Lahtelainen voitti yli 145 000 euroa eBingosta

Lahtelaista eBingo-pelaajaa onnisti keskiviikkona 145 000 euron verran.

Lahdessa asuva nettipelaaja voitti Veikkauksen eBingosta peräti 145 647 euron suuruisen jackpotin keskiviikkona 25.10.

Voitto tuli 2 euron hintaisesta Rubiini-huoneesta, ja se maksettiin suoraan onnekkaan nimimerkillä oinax pelanneen lahtelaispelaajan tilille. Kyseessä on tämän vuoden suurin voitto Rubiini-huoneesta.

eBingo on ainoastaan Veikkauksen etuasiakkaille tarjolla oleva numeroveikkaus. Veikkauksen eBingo-huoneissa vierailee viikoittain yli 45 000 pelaajaa. Peliä voi pelata Veikkauksen nettisivuilla osoitteessa veikkaus.fi.

Lahtelaista eBingo-pelaajaa onnisti keskiviikkona 145 000 euron verran.