Lastenkirjallisuusfestivaalin Kirjahyrrän lehdistötilaisuus

Tervetuloa KIRJAHYRRÄN lehdistötilaisuuteen keskiviikkona 1.11.2017 klo 10–11, Pieni Kirjapuoti, Turku

Marraskuu on parasta aikaa lukea kirjoja ja pistää pää tarinoista pyörälle!

KIRJAHYRRÄ on Suomessa ainutlaatuinen lastenkirjallisuuden festivaali, joka valtaa Naantalin 9. – 11.11.

Kolmatta kertaa järjestettävä KIRJAHYRRÄ innostaa lapsia ja nuoria tarinoiden ja lukemisen maailmaan monipuolisella ohjelmalla, johon sisältyy kolmen päivän aikana 30 tapahtumaa 30 esiintyjän toimesta.
Festivaalilla lasten- ja nuortenkirjailijat kertovat työstään ja kirjojensa aiheista. Elämyksellisessä ja poikkitaiteellisessa ohjelmassa on monenlaisia työpajoja, joissa pääsee touhuamaan omienkin kertomusten parissa.

Lisäksi luvassa on musiikkia ja tarinointia yhdistävää nukketeatteria sekä koko perheelle suunnattu konsertti, jossa esiintyy Pikku Papun Orkesteri.

Lehdistötilaisuudessa festivaalista kertovat tarkemmin toiminnanjohtaja Pekka Vartiainen, ohjelmapäällikkö Markku Karpio sekä KIRJAHYRRÄN visuaalisesta ilmeestä vastaava taiteilija Kristiina Turtonen.

Festivaalin järjestää Naantalin Kirjahyrrä ry Opetus- ja kulttuuriministeriön, Taiteen Edistämiskeskuksen, Naantalin kaupungin sekä lukuisten yhteistyökumppaneiden tuella.
KIRJAHYRRÄN koko ohjelma: www.kirjahyrra.fi.

Tarjoilun varmistamiseksi toivomme ennakkoilmoittautumista: info@kirjahyrra.fi.

Lisätietoa:

Pekka Vartiainen

toiminnanjohtaja p. 050 5479394

KIRJAHYRRÄN MARRASKUU HOUKUTTI JA HURMASI13.11.2017 08:20Tiedote

Kolmannen kerran Naantalissa 9.-11.11. järjestetty lastenkirjallisuuden festivaali Kirjahyrrä kokosi jälleen päiväkotien ja koulujen oppilaat sekä lapsiperheet yhteen nauttimaan kirjallisuuden ja lukemisen riemusta. Kolmeen päivään sisältyi yli 30 tuntia ohjelmaa 30 esiintyjän voimin. Eri puolilla kaupunkia järjestetyt tapahtumat keräsivät kaikkiaan yli 1 000 kävijää. Ennakkovarausten perusteella useat tilaisuudet olivat täynnä.

KIRJAHYRRÄN MARRASKUU HOUKUTTI JA HURMASI7.11.2017 08:32Tiedote