LEGENDAARINEN SIR TOM JONES TÄHDITTÄÄ UUTTA NAANTALI SUNFEST -TAPAHTUMAA

Walesin legenda, Sir Tom Jones tähdittää uutta Naantali Sunfestival -kesätapahtumaa Kuparivuoren urheilukentällä perjantaina 2.8.2019.

Tom Jones on huiman uransa aikana levyttänyt lukuisia hittikappaleita, joista tunnetuimpina ”Sex Bomb”, ”Delilah”,  ”It’s Not Unusual”,  ”What’s New Pussycat”,  ”Kiss”, ja ”If I Only Knew”. Tiedossa on huikea täysipitkä konsertti ison orkesterin säestyksellä. Naantalin esiintyminen on Tom Jonesin ainoa ulkoilmakonsertti Suomessa tulevana kesänä.

Naantali Sunfestin tuottaa yhteistyössä tapahtumatuontantoyhtiöt South Festivals Oy ja Old Smuggler Live. Naantali Sunfestin yhteistyökumppaneina toimivat Naantalin kaupunki ja Hartwall. Naantalin kaupungilla ja Visit Naantalilla on merkittävä rooli tapahtuman mahdollistajana.

-        Tapahtuma tulee olemaan Naantalin historian mittavin ulkoilmakonsertti ja tavoitteena on tehdä Naantali Sunfestista jokavuotinen perinne kesän tapahtumatarjonnassa, kommentoi tapahtuman promoottori Robert Sainio South Festivals Oy:stä.

Tapahtumasta rakentuu korkean profiilin kesätapahtuma, jossa suurta roolia näyttelee laadukas ruoka, juoma sekä muut oheispalvelut.

-        Priority -lipulla pääsee konsertin seuraamaan istumapaikoilta sekä käytössä on mm. oma ravintola-alue. VIP LOUNGE -alueella on taas erittäin korkeatasoinen ruoka. Tämän kaiken mahdollistaa hyvät yhteistyökumppanimme, jatkaa Sainio.

Naantali Sunfesteillä nähdään myös Kaartin soittokunta solistinaan Diandra. Kaartin soittokunta on Suomen puolustusvoimien edustussoittokunta. Soittokunta esiintyy puolustusvoimien tilaisuuksien lisäksi valtiollisissa edustustilaisuuksissa, kuten Tasavallan presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotolla.

Lipunmyynti tapahtumaan alkaa torstaina 28.2.2019 klo 09.00 Ticketmasterin pisteissä kautta maan sekä www.ticketmaster.fi.

Liput: peruslippu 64,50€, priority 79,50€, VIP 159,50€

Lisätiedot:

Promoottori Robert Sainio, robert.sainio@southfestivals.fi
Tiedottaja Marko Savolainen, 040 7759777, marko.savolainen@southfestivals.fi

www.naantalisunfest.fi

ARTESAANIRUOAN SM-KILPAILUT RASEKOSSA SYKSYLLÄ 2020, MATHANTVERK FM VID RASEKO HÖSTEN 202020.5.2020 10:20:50 EESTTiedote

Raseko Raision seudun koulutuskuntayhtymä järjestää yhteistyössä Suomen artesaaniruoka ry:n kanssa artesaaniruoan SM-kilpailut ja seminaarikokonaisuuden 14. – 16.10.2020 Raisiossa Rasekon kampusalueella. Kilpailut järjestetään viidettä kertaa. Tänä vuonna erityisteemana on saariston ruokamatkailu. Artesaaniruoka SM-kilpailun ohessa on luvassa mm. mielenkiintoisia ruoka-aiheisia seminaareja, Lähiruokamarkkinat, uutuustuotteiden maistatuksia ja kohtaamisia ruoasta kiinnostuneiden kanssa.

Ennätysmäärä yrityksiä Team Rynkebyn mukana tukemassa vakavasti sairaita lapsia – Suomen Team Rynkeby – God Morgon polkee heinäkuussa Pariisiin jo kahdeksatta kertaa24.2.2020 08:48:00 EETTiedote

Eurooppalaiset Team Rynkeby –hyväntekeväisyysjoukkueet onnistuivat jälleen tekemään varainkeruuennätyksen vakavasti sairaiden lasten hyväksi. Kaikkiaan 1 541 yrityksen ja yhteisön logot painetaan Team Rynkeby -joukkueiden ajoasuihin merkiksi tuestaan vakavasti sairaille lapsille. Joukkueita on yhteensä 57, mukana ovat kaikki pohjoismaat sekä Saksa ja Sveitsi.

Naantalin Kirjahyrrä vakiinnuttamassa asemansa19.11.2019 08:11:00 EETTiedote

Lasten ja nuorten kirjallisuusfestivaali Kirjahyrrä toteutettiin nyt jo neljännen kerran Naantalissa 14.-16.11.2019. Festivaaliin sisältyi toistakymmentä ohjelmanumeroa, joissa tunnetut lasten- ja nuortenkirjailijat tapasivat lukijoitaan, kertoivat kirjojensa taustoista ja työstään ammattikirjailijoina. Festivaalilla järjestettiin myös sanataiteen ohjaajien toimesta sadutusta, kirjoittamista ja tarinankerrontaa harjoittavia työpajoja lapsille sekä nähtiin teatteriesityksiä.

Naantalin Kirjahyrrä vakiinnuttamassa asemansa29.10.2019 08:13:00 EETTiedote