Laura Patrikainen ottaa vastuulleen Retrieverin Suomen myynnin

KTM Laura Patrikainen on ottanut vastuulleen mediaseuranta ja -analyysitoimisto Retriever Suomi Oy:n myynnin helmikuun alusta lähtien. Hänet on samalla nimitetty yrityksen johtoryhmän jäseneksi. Hän raportoi suoraan toimitusjohtaja Mika Romanille. Ennen siirtymistään Retrieverille Patrikainen on tehnyt pitkän uran Nasdaqilla vaativissa B2B myynnin tehtävissä.

Laura Patrikainen

- Retriever on voimakkaassa kasvuvaiheessa. On erittäin jännittävää päästä mukaan osaksi tätä menestystarinaa juuri nyt, Patrikainen toteaa. Retriever on alansa johtava yritys Pohjoismaissa ja on ottanut jo nyt merkittävän markkinaosuuden myös Suomessa, hän jatkaa.

Retrieverin asiakasmäärä kasvoi lähes 70:llä uudella asiakkaalla vuoden 2018 aikana. Käytännössä kaikki asiakkaat siirtyivät Retrieverin palveluiden käyttäjiksi kilpailijoilta. Vuoden 2018 lopussa Retriever palveli yli 220:ntä yritystä, järjestöä tai julkishallinnon organisaatiota.

- Olen todella innoissani siitä, että saimme myyntitiimimme vetäjäksi Lauran kaltaisen huippu-ammattilaisen. Kasvutavoitteemme tuleville vuosille ovat erittäin kunnianhimoiset, mutta täysin realistiset. Uskon, että meillä on täydet mahdollisuudet nousta oman sektorimme suurimmaksi toimijaksi Suomessa 3-4 vuoden sisällä, arvioi Retriever Suomen toimitusjohtaja Mika Roman.

Laura Patrikainen