Lapti laajentaa toimintaansa asiakaslähtöisiin toimitilaratkaisuihin

Lapti tuo markkinoille Lapti-toimitilakonseptin, joka perustuu vakioituihin suunnitteluratkaisuihin ja esivalmistettuihin elementteihin. Laptin toimitilakonsepti mahdollistaa asiakkaan tarpeet täyttävien toimitilaratkaisujen rakentamisen kustannustehokkaasti avaimet käteen -palveluna.

Lapti-toimitilakonseptin mukainen rakentaminen soveltuu erityisesti toimisto-, tuotanto-, liike-, varasto- ja urheilutilojen rakentamiseen. Tilat räätälöidään vastaamaan asiakkaan tarpeita.

Laptin etuna on rakentamisen lisäksi oman talotekniikkayksikön osaaminen sekä vuosikymmenien palvelutilarakentamisen kokemus,kertoo toimitilarakentamiseen laajenemisen taustoista toimitusjohtaja Raimo Pesola Rakennusliike Lapti Oy:stä.

Näemme palvelutarjoamamme laajentamisen asiakaslähtöisiin toimitilaratkaisuihin luonnollisena jatkumona, Pesola jatkaa.

Etelä-Suomen toimitilarakentamisen tuotantojohtajaksi on nimitetty Aki Juntunen. Hänellä on laaja kokemus toimitilarakentamisesta.

Tänä päivänä yritykset hakevat toimitiloja, joissa on toimivia ratkaisuja, muuntojoustavuutta ja mahdollisuus myös laajentumiseen. Lapti-toimitilakonseptissa huomioidaan sijainnin lisäksi hankkeiden kaupallinen, tekninen ja toiminnallinen elinkaari, kertoo toimitilarakentamisen tuotantojohtaja Aki Juntunen Rakennusliike Lapti Oy:stä.

Nämä tuovat rakentamiseen laatua, kustannustehokkuutta ja nopeutta, mikä näkyy asiakkaille kohtuullisina vuokratasoina ja helposti vuokrattavina tiloina, Juntunen jatkaa.

Raimo Pesola, puh. 050 305 9360
toimitusjohtaja, Rakennuslikke Lapti Oy

Aki Juntunen, puh. 050 432 4222
tuotantojohtaja, toimitilat, Rakennusliike Lapti Oy Etelä-Suomi

Lapti Group on nopeasti kasvava ja kannattava suomalainen rakennusalan konserni. Toimintamme keskittyy asunto-, palvelu- ja toimitilarakentamiseen sekä kiinteistökehitykseen Suomessa. Lisäksi tuotamme talotekniikkapalveluita. Konsernissa työskentelee lähes 800 henkilöä. www.lapti.fi

Lapti käynnisti Aallonportin asuinkorttelin viimeisen vaiheen, 237 asuntoa rakenteilla6.9.2019 09:00:00 EESTTiedote

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy rakentaa Seminaarimäelle Jyväskylään Aallonportin korttelia, jossa viimeisen kerrostalon As Oy Jyväskylän Elissan rakentaminen on käynnistynyt. Aiemmin tänä kesänä on jo käynnistetty viimeisen vaiheen kaksi muuta taloa ja pysäköintihalli. Viimeisen vaiheen 152 asunnon myötä alueella on nyt rakenteilla yhteensä 237 asuntoa Vuonna 2020 valmistuvaan Aallonportin kortteliin tulee yhteensä 308 asuntoa ja 100-paikkainen autohalli. Aallonportin korttelin talot on nimetty Jyväskylään käden jälkensä jättäneen Alvar Aallon ja hänen lähipiirinsä mukaan.

Lapti rakentaa 141 asuntoa uudelle Herttuankulman alueelle Turkuun21.8.2019 10:30:00 EESTTiedote

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy rakentaa Turun satama-alueella sijaitsevalle uudelle Herttuankulman asuinalueelle kaksi kerrostaloa, joihin tulee yhteensä 141 asuntoa. Laptin ensimmäisen asuintalon Asunto oy Turun Herttuankulman Trumpetin rakentaminen on jo käynnistynyt. Siihen valmistuu 65 asuntoa kesällä 2020. Rakennukset nousevat asuinkortteliin, joka rajautuu Tukholmankatuun ja Nosturikatuun. Herttuankulman Trumpetti ja myöhemmin rakennettava Kornetti ovat kuin porttina uuteen merelliseen kaupunginosaan.