Lapti rakentaa 106 asuntoa Espoon Saunalahteen

Rakennusliike Lapti rakentaa Espoon Saunalahteen kolme kerrostaloa, joihin tulee yhteensä 106 asuntoa. Taloissa on pääosin kompakteja yksiöitä ja kaksioita. Ensimmäisen 6-kerroksisen kerrostaloyhtiön rakentaminen käynnistyy tänä vuonna. Sen on arvioitu valmistuvan vuoden 2019 alkupuolella.

Lapti rakentaa Asunto Oy Espoon Loiston ja Espoon Välkkeen Linjaloiston suurkortteliin Saunalahteen Espooseen

Talot valmistuvat uuteen Linjaloiston suurkortteliin, joka sijaitsee Länsiväylän ja Kauklahden väylän tuntumassa. Alueelta onkin erinomaiset kulkuyhteydet eri puolille pääkaupunkiseutua, kertoo Laptin Etelä-Suomen aluejohtaja Antti Pekkarinen.

Antti Pekkarinen, aluejohtaja, Rakennusliike Lapti Oy Etelä-Suomi, puh. 041 436 4786

Lapti-konsernin muodostavat emoyhtiö Rakennusliike Lapti Oy sekä talotekniikkaan keskittynyt Nuotek Oy ja urakointiyhtiö Lapcon Oy. Konsernirakentaaasuntoja, toimitiloja sekä terveydenhoito- ja hoivakiinteistöjä. Vahvan asuntorakentamisen ohella Lapti-konserni on Suomen johtavia hoivakiinteistöjen rakentajia. Konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 159 miljoonaa euroa. Konserni työllistää 390 henkilöä. Lapti on osa voimakkaasti rakennusalalla kasvavaa Kastelli-konsernia.

LAPTI VARAUTUU KOULURAKENTAMISEN KASVUUN – palkkaamme heti lähes 10 uutta projektipäällikköä15.5.2018 13:00Tiedote

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy jatkaa panostustaan kasvuun. Yhtiö palkkaa kevään aikana 7-10 uutta projektipäällikköä toimipisteisiinsä Vantaalla, Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Kuopiossa ja Oulussa. Lapti on keskittynyt urakkamuotoihin, joissa rakentaja vastaa myös hankkeen suunnittelusta. Strategiansa mukaisesti Lapti panostaa edelleen asunto- ja palvelutilarakentamisen kasvuun. Palvelutilojen, kuten koulujen, päiväkotien, hoivakotien ja terveydenhoitotilojen hankkeiden vetämiseen tarvitaan lisää ammattitaitoisia projektipäälliköitä.

Lapti laajentaa toimintaansa perustamalla aluetoimiston Turkuun4.4.2018 10:00Tiedote

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy laajentaa toimintaansa Länsi-Suomeen perustamalla aluetoimiston Turkuun. Aluejohtajaksi on nimitetty RKM Kari Mäkelä 3.4.2018 alkaen. Mäkelä siirtyy Laptille Colliers International Finland Oy:n Länsi Suomi -palveluyksikön aluejohtajan tehtävästä. Aiemmin hän on toiminut 2001-2014 Hartela Oy:n kiinteistökehitysjohtajana ja toimitusjohtajana. Samalla Laptin Tampereen ja Turun toimistot yhdistetään Länsi-Suomen alueyksiköksi, jonka aluejohtajana Kari Mäkelä toimii. Länsi-Suomen tuotantojohtajaksi on nimitetty Tapio Rantala.