LAPTI VARAUTUU KOULURAKENTAMISEN KASVUUN – palkkaamme heti lähes 10 uutta projektipäällikköä

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy jatkaa panostustaan kasvuun. Yhtiö palkkaa kevään aikana 7-10 uutta projektipäällikköä toimipisteisiinsä Vantaalla, Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Kuopiossa ja Oulussa. Lapti on keskittynyt urakkamuotoihin, joissa rakentaja vastaa myös hankkeen suunnittelusta. Strategiansa mukaisesti Lapti panostaa edelleen asunto- ja palvelutilarakentamisen kasvuun. Palvelutilojen, kuten koulujen, päiväkotien, hoivakotien ja terveydenhoitotilojen hankkeiden vetämiseen tarvitaan lisää ammattitaitoisia projektipäälliköitä.

Toimintamme kasvaessa ja laajentuessa koulurakentamiseen tarvitsemme projektijohtoon lisää ammattitaitoisia projektipäälliköitä ohjaamaan hankkeiden suunnittelua, kertoo toimitusjohtaja Raimo Pesola Rakennusliike Lapti Oy:stä.

Jo viime vuonna palkkasimme noin 100 uutta työntekijää eli lähes 2 uutta henkilöä joka viikko. Nyt vahvistamme hankkeiden suunnitteluorganisaatiotamme vastaamaan liiketoiminnan kasvun haasteisiin ja kustannustehokkaan rakentamisen edellytyksiin. Tavoitteenamme on ottaa osamme kasvavasta koulurakentamisen markkinasta, Pesola summaa rekrytointitarpeita.

Raimo Pesola
Toimitusjohtaja, Rakennusliike Lapti Oy
raimo.pesola@lapti.fi

Lapti Group on asuntojen ja palvelutilojen rakennuttamiseen erikoistunut rakentamispalveluyhtiö. Asunto- ja palvelutilatuotannon lisäksi yhtiö tuottaa talotekniikkapalveluita sekä osana omia rakennuttamishankkeitaan että ulkoisille asiakkaille. Lapti Group on yksi Suomen nopeimmin kasvavista talonrakennusyhtiöistä. Lapti Groupin liikevaihto oli 226 milj.€ vuonna 2017 ja työntekijämäärä 700. Lue lisää: www.lapti.fi

Lapti laajentaa vuokramallilla kuntien päiväkotien ja koulujen hankinta- ja rahoitusvaihtoehtoja1.11.2018 08:33Tiedote

Lapti Groupiin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy tuo markkinoille erityisesti kunta-alalle suunnatun vuokramallin perinteisten hanke- ja rahoitusvaihtoehtojen rinnalle täydentämään päiväkotien hankintavaihtoehtoja. Vuokramallissa Lapti rakentaa kunnan tai kaupungin kanssa yhteistyössä alueelle uuden päiväkodin tai koulun, jonka kunta vuokraa käyttöönsä. Laptin vuokramalli mahdollistaa kunnan tarpeita vastaavien uusien ja monikäyttöisten tilojen rakentamisen sitomatta kunnan omia resursseja kiinteistöinvestointeihin.

Lapti Group Oy ostaa Oulun Medikiinteistöt Oy:n Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiiriltä24.9.2018 14:43Tiedote

Sairaanhoitopiirin (PPSHP) kuntayhtymän valtuusto on päättänyt kokouksessaan 24.9.2018 myydä Oulun Medikiinteistöt Oy:n koko osakekannan ja Sairaalarinteen maa-alueet. Kauppa tukee sairaanhoitopiirin strategiaa luopua ydintoiminnan kannalta tarpeettomista kiinteistöistä. Kaupan myötä Lapti Group Oy hyödyntää Sairaalarinteen käyttämättömän rakennusoikeuden ja jatkaa Oulun Medikiinteistöt Oy:n vuokraustoimintaa.