Lahden Hallituspartnerit laajensi toimialuettaan ja vaihtoi nimeään

Lahden Hallituspartnerit on nyt Hämeen Hallituspartnerit. Vuosikokouksessa 29.5.2017 tehtiin historiallinen päätös nimenmuutoksesta. Uusi nimi, Hämeen Hallituspartnerit, kuvaa paremmin yhdistyksen laajentuvaa toimialuetta Kanta- ja Päijät-Hämeessä.

Kuluneen toimintavuoden aikana on ilmennyt kiinnostusta laajentaa toimialuetta nykyisen Lahden talousalueen ulkopuolelle ja siten profiloitua vaihtoehdoksi monille uusille pk-sektorin yrityksille. Tällaisesta toimialueen onnistuneesta laajentamisesta on hyvänä esimerkkinä yhteistyökumppanin, Hämeen kauppakamarin nykyinen toiminta.

Hämeen Hallituspartnereiden uusi hallitus toimintakaudelle 2017:

Puheenjohtaja Matti Kuvaja, Encore Partners Oy, toimitusjohtaja

Merja-Leena Alenius, Mainostoimisto MBE Oy, hallituksen puheenjohtaja, HHJ

Jukka Anttonen, Lahden Talot Oy, toimitusjohtaja

Petri Hokkanen, OP Päijät-Häme, yrityspankinjohtaja

Kari Kaartinen, Ambientia Group Oy, Chairman of the Board, Master of Laws

Jukka Kallioinen, Anstar Oy, hallituksen puheenjohtaja

Juha Sundberg, Rantalainen Oy Lahti, johtaja

Esa Vataja, Audeo Oy, toimitusjohtaja

Hämeen Hallituspartnerit edistää hyvää, ammattimaista ja eettisesti korkeatasoista yritysten hallitustyöskentelyä ensisijaisesti suomalaisissa ja Kanta- ja Päijät-Hämeessä toimivissa yrityksissä sekä kehittää jäsentensä ammattitaitoa yritysten hallitusten jäseninä.

Matti Kuvaja, Hämeen Hallituspartnereiden puheenjohtaja, p. 0400 498 030

Niemenkatu 73

Hämeen kauppakamarin yritysbarometri: Vienti vahvistaa Hämeen kasvua28.6.2018 11:30Tiedote

Hämeen kauppakamarin alueen yrityksistä 49 % ilmoittaa liikevaihtonsa olevan vuonna 2018 suurempi verrattuna vuoteen 2017, selviää kauppakamarin kesäkuussa tekemästä barometrikyselystä. ”Yritysten vientinäkymät ovat suotuisat ja 36 % vastanneista arvioi viennin kasvavan seuraavien kuuden kuukauden aikana. Viennin saldoluku on +32 (*), kun vastaava luku joulukuussa oli +17”, kertoo Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.

Hämeen kauppakamarin Stipendit alueen opiskelijoille2.6.2018 12:00Tiedote

Hämeen kauppakamari myönsi 2.6.2018 stipendejä toiminta-alueensa opiskelijoille. ”Hallituksemme päätti myöntää Hämeen kauppakamarin Stipendejä alueemme lukioiden ja toisen asteen ammatillisten oppilaitosten päättäville opiskelijoille. Stipendi myönnetään opiskelijalle, joka on opintojensa aikana osoittanut tuloksellista suuntautumista liike-elämään”, kertoo Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.