Lastun Suklaapuoti tarjoaa laadukkaita käsintehtyjä suklaita

Lastun Suklaapuoti perustettiin intohimosta suklaaseen ja sen valmistamiseen. Suklaan ystäville haluttiin tarjota laadukkaita, käsintehtyjä suklaakonvehteja ja suklaalevyjä, jotka ovat yksilöitävissä tilaajan niin halutessa. Tuotteita voi ostaa Lastun Suklaapuodin verkkokaupasta tai Lahdessa sijaitsevasta ravintola Lastusta.

Lastun Suklaapuodin suklaat ovat aitoa käsityötä, sillä ne maalataan käsin erilaisia tekniikoita hyödyntäen. Innoitusta niiden luomiseen haetaan vaihtuvista vuodenajoista ja luonnosta. Erilaiset sesongit otetaan myös huomioon suklaavalikoimaa suunniteltaessa.

Hyödynnettyjen makuyhdistelmien kirjo on luova, vivahteikas ja ennakkoluuloton, mutta aina harmoniseksi ja nautinnolliseksi kokonaisuudeksi sulautuva. Huolellisesta suunnittelutyöstä vastaa ravintola Lastun kondiittori Mia Uusitalo, joka on saanut oppinsa suklaamestari Anna Kekiltä ja kondiittoriopettaja Outi Niemiseltä. Mia tunnetaan myös suositusta Kakkuviikarin vispailuja! -blogistaan.

Suklaat valmistetaan sopimaan moniin elämäntilanteisiin: juhliin, kahvitteluhetkiin, ystävän ilahduttamiseen tai vaikkapa itsensä hemmottelemiseen. Valikoimiin sisältyykin paljon erilaisia suklaakonvehteja, minkä lisäksi suklaat voidaan mukauttaa juuri sellaisiksi, kuin tilaaja haluaa.

Konvehdit myydään joko yksittäin tai erikokoisiin rasioihin pakattuina. Valikoimissa on konvehtien lisäksi myös suklaalevyjä ja kausituotteita.

Valmistamisessa huomioidaan vastuullisuus ja kestävä kehitys

Valmistuksessa käytetään ainoastaan parhaita ja herkullisimman lopputuloksen mahdollistavia raaka-aineita. Suklaat, kuten muutkin raaka-aineet, ovat vastuullisesti tuotettuja ja täyttävät 100 %:sti kestävän kehityksen periaatteet.

Yhteistyötä pyritään tekemään mahdollisimman paljon paikallisten lähituottajien sekä -toimijoiden kanssa. Lastun Suklaapuodin yhteistyökumppaneihin kuuluu muun muassa Kahiwan Paahtimo ja Ainoa Winery.

Suklaapuoti toimii Lahden Sibeliustalossa

Vesijärven rannalla sijaitseva Sibeliustalo on tarjonnut paitsi tilat Lastun Suklaapuodille, myös inspiraatiota ja ideoita suklaiden suunnittelutyöhön. Suklaa sopii lisäksi arvokkaana raaka-aineena hienosti yhteen Sibeliustalon kaltaisen upean tapahtumatalon kanssa.

Suklaita saa verkkokaupasta ja ravintola Lastusta

Lastun Suklaapuodin suklaakonvehdit ja -levyt ovat saatavilla Lastun Suklaapuodin omasta verkkokaupasta, minkä lisäksi ne ovat noudettavissa ravintola Lastusta.

Verkkokauppa: verkkokauppa.ravintolalastu.fi

Lastun Suklaapuoti / Ravintola Lastu

Ankkurikatu 7, 15140 Lahti

Johanna Mustonen, Ravintolatoimenjohtaja
KOKO Lahti | Food&Events Tapahtumaravintolat
Ankkurikatu 7, 15140 Lahti
Puh. +358 (0) 50 576 8241 | johanna.mustonen@restel.fi

Food&Events Tapahtumaravintolat

Food&Events Tapahtumaravintolat on osa suomalaista ravintola-alan yritystä Restel Oy:tä. Food&Events huolehtii tilaisuutesi tarjoiluista sekä palvelusta, jolloin sinä voit keskittyä juhlimiseen ja seurusteluun sekä nauttia itsekin tunnelmasta.

Food&Events tarjoaa ravintolapalveluita Suomen suurimmilla tapahtuma-areenoilla kuten Hartwall Arenalla, Helsingin Jäähallilla, Espoon Metro Areenalla, Tampereen Jäähallilla, Turun Messukeskuksessa, Helsingin Musiikkitalossa sekä Lahden Sibeliustalossa, Lahden Messukeskuksessa, Pianopaviljongissa ja Lahden Konserttitalolla.

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2 600 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, HelmiSimpukka-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.