Lähes 20 vuotta toiminut konsulttitalo Klarigo Oy on saanut ensimmäisen toimitusjohtajansa

Helsinkiläinen konsulttitalo Klarigo Oy on saanut johtoonsa ensimmäistä kertaa toimitusjohtajan. Positioon nousee aiemmin yrityksen talouspäällikkönä toiminut Jenni Khadr. ”Haluamme aidosti olla Suomen välittävin konsulttitalo ja kohdata asiakkaamme yksilöinä – myös vaativassa konsulttimaailmassa. Minulle on kunnia saada ottaa välittävän toimitusjohtajan tehtävä nyt vastaan”, Khadr kertoo. Hän astuu toimitusjohtajan työhön 1.9.2021.

Vaativan konsulttimaailman välittävä toimitusjohtaja Jenni Khadr aloittaa uudessa positiossaan 1.9.2021. Kuva: Niina Stolt / Ihana Elämys Oy

Klarigo Oy on perustettu jo 2000-luvun alussa, ja yritys saa nyt johtoonsa ensimmäistä kertaa toimitusjohtajan. ”Koemme tarpeelliseksi sujuvoittaa toimintaamme entisestään, ja tämänlainen muutos yrityksen rakenteeseen luo turvaa niin henkilöstölle kuin asiakkaillemme”, tuore toimitusjohtaja Jenni Khadr analysoi. ”Olemme aina ajatelleet, että meillä kaikki on mahdollista. Teemme asiat niin kuin koemme kullakin hetkellä parhaaksi, siitä tämäkin muutosidea syntyi”.

Khadr on ylpeä siitä, että Klarigo tarjoaa koko henkilöstölleen vakaan pohjan menestykselle. ”Mielestäni uusi uramahdollisuuteni on jälleen yksi osoitus siitä, että meillä on aidosti mahdollisuus kasvaa ja kehittyä.” Klarigo painottaa toiminnassaan ihmisyyttä ja aitoutta. ”Konsulttimaailma on ympäristönä hyvin vaativa. Olemme alamme piinkovia ammattilaisia, mutta meille tärkeintä on olla aina asiakkaan puolella ja ajaa asiakkaan etua”, Khadr toteaa. Klarigolla on käytössään laaja yhteistyöverkosto, jolla Khadrin mukaan varmistetaan, ettei yksikään ongelma jää ratkaisematta.

Klarigo Oy on vuonna 2003 perustettu konsulttitalo, joka tarjoaa Kalasataman toimistoltaan asiakkailleen monipuolisesti talouden, henkilöstöhallinnon ja analytiikan palveluita. Yrityksen 20 työntekijän lisäksi Klarigo Oy tekee yhteistyötä alan parhaiden osaajien kanssa, ja yrityksen liikevaihto on 1,4 miljoonaa euroa.

Suomalainen ohjelmistoyhtiö Pinja on aloittanut kumppanuuden energiayhtiö E.ON Swedenin kanssa15.6.2021 10:50:30 EEST | Tiedote

Kansainvälisen E.ON-energiakonsernin ruotsalaisyhtiö E.ON Sweden on valinnut toimitusketjunsa hallinnan kehityskumppaniksi suomalaisen Pinjan. E.ONilla on Ruotsissa 2 100 työntekijää ja neljä laitosta, jotka tuottavat sähköä, lämpöä ja älykkäitä energiaratkaisuja kaikkiaan miljoonalle yksityisasiakkaalle ja yritykselle. E.ON Sweden on markkina-asemaltaan Ruotsin toiseksi suurin kaukolämmön toimittaja.

Työelämätutkimus paljastaa: alimiehitys suomalaisilla työpaikoilla aiheuttaa merkittävää kuormitusta10.6.2021 07:15:00 EEST | Tiedote

Työvoimanhallinnan markkinajohtaja Quinyx on julkaissut vuosittaisen, kansainvälisen State of the Deskless Workforce -tutkimuksen (suom. Vuorotyöläisten arki 2021), jossa tarkasteltiin myös suomalaisen vuorotyöarjen olosuhteita. Suomen tulokset osoittavat, että jopa puolet vastanneista vuorotyöläisistä kertoi työpaikallaan olevan alimiehitystä, joka johtui kysynnän ennakoimattomuudesta tai työntekijöiden sairauspoissaoloista.

Kansainvälinen tutkimus: heikot työvuorosuunnittelujärjestelmät aiheuttavat työehtosopimusten laiminlyöntejä, tappiota liiketoiminnalle sekä ylimääräisiä työvoimakustannuksia25.2.2021 06:15:00 EET | Tiedote

Työvoimanhallinnan markkinajohtaja Quinyx on teettänyt laajan, toimialarajat ylittävän kansainvälisen tutkimuksen, jossa haastateltiin 300 yritysjohtajaa – myös Suomesta. Kyselyn avulla saatiin tietoa suurimmista haasteista liittyen vuorotyöläisten työvoimanhallintaan pandemian aikana.