Land of Gold -automaattipelistä 51 822 euron voitto Vaasaan

Vaasalainen nettipelaaja voitti tiistaina Veikkauksen Nettikasinon Land of Gold -automaattipelistä 51 822 euron jackpotin. Voitto tuli 1,20 euron panoksella.

Veikkaus.fi:ssä pelannut vaasalainen mies saa 51 822 euron voiton suoraan pankkitililleen.

Voittaja pelasi Irlannin kansallispäivän menninkäishahmoon ja onnenkuvioihin perustuvaa Land of Gold -automaattipeliä 1,20 euron panoksella ja voitti iltapäivällä pelin oman jackpotin eli päävoiton.

Keravalainen oli saanut pelissä bonuskuviot kiekoille 1 ja 5 ja päässyt bonuspeliin. Bonuspelin aikana hän sai kerättyä kolme neliapilaa ja voitti kasvavan clover jackpotin.

Suurin summa, jonka Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä voi voittaa, on tällä hetkellä tasan 1 000 000 euroa The Winnings of Oz -pelissä.

Toiseksi suurin jackpot, yli 827 000 euroa on Gladiator Jackpot - ja Gladiator Road to Rome -pelien yhteinen kasvava päävoitto.

Voittaminen Veikkauksen automaattipeleissä perustuu yksinomaan sattumaan.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.