja muiden erikoiskohteiden avulla voi vivuttaa rivin kokonaiskerrointa. Tällaiset rivit osuvat harvoin, mutta osuessaan niistä saa ison lunastuksen, kertoo Pitkävedon tuotepäällikkö Niko Marttinen.

Raaseporin voitto oli tämän vuoden yhdeksänneksi suurin ja Pitkävedon 1993 alkaneen historian 32:nneksi suurin.

Raaseporin voittorivi:
1144 FC Porto -2–Monaco +2 1 (5–2) 3,10