Lainanvälittäjä tukee suomalaista urheilua

Lainojen kilpailutus- ja vertailupalvelu Lainanvälittäjä.fi (STK Rahoitus Oy) tukee nyt suomalaista huippu-urheilua.

Lainojen kilpailutus- ja vertailupalvelu Lainanvälittäjä.fi (STK Rahoitus Oy) tukee nyt suomalaista huippu-urheilua. Urheilu on tärkeä osa suomalaista yhteiskuntaa, hyvinvointia sekä liikunnallisuutta etenkin kaikille nuorille. Lainanvälittäjä haluaa olla osaltaan tukemassa ja kehittämässä suomalaista urheilua eteenpäin ja näistä syistä olemme solmineet useita yhteistyösopimuksia eri urheilulajeja edustavien seurojen kanssa.

Yhteistyötä perinteikkäiden seurojen kanssa

Kun teimme markkinointipäätöksen urheiluseurojen sponsoroinnista, halusimme heti lähteä liikkeelle perinteisistä seuroista ja Suomen kansallispelistä eli pesäpallosta. Tällä hetkellä tuemmekin useita perinteikkäitä suomalaisia pesäpallo- ja yleisseuroja, kuten Alajärven Ankkureita, Jyväskylän Kirittäriä, Lappajärven Veikkoja sekä Vimpelin Vetoa. Näillä seuroilla on pitkä historia ja he tekevät loistavaa nuorisotyötä, joten olemme ylpeitä siitä, että saamme olla mukana näiden seurojen kehittämisessä.

Mukana suomalaisen jalkapallon sekä jääkiekon kehittämisessä

Vuoden 2017 alussa lähdimme mukaan sponsoroimaan suomalaisia jääkiekko- ja jalkapalloseuroja. Jääkiekko sekä jalkapallo ovat suomalaisten lasten ja nuorten eniten harrastamat lajit, joten päätös sponsoroinnin laajentamisesta jalkapalloon sekä jääkiekkoon oli helppo. Haluamme osaltamme tukea suomalaisten nuorten liikkumista, terveyttä sekä seurojen juniorityötä, ja näin varmistaa, että Suomi tuottaa huipputason pelaajia molempiin lajeihin tulevaisuudessa. Lainanvälittäjä sponsoroi muun muassa RoKi:a, HPK:ta, Jokereita ja Fc Interiä.