LAPTI VARAUTUU KOULURAKENTAMISEN KASVUUN – palkkaamme heti lähes 10 uutta projektipäällikköä

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy jatkaa panostustaan kasvuun. Yhtiö palkkaa kevään aikana 7-10 uutta projektipäällikköä toimipisteisiinsä Vantaalla, Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Kuopiossa ja Oulussa. Lapti on keskittynyt urakkamuotoihin, joissa rakentaja vastaa myös hankkeen suunnittelusta. Strategiansa mukaisesti Lapti panostaa edelleen asunto- ja palvelutilarakentamisen kasvuun. Palvelutilojen, kuten koulujen, päiväkotien, hoivakotien ja terveydenhoitotilojen hankkeiden vetämiseen tarvitaan lisää ammattitaitoisia projektipäälliköitä.

Toimintamme kasvaessa ja laajentuessa koulurakentamiseen tarvitsemme projektijohtoon lisää ammattitaitoisia projektipäälliköitä ohjaamaan hankkeiden suunnittelua, kertoo toimitusjohtaja Raimo Pesola Rakennusliike Lapti Oy:stä.

Jo viime vuonna palkkasimme noin 100 uutta työntekijää eli lähes 2 uutta henkilöä joka viikko. Nyt vahvistamme hankkeiden suunnitteluorganisaatiotamme vastaamaan liiketoiminnan kasvun haasteisiin ja kustannustehokkaan rakentamisen edellytyksiin. Tavoitteenamme on ottaa osamme kasvavasta koulurakentamisen markkinasta, Pesola summaa rekrytointitarpeita.

Raimo Pesola
Toimitusjohtaja, Rakennusliike Lapti Oy
raimo.pesola@lapti.fi

Lapti Group on asuntojen ja palvelutilojen rakennuttamiseen erikoistunut rakentamispalveluyhtiö. Asunto- ja palvelutilatuotannon lisäksi yhtiö tuottaa talotekniikkapalveluita sekä osana omia rakennuttamishankkeitaan että ulkoisille asiakkaille. Lapti Group on yksi Suomen nopeimmin kasvavista talonrakennusyhtiöistä. Lapti Groupin liikevaihto oli 226 milj.€ vuonna 2017 ja työntekijämäärä 700. Lue lisää: www.lapti.fi

Lapti laajentaa toimintaansa perustamalla aluetoimiston Turkuun4.4.2018 10:00Tiedote

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy laajentaa toimintaansa Länsi-Suomeen perustamalla aluetoimiston Turkuun. Aluejohtajaksi on nimitetty RKM Kari Mäkelä 3.4.2018 alkaen. Mäkelä siirtyy Laptille Colliers International Finland Oy:n Länsi Suomi -palveluyksikön aluejohtajan tehtävästä. Aiemmin hän on toiminut 2001-2014 Hartela Oy:n kiinteistökehitysjohtajana ja toimitusjohtajana. Samalla Laptin Tampereen ja Turun toimistot yhdistetään Länsi-Suomen alueyksiköksi, jonka aluejohtajana Kari Mäkelä toimii. Länsi-Suomen tuotantojohtajaksi on nimitetty Tapio Rantala.

Lapti tukee kasvuaan uudella konsernirakenteella – kaikki liiketoiminnot uuteen Lapti Groupiin1.2.2018 09:13Tiedote

Suomen nopeimmin kasvaviin rakentajiin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy erkanee Kastelli Group konsernista. Vuodenvaihteessa 2017–2018 Kastelli Group Oy jakautui kahdeksi uudeksi yhtiöksi, jotka ovat Kastelli Group Oy ja Lapti Group Oy. Jakautumisen jälkeen Lapti Group -konserniin kuuluvat Rakennusliike Lapti Oy:n lisäksi myös talotekniikkayhtiöt Terawatt Oy ja Nuotek Oy, jotka on tarkoitus sulauttaa vuonna 2018 yhdeksi yhtiöksi. Talotekniikkayhtiö toimii Laptitec nimellä, ja se tarjoaa talotekniikkaratkaisuja Laptin kohteisiin sekä muille rakennusalan toimijoille.