Lauantai-Jokerin täysosumalla miljoona euroa Kärsämäelle, lottopotti nousi 2,4 miljoonaan euroon

Lauantai-illan lottoarvonta toi yhden uuden miljonäärin Suomeen, kun Lauantai-Jokerissa löytyi täysosuma (kierros 23/2018). Lotossa täysosumia ei löytynyt, joten ensi viikolla Lotossa on jaossa 2,4 miljoonaa euroa.

Jokeripelejä on kolme: Lauantai-Jokeri, Keskiviikko-Jokeri ja Perjantai-Jokeri ja jokaisessa arvonnassa on tarjolla miljoonapotteja viikoittain.

Lauantai-Jokerin täysosuma oli pelattu Kärsämäen S-Marketissa. Pelaaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voiton - tasan miljoona euroa - suoraan tililleen.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 7 8 1 7 2 7 4

Loton kierroksen 23/2018 oikea rivi on 5, 9, 11, 13, 17, 20 ja 21 ja lisänumero 8. Plusnumeroksi arvottiin 21. Lotossa löytyi kolme 6+1 oikein -tulosta, joilla voittaa lähes 67 000 euroa. Kaikkiaan Lotossa jaettiin yli 218 000 voittoa.

Lomatonnin voittorivi on Santiago 70. Lomatonneja meni jakoon 17 kappaletta.

Vanhukset virkeiksi veikkausvoittovaroilla

Lottolähetyksessä tutustuttiin Nummelan Palloseuran vanhustyöhön Vihdissä. Jalkapalloseuran liikunnanohjaaja käy viikoittain vanhusten luona liikuttamassa senioreita, mikä paitsi tuo seuraa myös mahdollistaa kotona asumisen pidempään. Veikkausvoittovarojen myötä toiminnan piirissä olevien vanhusten määrä on pystytty kaksinkertaistamaan. https://youtu.be/Db3owkTC9OA

Olympiavoittaja Iivo Niskasen hevonen yllätti Toto-pelaajat - PowerParkin juhannusraveista 150 000 euron voitto Keuruulle, 75 000 euroa Tampereelle ja 38 000 euroa Kaustiselle23.6.2018 19:25Tiedote

Härmän PowerParkin juhannusravien Toto76-kierroksella nähtiin yllätysvoittajia hiihdon olympiavoittajan Iivo Niskasen osaomistaman huippuravurin Victory Bonsain johdolla. Toto76-pelin täysosumilla voitettiin 150 000 Keuruulla, 75 000 euroa Tampereella ja 38 000 euroa Kaustisella. Kaikki voittajat olivat tehneet rivinsä Veikkaus.fi:ssä.