LEDVANCEn syksyn uutuustuotesarja SUN@HOME – tältä hyvä valo tuntuu

LEDVANCEn WiFi-teknologiaa hyödyntävä SMART+ WiFi -älyvalaistusvalikoima laajenee syksyllä täysin uudenlaisilla SUN@HOME-lampuilla ja -valaisimilla. SUN@HOME-tuotteet luovat ainutlaatuista luonnollisen päivänvalon kaltaista valoa, joka edistää hyvinvointia ja suorituskykyä. Nyt valaistuksen voi myös tuntea.

Työskentely sisätiloissa vähäisessä tai huonossa valaistuksessa voi aiheuttaa väsymystä ja joskus jopa voimattomuutta. SUN@HOME-lampuista ja -valaisimista löytyvät ainutlaatuiset SunLike-LEDit, jotka tuottavat valoa koko näkyvän valon alueen spektrillä. Tämä ominaisuus parantaa muun muassa silmien hyvinvointia.

Erittäin lähelle auringonvalon ominaisuuksia pääsevän värintoiston ansiosta (CRI > 95), käyttäjä näkee värit mahdollisimman luonnollisina. Toisin kuin perinteisissä LED-lampuissa, SUN@HOME-tuotteiden LEDien valkoisessa valossa on hyvin vähän sinistä valoa, minkä ansiosta valaistus tukee luonnollista vuorokausirytmiä ja on silmille miellyttävämpi.

SUN@HOME-tuotteet tukevat hyvinvointia ja ovat älykkäitä. Lamppujen ja valaisimien ohjaus käy kätevästi maksuttomalla LEDVANCE SMART+ WiFi -sovelluksella ja äänikomennot toimivat linkittämällä sovellus yhteensopivaan älykaiutinjärjestelmään (Amazon Alexa tai Google Assistant). Sovelluksen ansiosta SUN@HOME-tuotteilla toteutettu valaistus on helppo mukauttaa erilaisiin työntilanteisiin ja rutiineihin päivän aikana. Näin valaistus tukee myös ihmisen luonnollista vuorokausirytmiä.

Valon värilämpötilaa voidaan säätää laajalla spektrillä 2 200–5 000 K. Näin voit aloittaa päivän auringonnousua jäljittelevässä valaistuksessa ja työskennellä viileän valkoisessa valossa parantaen keskittymistä. Päivän päätteeksi valaistusta voidaan himmentää ja muuttaa lämpimämmäksi, mikä valmistaa kehon rentouttavaan yöuneen.

SUN@HOME-sarjan lamput ja valaisimet ovat saatavilla hyvin varustelluilta jälleenmyyjiltä.

SMART+ WiFi ja SUN@HOME-älyvalaistustuotteita sekä Vintage Edition 1906 -sarjan valaisimia on esillä Viestintätoimisto Manifeston Showroomissa sekä digitaalisesti Manifesto Digital Showroomissa. Pyydä tunnukset Manifesto Digital Showroomiin nettisivujen kautta tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen showroom@manifesto.fi.

Lisätiedot:

Jenni Laakso
Marketing Manager, LEDVANCE Oy
jenni.laakso@ledvance.com

Tuotekuvat ja -lainat sekä Showroom:

Iiris Maijo
iiris.maijo@manifesto.fi

LEDVANCE on yksi maailman johtavista yleisvalaistuksen toimittajista ammattilaisille ja kuluttajille. Yhtiöllä on oma toimisto yli 50 maassa ja liiketoimintaa yli 140 maassa. LEDVANCE tarjoaa kattavan valikoiman LED-valaisimia laajalle käyttöalueelle, älykkäitä valaistustuotteita koteihin ja rakennuksiin, yhden kattavimmista LED-lamppuvalikoimista alalla sekä perinteisiä valonlähteitä. Lisätietoa yrityksestä ja tuotteista www.ledvance.fi.

Uusi EU-regulaatio voimaan huhtikuussa – latauspisteiden omistajien kiirehdittävä korttimaksamisen mahdollistamista19.3.2024 09:00:35 EET | Tiedote

EU julkaisi viime syksynä AFIR-asetuksen (Alternative Fuels Infrastructure Regulation), joka luo yhteiset raamit sähköautojen latausalalle ja edistää liikenteen sähköistymistä. Asetus astuu voimaan 13. huhtikuuta 2024, ja Suomessa Valtioneuvosto aikoo käsitellä siihen perustuvat lait toukokuussa. Uusi asetus tuo merkittäviä muutoksia sähköautojen latausmahdollisuuksiin kuluttajien näkökulmasta. Tärkeimmät niistä ovat yksittäisten lataustapahtumien maksumahdollisuuksien laajentuminen esim. korttimaksamiseen, hinnoittelun selkiyttäminen ja latauspisteiden määrän lisääntyminen tärkeillä tieosuuksilla vähintään 60 kilometrin välein. – Uuden asetuksen myötä palveluntarjoajien on edelleen helpotettava kertamaksamista tuoden latausasemille uusia maksutapoja ja esittävä lataustapahtuman hintakomponentit. Kuluttajille tämä näkyy selkeämpänä hinnoitteluna ja antaa kuluttajille nykyistäkin selvemmän käsityksen latauksen kustannuksista, sanoo Virran yhteiskuntasuhdejohtaja Eemil Rauma. Merkittävä

Cleantech-yritys Themo kehitti ainutlaatuisen älytermostaattiteknologian, jolla sähkölämmittäjä voi tienata osallistumalla kantaverkon tasapainottamiseen14.3.2024 08:00:00 EET | Tiedote

Suomalais-virolaisen cleantech-yritys Themon älytermostaattiteknologia on läpäissyt Fingridin taajuusohjatun käyttö- ja häiriöreservin vaatimukset Suomessa. Se tarkoittaa, että Suomen kantaverkon taajuutta voidaan jatkossa tasapainottaa nopeasti ja helposti jopa kaikkien suomalaisten sähkölämmitteisten kotitalouksien ja muiden asuin- ja majoitustilojen avulla. Käyttäjillensä Themon älytermostaatit säästävät rahaa optimoimalla sähkön kulutustarpeet sekä pörssihinnan, jonka lisäksi omistajille tullaan maksamaan korvaus termostaattien hyödyntämisestä reservimarkkinassa. Fingridin reservimarkkinan säätökokeen läpäiseminen varmisti yritykselle tuotekehityksen tueksi 1,3 miljoonan euron kasvurahoituksen.