Lapti laajentaa toimintaansa asiakaslähtöisiin toimitilaratkaisuihin

Lapti tuo markkinoille Lapti-toimitilakonseptin, joka perustuu vakioituihin suunnitteluratkaisuihin ja esivalmistettuihin elementteihin. Laptin toimitilakonsepti mahdollistaa asiakkaan tarpeet täyttävien toimitilaratkaisujen rakentamisen kustannustehokkaasti avaimet käteen -palveluna.

Lapti-toimitilakonseptin mukainen rakentaminen soveltuu erityisesti toimisto-, tuotanto-, liike-, varasto- ja urheilutilojen rakentamiseen. Tilat räätälöidään vastaamaan asiakkaan tarpeita.

Laptin etuna on rakentamisen lisäksi oman talotekniikkayksikön osaaminen sekä vuosikymmenien palvelutilarakentamisen kokemus,kertoo toimitilarakentamiseen laajenemisen taustoista toimitusjohtaja Raimo Pesola Rakennusliike Lapti Oy:stä.

Näemme palvelutarjoamamme laajentamisen asiakaslähtöisiin toimitilaratkaisuihin luonnollisena jatkumona, Pesola jatkaa.

Etelä-Suomen toimitilarakentamisen tuotantojohtajaksi on nimitetty Aki Juntunen. Hänellä on laaja kokemus toimitilarakentamisesta.

Tänä päivänä yritykset hakevat toimitiloja, joissa on toimivia ratkaisuja, muuntojoustavuutta ja mahdollisuus myös laajentumiseen. Lapti-toimitilakonseptissa huomioidaan sijainnin lisäksi hankkeiden kaupallinen, tekninen ja toiminnallinen elinkaari, kertoo toimitilarakentamisen tuotantojohtaja Aki Juntunen Rakennusliike Lapti Oy:stä.

Nämä tuovat rakentamiseen laatua, kustannustehokkuutta ja nopeutta, mikä näkyy asiakkaille kohtuullisina vuokratasoina ja helposti vuokrattavina tiloina, Juntunen jatkaa.

Raimo Pesola, puh. 050 305 9360
toimitusjohtaja, Rakennuslikke Lapti Oy

Aki Juntunen, puh. 050 432 4222
tuotantojohtaja, toimitilat, Rakennusliike Lapti Oy Etelä-Suomi

Lapti Group on nopeasti kasvava ja kannattava suomalainen rakennusalan konserni. Toimintamme keskittyy asunto-, palvelu- ja toimitilarakentamiseen sekä kiinteistökehitykseen Suomessa. Lisäksi tuotamme talotekniikkapalveluita. Konsernissa työskentelee lähes 800 henkilöä. www.lapti.fi

KYS Uusi Sydän 2025 -työmaa palkittiin Vuoden työmaana5.12.2019 12:50:00 EETTiedote

KYS Uusi Sydän 2025 -työmaa palkittiin Rakennuslehden Vuoden Työmaa 2019 -kilpailussa ykköspalkinnolla. Työmaata arvioitaessa raatia miellytti hankkeessa käyttäjien ja tilaajien tyytyväisyys yhteistoiminnan ja tiedottamisen sujumiseen, työmaan hyvä yhteishenki, työntekijöiden ja aliurakoitsijoiden arvostus ja kuuntelu, halu oppia, erinomainen siisteys ja pölynhallinta sekä hyvä työturvallisuus. Raadin mukaan työmaalla kosteudenhallinta on hoidettu erinomaisesti. Allianssina toteutettavan KYS Uusi Sydän 2025 -hankkeen ensimmäisen vaiheen päätoteuttaja on Rakennusliike Lapti Oy.

K-Supermarket täydentämään Kuopion Portin palvelukokonaisuutta29.11.2019 16:06:49 EETTiedote

Kuopion Asemanseudulle vaiheittain vuosina 2020-2022 valmistuva Kuopion Portti on monipuolinen kokonaisuus, johon kuuluu asuntoja, palveluasumista, toimisto- ja liiketiloja, pysäköintilaitos ja matkakeskus. Alueelle on nyt tulossa myös ruokakauppa. Kuopion Portin A-vaihe valmistuu alkuvuodesta 2020 ja B-vaihe alkuvuodesta 2021. Kolmannen eli C-vaiheen liike- ja toimistotilojen vuokraaminen on käynnistynyt.