Lahden Toto76:stä yli 23 000 euroa Mikkeliin, Tampereelle ja kahdelle Helsinkiin

3.7.2017 12:20 | Veikkaus

Lahden Jokimaalla lauantaina ravatun Suur-Hollolan Toto76:n suurimmat eli yli 23 000 euron voitot menivät nettipelaajille Mikkeliin, Tampereelle ja kahdelle pelaajalle Helsinkiin.

Täysosumilla voitti 11 733,20. Neljä täysosumavoittajista oli pelannut vain 7 oikein -voittoluokkaa, joten he voittivat 23 466,40 euroa.

Jokimaalla oli jaossa 70 000 euron ylimääräinen jackpot. Se jaetaan kesälauantaisin yhteensä seitsemän kertaa ja on seuraavan kerran tavoiteltavissa ensi lauantaina Kaustisen Toto76-pelissä.

Toto76, Lahti, lauantai 1.7.2017

Lähtö             Hevonen                     Ohjastaja                 Poisjäännit
L6 Toto76-1   10 Still Loving You     Markku Nieminen
L7 Toto76-2   5 Jonesy                      Tuomas Korvenoja   6