Lapti rakentaa kerrostalon Möljän kortteliin Oulun Toppilansalmeen

Lapti Groupiin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy rakentaa uuden Möljän kortteliin, Oulun Toppilansalmeen L-muotoisen kerrostalon, jossa on 3-kerroksinen siipi ja korkeampi 8-kerroksinen torni. Asunto Oy Oulun Pehtoorin asuntotarjonta on monipuolinen. Taloon on suunniteltu 81 asuntoa kompakteista yksiöistä kattokerroksen isoon perheasuntoon. Kohteen on suunnitellut Arkkitehtitoimisto Kanttia 2 Oy.

Lapti Groupiin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy rakentaa uuden Möljän kortteliin, Oulun Toppilansalmeen    L-muotoisen kerrostalon, jossa on 3-kerroksinen siipi ja korkeampi 8-kerroksinen torni. Taloon on suunniteltu 81 asuntoa kompakteista yksiöistä kattokerroksen isoon perheasuntoon.
Lapti Groupiin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy rakentaa uuden Möljän kortteliin, Oulun Toppilansalmeen L-muotoisen kerrostalon, jossa on 3-kerroksinen siipi ja korkeampi 8-kerroksinen torni. Taloon on suunniteltu 81 asuntoa kompakteista yksiöistä kattokerroksen isoon perheasuntoon.

Asunto Oy Oulun Pehtoorin huoneistot ovat valoisia ja viihtyisiä. Pintamateriaaleihin on valittu Laptin sisustusmallistosta Balanssi. Se henkii vahvaa tasapainoa ja luo siten kodikkaan ilmapiirin, jossa niin silmä kuin mielikin lepää. Väreinä Balanssi painottaa tammea ja vaaleaa puuta sekä harmaan ja greigen sävyjä.

Polkupyöräpaikat on sijoitettu kellariin ja autopaikat pihakannen alle rakennettavaan autohalliin, jonne pääsee asunnoista suoraan hissillä. Autohalliin rakennetaan myös sähköautojen latauspisteitä.

Toppilansalmen rannalle rakennettava Möljän kortteli muodostuu kuudesta kerrostalosta. Rannan puolelle nousee kolme 3-kerroksista taloa ja niiden taakse kolme 3-12 kerroksista taloa. Koko korttelin rakentaminen kestää arviolta neljästä viiteen vuotta.

Toppilansalmeen nouseva Möljän kortteli tarjoaa modernia asumista merellisessä ympäristössä. Alueen suunnittelussa on huomioitu asukkaiden arjen sujuvuus. Hyvien kulkuyhteyksien lisäksi asukkaat toivovat mukavuuspalveluita lähellä kotia. Tätä päivää ovat korttelin autohalliin tulevat sähköautojen latauspaikat ja Smartpost- automaatti, johon asukkaat voivat vastaanottaa ja lähettää postipaketteja, kertoo Rakennusliike Lapti Oy:n Pohjois-Suomen aluejohtaja Panu Hulkko.

Aluejohtaja Panu Hulkko, Rakennusliike Lapti Oy Pohjois-Suomi, puh. 040 500 4229

Rakennusliike Lapti Oy rakentaa meren ääreen Möljän kortelin Ouluun. Kortteliin tulee asuntoja yksiöistä tilaviin perheasuntoihin.

Lapti Group on nopeasti kasvava suomalainen rakennusalan konserni, joka keskittyy asunto- ja palvelutilarakentamisen lisäksi talotekniikan projektitoteutuksiin. Lapti Groupilla on työntekijöitä noin 800 henkilöä, ja sen liikevaihto tilikaudella 2017 oli noin 225 miljoonaa euroa. www.lapti.fi

Lapti Group Oy ostaa Oulun Medikiinteistöt Oy:n Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiiriltä24.9.2018 14:43Tiedote

Sairaanhoitopiirin (PPSHP) kuntayhtymän valtuusto on päättänyt kokouksessaan 24.9.2018 myydä Oulun Medikiinteistöt Oy:n koko osakekannan ja Sairaalarinteen maa-alueet. Kauppa tukee sairaanhoitopiirin strategiaa luopua ydintoiminnan kannalta tarpeettomista kiinteistöistä. Kaupan myötä Lapti Group Oy hyödyntää Sairaalarinteen käyttämättömän rakennusoikeuden ja jatkaa Oulun Medikiinteistöt Oy:n vuokraustoimintaa.

LAPTI VARAUTUU KOULURAKENTAMISEN KASVUUN – palkkaamme heti lähes 10 uutta projektipäällikköä15.5.2018 13:00Tiedote

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy jatkaa panostustaan kasvuun. Yhtiö palkkaa kevään aikana 7-10 uutta projektipäällikköä toimipisteisiinsä Vantaalla, Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Kuopiossa ja Oulussa. Lapti on keskittynyt urakkamuotoihin, joissa rakentaja vastaa myös hankkeen suunnittelusta. Strategiansa mukaisesti Lapti panostaa edelleen asunto- ja palvelutilarakentamisen kasvuun. Palvelutilojen, kuten koulujen, päiväkotien, hoivakotien ja terveydenhoitotilojen hankkeiden vetämiseen tarvitaan lisää ammattitaitoisia projektipäälliköitä.