Lainanvälittäjä.fi on nyt Suomen nopein lainasivusto

Parempi, nopeampi ja kattavampi Lainanvälittäjä.fi. Uudistunut palvelu tähtää mobiilikäytttävyyden parantamiseen. Lainanvälittäjä.fi on nyt Suomen nopein lainasivusto kaikilla laitteilla.

Uusi ilmainen lainakilpailutuspalvelu Lainanvälittäjä.fi päivitti verkkosivustonsa vastaamaan paremmin nykyajan vaatimuksia. Uusi sivusto on responsiivinen ja erittäin nopea. Sivusto tunnistaa asiakkaan käyttämän laitteen ja mukauttaa sisällön, ulkoasun ja eri toiminnot automaattisesti käytetyn laitteen mukaan.

Lainanvälittäjän uudet sivut palvelevat erityisesti mobiilikäyttäjiä. Nyt verkkosivujen sisältö on helpommin saatavilla ja luettavissa kaikilla mobiililaitteilla. Sivustosta on kehitetty erittäin nopea ja kevyt, mobiililaitekäyttöä ajatellen. Nykyisin asiakkaiden onkin helpompi kilpailuttaa tarvitsemansa laina ja saada tietoa eri lainatuotteista myös mobiililaitteilla.

Käyttökokemuksen parantamisen lisäksi verkkosivut saivat myös uuden, modernimman, visuaalisen ilmeen ja sivuilla navigointi on tehty asiakkaalle entistä helpommaksi.

Lainanvälittäjä on solminut myös uusia yhteistyösopimuksia, joiden ansiosta lainojen yhdistäminen netissä on kuluttajalle nyt entistä kannattavampaa.

Lainanvälittäjä.fi on STK Rahoitus Oy:n kehittämä, omistama ja ylläpitämä verkkopalvelu. STK Rahoitus on rahoitustuotteiden välittäjä ja kilpailuttaja. Palvelu toimii Suomen lisäksi Norjassa https://www.lånemegleren.no/ ja Ruotsissa https://www.lånemäklaren.se/.

STK Rahoitus Oy on palvellut kymmeniä tuhansia ihmisiä ympäri pohjoismaita ja yrityksellä on vankka kokemus lainatuotteiden vertailusta sekä online-liiketoiminnasta.