Lapuan Alko uudistetaan

Lapuan Alko remontoidaan, ja myymälä on kiinni 8.–13.2.2020. Uudistettu myymälä avataan 14.2. klo 9.

Lapuan Alko remontoidaan, ja myymälä on suljettuna 8.–13.2. Myymälä avataan uusittuna Ystävänpäivän kunniaksi 14.2. klo 9. Kiinnioloaikana lähimmät palvelevat Alkot löytyvät esimerkiksi Kauhavalta (Heimolankuja 2) tai Seinäjoelta (Hyllykalliontie 2). Myymälöiden aukioloajat voi tarkistaa osoitteesta https://www.alko.fi/myymalat-palvelut.

”Haluamme osaltamme edistää suomalaista ruoka- ja juomakulttuuria. Osaava ja innostunut henkilöstömme sekä laadukkaat valikoimamme ovat tämän tekemisen mahdollistajia. Ilmeeltään raikkaat, toiminnoiltaan selkeät ja asiakkaille helposti hahmotettavat myymälät tukevat tätä tehtävää,” kertoo aluepäällikkö Kimmo Mäkelä.

Vuoden 2019 lopussa kaikkiaan yli kolmasosa Alkon myymälöistä oli remontoitu uuteen ilmeeseen ja toiminnallisempiin ratkaisuihin. Lapuan myymälä on yksi tänä vuonna uudistettavasta noin 40 myymälästä.

”Myymäläkonseptiuudistukset tehdään aina mahdollisimman ympäristöystävällisesti huomioiden muun muassa vanhojen kalusteiden kierrätys ja hyödyntäminen sekä energiaratkaisut,” Mäkelä jatkaa.

Uudistetun myymälän valikoimassa uusia tuotteita

Lapuan Alkon valikoima koostuu remontin jälkeen noin 900 tuotteesta, joista panimotuotteita on noin 100, väkeviä noin 325, viinejä 450 ja alkoholittomia juomia 25. Remontin jälkeenkin myymälässä palvellaan maanantaista torstaihin sekä lauantaisin klo 9–18. Perjantaisin myymälä on avoinna klo 9–21.

”Haluamme tarjota parasta asiakaspalvelua. Meillä on todella asiantunteva ja työstään innostunut henkilöstö, joka osaa suositella tuotteita hetkeen kuin hetkeen. Vastuullisuus mielessä meiltä saa lisätietoa vaikkapa kevyemmistä tai eettisen sertifioinnin juomavaihtoehdoista. Otamme myös mielellämme vastaan asiakkaidemme tuotetoiveita,” palvelupäällikkö Marika Liikaoja sanoo.

Alkon yli 9 000 tuotteen koko valikoima on saatavilla Alkon verkkokaupasta ja tilattavissa mihin tahansa Alkon myymälään tai noutopisteeseen, joita Alkolla on noin 100. Verkkokauppatilauksen voi tehdä myös Alkon myymälässä henkilökunnan opastamana.

Alkon mobiilisovelluksen avulla asiakas voi tutustua koko tuotevalikoimaan, varmistaa haluamansa tuotteen saatavuuden, tilata tuotteita sekä nähdä lähimmän myymälän ja sen aukioloajat. Sovelluksessa on mahdollisuus kirjata myös muistiinpanoja ja omia tuotelistoja.

Lisätiedot:

Länsi-Suomen aluepäällikkö Kimmo Mäkelä, puh 020 711 6401, Kimmo.Makela@alko.fi