Rakennusliike Lapti OyRakennusliike Lapti Oy

Lapti rakentaa Meltexille uudet toimitilat Kempeleeseen

Rakennusliike Lapti Oy rakentaa kotimaiselle putki- ja kaivovalmistaja sekä rakennustarvikkeiden maahantuojalle Meltexille noin 3200 m2:n laajuiset toimitilat Kempeleeseen. Uudet tilat luovutetaan käyttäjälle kesällä 2022.
Lapti rakentaa Meltexille kolmikerroksisen toimitilan Zatelliitin alueelle Kempeleeseen. Havainnekuva Arkkitehtisuunnittelu Niskanen Oy

Olemme palvelleet Oulun talousalueen asiakaskuntaa Kempeleestä käsin vuodesta 2008 saakka. Useista kiinteistön laajennuksista huolimatta tilat Kuokkamaantiellä ovat jääneet meille lopulta pieniksi liiketoimintamme kehittyessä. Uudet toimitilat tulevatkin mahdollistamaan kasvumme ja kehittymisemme Pohjois-Suomessa pitkälle tulevaisuuteen. Olemme erittäin tyytyväisiä siihen, että löysimme tontin uusille tiloille Kempeleestä ja pääsemme toteuttamaan hanketta yhdessä tunnetun oululaisen rakennusliikkeen kanssa, toteaa Meltexin myynti- ja markkinointijohtaja Teemu Pohjonen.

Rakennamme Meltexille Zatelliitin alueelle Linnunrata 26:een 3-kerroksisen toimitilan, johon tulee myymälätilan lisäksi tuotanto- ja varastotiloja. Rakentaminen käynnistyy kesän 2021 aikana. Uudet tilat luovutetaan käyttäjälle kesällä 2022, kertoo Pohjois-Suomen aluejohtaja Mikko Lohi Rakennusliike Lapti Oy:stä.

Meltex Oy Plastics
Teemu Pohjonen
Myynti- ja markkinointijohtaja

Rakennusliike Lapti Oy, Pohjois-Suomi
Aluejohtaja Mikko Lohi

Zatelliittiin rakentuvaan Meltexin toimitilaan tulee myymälätilojen lisäksi tuotanto- ja varastotiloja.

Lapti on vakavarainen rakentaja, joka keskittyy toiminnassaan kohtuuhintaisten asuntojen uudisrakentamiseen Suomen suurimmissa kasvukeskuksissa. Laptin palveluvalikoimaan kuuluu lisäksi laadukkaiden liike- ja toimitilojen, koulujen ja terveydenhuoltokiinteistöjen sekä päivähoito- ja hoivakiinteistöjen rakentaminen maanlaajuisesti. Rakennusliike Lapti -konsernin palveluksessa oli tilikauden päättyessä noin 600 henkilöä.

Meltex lyhyesti

Meltex tarjoaa muovinlujaa osaamista tunnettuna putki- ja kaivonvalmistajana sekä monipuolisena INFRA- ja LVI-tarvikkeiden tukkurina. Laaja tuotevalikoima, maanrakennus- ja LVI-tarvikealan erikoisosaaminen sekä tuotanto lähellä asiakasta ovat yrityksen kulmakiviä. Meltex työllistää Suomessa vuonna 2021 jo yli 300 henkilöä. www.meltex.fi