Kympin Pitkävedolla 58 000 euroa Raaseporiin – isoimmat kertoimet lopputuloksilla

Raaseporilainen nettipelaaja voitti viiden kohteen pitkävedollaan yli 58 000 euroa torstaina (kierros 49/2017). Vedon panos oli tasan kymmenen euroa. Kvintetin suurin kerroin tuli Kaisaniemen puistossa pelatun ulkoilmaottelun HIFK-Kärpät lopputuloksella 3-3 (16,00).

Kokonaiskerroin kohosi 5 892,48:een. Kaisaniemen Ice Challengen lisäksi voittaja veikkasi oikein toisenkin Liigan ottelun. Pelicans-Tappara-kohtaamisen lopputulos 2-2 toi kiinteän kertoimen 9,00.

Kaisanmiemessä HIFK oli 0-3 tappiolla kahden erän jälkeen, mutta kiri kolmannessa erässä pelin tasoihin 16 000 katsojan edessä. HIFK:n kolmannen maalin iski Erik Thorell ajassa 59.00 kotijoukkueen pelatessa ylivoimalla ja ilman maalivahtia.

Loput kohteet olivat Mestarien liigasta. Kussakin kolmessa kohteessa oli vipuna tasoituksellinen kerroin. Voittajalle riitti, että FC Porto voitti Monacon 5-2, Tottenham löi kyproslaisen APOELin 3-0 ja FC Basel haki 2-0-vierasvoiton Benficasta Valon stadionilta Lissabonista. Vain 34-prosenttisesti palloa hallinneet sveitsiläisvieraat käyttivät tehokkaasti maalipaikkansa Mohamed Elyounoussin ja Dimitri Oberlinin maaleilla.

- Pitkävedon tulosveto-kohteen ja muiden erikoiskohteiden avulla voi vivuttaa rivin kokonaiskerrointa. Tällaiset rivit osuvat harvoin, mutta osuessaan niistä saa ison lunastuksen, kertoo Pitkävedon tuotepäällikkö Niko Marttinen.

Raaseporin voitto oli tämän vuoden yhdeksänneksi suurin ja Pitkävedon 1993 alkaneen historian 32:nneksi suurin.

Raaseporin voittorivi:
1144 FC Porto -2–Monaco +2 1 (5–2) 3,10
1278 Tottenham -2–APOEL +2 1 (3–0) 2,75
2340 HIFK–Kärpät lopputulos 3–3 16,00
2410 Pelicans–Tappara lopputulos 2–2 9,00
9795 Benfica +1–FC Basel -1 2 (0–2) 4,80

Panos: 10,00 euroa
Kerroin: 5 892,48
Voittosumma: 58 924,80 euroa

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.