Lapti rakentaa 106 asuntoa Espoon Saunalahteen

Rakennusliike Lapti rakentaa Espoon Saunalahteen kolme kerrostaloa, joihin tulee yhteensä 106 asuntoa. Taloissa on pääosin kompakteja yksiöitä ja kaksioita. Ensimmäisen 6-kerroksisen kerrostaloyhtiön rakentaminen käynnistyy tänä vuonna. Sen on arvioitu valmistuvan vuoden 2019 alkupuolella.
Lapti rakentaa Asunto Oy Espoon Loiston ja Espoon Välkkeen Linjaloiston suurkortteliin Saunalahteen Espooseen

Talot valmistuvat uuteen Linjaloiston suurkortteliin, joka sijaitsee Länsiväylän ja Kauklahden väylän tuntumassa. Alueelta onkin erinomaiset kulkuyhteydet eri puolille pääkaupunkiseutua, kertoo Laptin Etelä-Suomen aluejohtaja Antti Pekkarinen.

Antti Pekkarinen, aluejohtaja, Rakennusliike Lapti Oy Etelä-Suomi, puh. 041 436 4786

Lapti-konsernin muodostavat emoyhtiö Rakennusliike Lapti Oy sekä talotekniikkaan keskittynyt Nuotek Oy ja urakointiyhtiö Lapcon Oy. Konsernirakentaaasuntoja, toimitiloja sekä terveydenhoito- ja hoivakiinteistöjä. Vahvan asuntorakentamisen ohella Lapti-konserni on Suomen johtavia hoivakiinteistöjen rakentajia. Konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 159 miljoonaa euroa. Konserni työllistää 390 henkilöä. Lapti on osa voimakkaasti rakennusalalla kasvavaa Kastelli-konsernia.