Excellence Finland

Laatukeskuksen toimitusjohtajaksi on nimitetty Juha Ylä-Autio

Laatukeskus on nimittänyt OTK, EMBA Juha Ylä-Aution toimitusjohtajaksi 2.3.2020 alkaen. Ylä-Autio on toiminut viimeksi johtotehtävissä kierrätysliiketoiminnan parissa.

Laatukeskus Excellence Finland Oy on Suomen Laatuyhdistys ry:n liiketoimintayhtiö, joka keskittyy organisaatioiden ja osaamisen kehittämiseen. Vuonna 1966 perustetun Suomen Laatuyhdistyksen tavoitteena on kehittää suomalaisten organisaatioiden kilpailukykyä. Uutena toiminta-alueena on kiertotalous. Laatukeskus tekee yhteistyötä Sitran kanssa edistääkseen kiertotalouden merkitystä yhteiskunnassamme.

– Olen ottanut tehtävän vastaan erittäin innostuneena. Laatukeskuksen asiantuntijoiden osaaminen sen vahvuusalueilla on vakuuttavaa paitsi Suomessa, myös kansainvälisesti, Juha Ylä-Autio sanoo.

Ylä-Aution aloitus uusissa tehtävissä osui monin tavoin poikkeukselliseen ajankohtaan.

– Olen ylpeä Laatukeskuksen henkilöstön kyvystä sopeuttaa toimintamme nopeasti muuttuneisiin olosuhteisiin. Tulevina kuukausina tarkennamme painopistealueitamme ja digitaalisuus, kasvu sekä kiertotalous nousevat teemoina vahvasti esiin.Uutta kehittämällä tarjoamme ainutlaatuista lisäarvoa organisaatioiden ja liiketoiminnan kehittämiseen sekä tartumme itsekin kasvumahdollisuuksiin, hän toteaa.

Lisätietoja:

Juha Ylä-Autio, toimitusjohtaja, Laatukeskus, 040 752 3312, juha.yla-autio@laatukeskus.fi

Excellence Finland
Keilaranta 8

Laatukeskus

Menestyvän Suomen kilpailukyky rakennetaan kestävälle pohjalle. Tämä vaatii suomalaisten organisaatioiden toiminnan ja johtamisen laadun jatkuvaa kehittämistä. Laatukeskus tuo tähän työhön käytännöllisiä työkaluja ja osaamisen kehittämistä. Laatukeskus haastaa organisaatioita toimintansa jatkuvaan kehittämiseen. Jäseninä on noin 400 yksityisen ja julkisen sektorin organisaatiota.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Excellence Finland