Lapti rakentaa 123 asuntoa Jyväskylään

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti rakentaa Jyväskylään kolme kerrostaloa, joihin tulee yhteensä 123 asuntoa. Näistä kaksi taloa nousevat Aallonportin asuinkortteliin Jyväskylän keskustaan ja kolmas Tuomiojärven rannalle. Talojen rakentaminen on jo käynnistynyt ja ne valmistuvat vuoden 2019 aikana.
Talot F ja G valmistuvat loppuvuodesta 2018.
Havainnekuva Seminaarimäen alueelle nousevasta Aallonportin asuinkorttelista, jossa Lapti käynnistää talojen A (Alvar) ja B (Ainomaria) rakentamisen. Talot F ja G valmistuvat loppuvuodesta 2018.

Seminaarimäen alueella Aallonportin asuinkorttelin rakentaminen jatkuu kahdella talolla Asunto Oy Jyväskylän Alvarilla ja Ainomarialla. Talot valmistuvat jouluksi 2019. Aallonportin asuinkortteliin rakennetaan vielä 2020-2021 kolme muuta taloa Elissa, Selly ja Johan sekä koko korttelia palveleva pysäköintihalli, joiden valmistuttua noin 250 asuntoa yliopiston tuntumassa ovat valmiita.

Lapti rakentaa yhdelle Jyväskylän tämän hetken halutuimmalle asuinalueelle Tuomiojärven rannalle 5-kerroksisen kerrostalon, johon tulee yhteensä 47 asuntoa. Pääosin huoneistoista on esteetön järvinäköala.

” Nyt myytävänä olevat ja suunnittelussa olevat hankkeemme ovat hyvillä sijainneilla ja monipuoliselle asiakaskunnalle suunnattuja. ”, kertoo aluejohtaja Samuli Heino Rakennusliike Lapti Oy Keski-Suomesta.

Samuli Heino
Aluejohtaja, Keski-Suomi
samuli.heino@lapti.fi

Talot F ja G valmistuvat loppuvuodesta 2018.
Havainnekuva Lapti rakentaa viisikerroksisen kerrostalon Tuomiojärven rannalle Jyväskylään. Pääosin asunnoista on esteetön järvinäköala.

Lapti Group on asuntojen ja palvelutilojen rakentamiseen erikoistunut rakentamispalveluyhtiö. Asunto- ja palvelutilatuotannon lisäksi yhtiö tuottaa talotekniikkapalveluita sekä osana omia rakentamishankkeitaan että ulkoisille asiakkaille. Lapti Group on yksi Suomen nopeimmin kasvavista ja kannattavimmista talonrakennusyhtiöistä. Lapti Groupin liikevaihto vuonna 2017 oli 226 milj.€ ja työntekijöitä on 700.lapti.fi

Pohjolan OP:n uudisrakennushanke käynnistyy Oulussa – Urakoitsijaksi valittiin Lapti16.4.2024 14:00:00 EEST | Tiedote

Pohjolan OP:n hallitus on valinnut Isonkadun ja Hallituskadun kulmassa sijaitsevan Kiinteistö Oy Oulun Isokatu 14:n uudisrakennuksen kehitysvaiheen urakoitsijaksi Rakennusliike Laptin. Pohjolan OP:n Isonkadun konttorin toiminnot siirtyvät väistötiloihin toukokuussa ja purkutyöt alkavat. Uudisrakennuksen toimisto- ja liiketiloja sisältävän jalustaosan arvioidaan valmistuvan loppuvuonna 2026 ja asuintorniosan keväällä 2027.