Lakimiesliitto myönsi yrittäjyyspalkinnon Fondian perustajille

Suomen Lakimiesliitto on myöntänyt yrittäjyyspalkintonsa Fondia Oyj:n perustajille Marianne Saarikko Jansonille ja Mårten Jansonille.

”Fondia on osoittanut, että lakimiehen työtä voi tehdä vakiintuneista tavoista poikkeavalla tavalla huomioiden samalla työntekijöiden työsuhdeturvan ja työssäjaksamisen. Asianajoalallakin työ voi joustaa elämäntilanteesta riippuen”, kertoi Lakimiesliiton hallituksen varapuheenjohtaja Antti Sorjonen palkinnon luovutuksen yhteydessä.

Fondia on myös ensimmäinen pörssilistattu lakitoimialan yritys Pohjoismaissa. Marianne Saarikko Janson toimii nykyään yhtiön markkinointi-, myynti- ja viestintäjohtajana ja Mårten Janson Executive Directorina.

Hallituksen varapuheenjohtaja Antti Sorjonen, 0400 609 516, antti.sorjonen@obl.fi

Viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Mikko Salo, 041 458 0033, mikko.salo@lakimiesliitto.fi