Lastenkirjallisuusfestivaalin Kirjahyrrän lehdistötilaisuus

Tervetuloa KIRJAHYRRÄN lehdistötilaisuuteen keskiviikkona 1.11.2017 klo 10–11, Pieni Kirjapuoti, Turku

Marraskuu on parasta aikaa lukea kirjoja ja pistää pää tarinoista pyörälle!

KIRJAHYRRÄ on Suomessa ainutlaatuinen lastenkirjallisuuden festivaali, joka valtaa Naantalin 9. – 11.11.

Kolmatta kertaa järjestettävä KIRJAHYRRÄ innostaa lapsia ja nuoria tarinoiden ja lukemisen maailmaan monipuolisella ohjelmalla, johon sisältyy kolmen päivän aikana 30 tapahtumaa 30 esiintyjän toimesta.
Festivaalilla lasten- ja nuortenkirjailijat kertovat työstään ja kirjojensa aiheista. Elämyksellisessä ja poikkitaiteellisessa ohjelmassa on monenlaisia työpajoja, joissa pääsee touhuamaan omienkin kertomusten parissa.

Lisäksi luvassa on musiikkia ja tarinointia yhdistävää nukketeatteria sekä koko perheelle suunnattu konsertti, jossa esiintyy Pikku Papun Orkesteri.

Lehdistötilaisuudessa festivaalista kertovat tarkemmin toiminnanjohtaja Pekka Vartiainen, ohjelmapäällikkö Markku Karpio sekä KIRJAHYRRÄN visuaalisesta ilmeestä vastaava taiteilija Kristiina Turtonen.

Festivaalin järjestää Naantalin Kirjahyrrä ry Opetus- ja kulttuuriministeriön, Taiteen Edistämiskeskuksen, Naantalin kaupungin sekä lukuisten yhteistyökumppaneiden tuella.
KIRJAHYRRÄN koko ohjelma: www.kirjahyrra.fi.

Tarjoilun varmistamiseksi toivomme ennakkoilmoittautumista: info@kirjahyrra.fi.

Lisätietoa:

Pekka Vartiainen

toiminnanjohtaja p. 050 5479394

Jukka Rintalan näyttely Unelmien aika - Time of Dreams Naantalissa, tervetuloa avajaisiin20.6.2018 08:15Kutsu

Jukka Rintalan Unelmien aika - Time of Dreams –näyttely 29.6. – 4.8.2018 Naantalin Wanha Raatihuone, Mannerheiminkatu 14, 21100 Naantali Avajaiset torstaina 28.6.2018 klo 17.00. Näyttelyn avaa Naantalin kaupunginjohtaja Jouni Mutanen. Illan aikana yllätysohjelmaa. Näyttelyn esittely lehdistölle klo 16.00 Esillä uniikkipukuja, valmisvaatteita,takkeja, sisustustekstiilejä, kattaustuotteita ja maalauksia. Kaikkia myynnissä JR-shopissa. Tervetuloa! Lisätiedot ja haastatteluajat Jukka Rintala p. 040 541 1293, jukka.rintala@jukkarintala.fi facebook Studio Jukka Rintala www.jukkarintala.fi Jukka Rintala Shop ja Studio Fredrikinkatu 26 00120 Helsinki