Lapti rakentaa kaksi kerrostaloa ja rivitalon Näsijärven rantaan uudelle Halkoniemen alueelle Tampereelle

Rakennusliike Lapti Oy rakentaa Tampereen Halkoniemeen kahden kerrostalon ja yhden rivitalon Näsijärven rantamaisemaan. Tontille tulee yhteensä 72 asuntoa. Ensimmäisen 6-kerroksisen kerrostaloyhtiön ja 2-kerroksisen rivitaloyhtiön rakentaminen käynnistyvät tänä vuonna. Näiden on arvioitu valmistuvan vuoden 2018 loppuun mennessä. Kohteen on suunnitellut arkkitehti Manu Humppi Arkkitehtitoimisto AR-Vastamäki Oy:stä.

Lapti rakentaa 72 asuntoa Näsijärven rantaan Tampereella

Halkoniemen sataman alueesta on kehittymässä aivan uusi tyylikäs asuinalue Tampereelle.  Vieressä oleva Lielahti on yksi Tampereen aluekeskuksista, jossa on monipuolisten lähipalveluiden lisäksi useita erikoistavarakauppoja. Halkoniemen sataman alue tarjoaa erinomaiset puitteet ulkoilusta kiinnostuneille, jotka haluavat hyvien liikenneyhteyksien ja kattavien palveluiden äärelle lähelle Tampereen keskustaa, kertoo aluejohtaja Tapio Rantala Rakennusliike Lapti Oy:stä

Tapio Rantala, Aluejohtaja, Rakennusliike Lapti Oy Pirkanmaa, puh. puh. 050 379 6394

Lapti rakentaa 72 asuntoa Näsijärven rantaan Tampereella

Lapti-konsernin muodostavat emoyhtiö Rakennusliike Lapti Oy sekä talotekniikkaan keskittynyt Nuotek Oy ja urakointiyhtiö Lapcon Oy. Konsernirakentaaasuntoja, toimitiloja sekä terveydenhoito- ja hoivakiinteistöjä. Vahvan asuntorakentamisen ohella Lapti-konserni on Suomen johtavia hoivakiinteistöjen rakentajia. Konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 159 miljoonaa euroa. Konserni työllistää 390 henkilöä. Lapti on osa voimakkaasti rakennusalalla kasvavaa Kastelli Group Oy:tä.

Lapti Group Oy ostaa Oulun Medikiinteistöt Oy:n Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiiriltä24.9.2018 14:43Tiedote

Sairaanhoitopiirin (PPSHP) kuntayhtymän valtuusto on päättänyt kokouksessaan 24.9.2018 myydä Oulun Medikiinteistöt Oy:n koko osakekannan ja Sairaalarinteen maa-alueet. Kauppa tukee sairaanhoitopiirin strategiaa luopua ydintoiminnan kannalta tarpeettomista kiinteistöistä. Kaupan myötä Lapti Group Oy hyödyntää Sairaalarinteen käyttämättömän rakennusoikeuden ja jatkaa Oulun Medikiinteistöt Oy:n vuokraustoimintaa.