Lapti rakentaa kaksi kerrostaloa ja rivitalon Näsijärven rantaan uudelle Halkoniemen alueelle Tampereelle

Rakennusliike Lapti Oy rakentaa Tampereen Halkoniemeen kahden kerrostalon ja yhden rivitalon Näsijärven rantamaisemaan. Tontille tulee yhteensä 72 asuntoa. Ensimmäisen 6-kerroksisen kerrostaloyhtiön ja 2-kerroksisen rivitaloyhtiön rakentaminen käynnistyvät tänä vuonna. Näiden on arvioitu valmistuvan vuoden 2018 loppuun mennessä. Kohteen on suunnitellut arkkitehti Manu Humppi Arkkitehtitoimisto AR-Vastamäki Oy:stä.

Lapti rakentaa 72 asuntoa Näsijärven rantaan Tampereella

Halkoniemen sataman alueesta on kehittymässä aivan uusi tyylikäs asuinalue Tampereelle.  Vieressä oleva Lielahti on yksi Tampereen aluekeskuksista, jossa on monipuolisten lähipalveluiden lisäksi useita erikoistavarakauppoja. Halkoniemen sataman alue tarjoaa erinomaiset puitteet ulkoilusta kiinnostuneille, jotka haluavat hyvien liikenneyhteyksien ja kattavien palveluiden äärelle lähelle Tampereen keskustaa, kertoo aluejohtaja Tapio Rantala Rakennusliike Lapti Oy:stä

Tapio Rantala, Aluejohtaja, Rakennusliike Lapti Oy Pirkanmaa, puh. puh. 050 379 6394

Lapti rakentaa 72 asuntoa Näsijärven rantaan Tampereella

Lapti-konsernin muodostavat emoyhtiö Rakennusliike Lapti Oy sekä talotekniikkaan keskittynyt Nuotek Oy ja urakointiyhtiö Lapcon Oy. Konsernirakentaaasuntoja, toimitiloja sekä terveydenhoito- ja hoivakiinteistöjä. Vahvan asuntorakentamisen ohella Lapti-konserni on Suomen johtavia hoivakiinteistöjen rakentajia. Konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 159 miljoonaa euroa. Konserni työllistää 390 henkilöä. Lapti on osa voimakkaasti rakennusalalla kasvavaa Kastelli Group Oy:tä.

LAPTI VARAUTUU KOULURAKENTAMISEN KASVUUN – palkkaamme heti lähes 10 uutta projektipäällikköä15.5.2018 13:00Tiedote

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy jatkaa panostustaan kasvuun. Yhtiö palkkaa kevään aikana 7-10 uutta projektipäällikköä toimipisteisiinsä Vantaalla, Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Kuopiossa ja Oulussa. Lapti on keskittynyt urakkamuotoihin, joissa rakentaja vastaa myös hankkeen suunnittelusta. Strategiansa mukaisesti Lapti panostaa edelleen asunto- ja palvelutilarakentamisen kasvuun. Palvelutilojen, kuten koulujen, päiväkotien, hoivakotien ja terveydenhoitotilojen hankkeiden vetämiseen tarvitaan lisää ammattitaitoisia projektipäälliköitä.

Lapti laajentaa toimintaansa perustamalla aluetoimiston Turkuun4.4.2018 10:00Tiedote

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy laajentaa toimintaansa Länsi-Suomeen perustamalla aluetoimiston Turkuun. Aluejohtajaksi on nimitetty RKM Kari Mäkelä 3.4.2018 alkaen. Mäkelä siirtyy Laptille Colliers International Finland Oy:n Länsi Suomi -palveluyksikön aluejohtajan tehtävästä. Aiemmin hän on toiminut 2001-2014 Hartela Oy:n kiinteistökehitysjohtajana ja toimitusjohtajana. Samalla Laptin Tampereen ja Turun toimistot yhdistetään Länsi-Suomen alueyksiköksi, jonka aluejohtajana Kari Mäkelä toimii. Länsi-Suomen tuotantojohtajaksi on nimitetty Tapio Rantala.