Lahtelaisen K-marketin asiakas voitti Lotosta lähes 350 000 euroa

Suomen suurin Loton jättipotti jäi jakamatta lauantaina kierroksella 47/2017, kun yhtään täysosumaa ei löytynyt. Ensi kierroksella 48/2017 onkin jaossa entistä suurempi summa, kun seitsemän oikein –tuloksella voi voittaa 14,4 miljoonaa euroa.

Viime kierroksen onnekkain pelaaja oli jättänyt kuponkinsa Lahden Liipolan K-marketissa. Hänen lapultaan löytyi 6+1-tulos, jolla voittaa 348 725,40 euroa.

Voitto on Päijät-Hämeeseen osuneista veikkausvoitoista tämän vuoden toiseksi suurin (tilasto alla).

Suomen kautta aikain suurin yhdelle henkilölle osunut lottovoitto on 13,3 miljoonaa euroa. Se pelattiin Lahdessa kierroksella 15/2014. Eurojackpotissa suurin yksittäisen suomalaispelaajan voitto on espoolaiselle veikkaus.fin asiakkaalle kierroksella 37/2014 osunut 61,2 miljoonaa euroa.

Päijät-Hämeen suurimmat yksittäiset veikkausvoitot vuonna 2017:
1.    731 856 euroa (Eurojackpot, 19/2017)
2.    348 725 euroa (Lotto, 47/2017)
3.    297 297 euroa (Vikinglotto, 13/2017)
4.    214 228 euroa (Lotto, 27/2017)
5.    200 017 euroa (Vakio, 35/2017)

Suurimmat yhdelle henkilölle menneet lottovoitot:
1.    13,3 milj. euroa: Lahti, kierros 15/2014
2.    12,8 milj. euroa: Helsinki, kierros 36/2013
3.    12,2 milj. euroa: Helsinki, kierros 43/2012
4.    9 milj. euroa: Tuusula, kierros 1/2017
5.    8 milj. euroa: Forssa, kierros 20/2011
       8 miljoonaa euroa: Tampere, kierros 11/2016
       8 miljoonaa euroa: Vihti, kierros 21/2016

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).