Laukaaseen 180 000 euron lottovoitto – lottopotti nousee 2,4 miljoonaan euroon

Lauantain Lotossa (34/2018) ei löytynyt täysosumia, mutta 6+1 oikein -tuloksia löytyi yksi. Reilun 180 000 euron voitto matkaa Laukaaseen.

Onnekas peli oli jätetty Laukaan S-Marketissa. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen on lähdettävä voitonhakumatkalle Veikkauksen pääkonttorille Helsinkiin.

Ensi viikolla Lotossa on tarjolla 2,4 miljoonan euron potti.

Loton oikea rivi (kierros 34/2018) on 4, 9, 12, 25, 31, 36, 37 ja lisänumero 16. Plusnumeroksi arvottiin 5.

Jokerista kolme 20 000 euron voittoa

Lauantai-Jokerissa löytyi kolme 6 oikein -tulosta. Lauantai-Jokerin 20 000 euron voitot matkaavat nettipelaajille Vantaalle ja Reisjärvelle sekä Ouluun Raksilan Salessa pelanneelle voittajalle.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 3 0 6 7 4 9 9

Lomatonnin voittorivi on Praha 67. Lomatonneja meni jakoon 15 kappaletta.

Martat tukevat pikkulapsiperheiden arkea

Lottolähetyksessä tutustuttiin Marttaliiton toimintaan. Veikkauksen tuotosta tukea saavat Martat auttavat pikkulapsiperheiden arjessa järjestämällä kotitalouskursseja ja -luentoja vanhemmille. Kokataan yhdessä -kurssilla lapsiperheet saavat koulutetuilta kotitalousasiantuntijoilta vinkkejä arjen ruokapöytään.

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).