Lahtelainen voitti yli 145 000 euroa eBingosta

Lahtelaista eBingo-pelaajaa onnisti keskiviikkona 145 000 euron verran.

Lahdessa asuva nettipelaaja voitti Veikkauksen eBingosta peräti 145 647 euron suuruisen jackpotin keskiviikkona 25.10.

Voitto tuli 2 euron hintaisesta Rubiini-huoneesta, ja se maksettiin suoraan onnekkaan nimimerkillä oinax pelanneen lahtelaispelaajan tilille. Kyseessä on tämän vuoden suurin voitto Rubiini-huoneesta.

eBingo on ainoastaan Veikkauksen etuasiakkaille tarjolla oleva numeroveikkaus. Veikkauksen eBingo-huoneissa vierailee viikoittain yli 45 000 pelaajaa. Peliä voi pelata Veikkauksen nettisivuilla osoitteessa veikkaus.fi.

Lahtelaista eBingo-pelaajaa onnisti keskiviikkona 145 000 euron verran.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.