LEGENDAARINEN SIR TOM JONES TÄHDITTÄÄ UUTTA NAANTALI SUNFEST -TAPAHTUMAA

Walesin legenda, Sir Tom Jones tähdittää uutta Naantali Sunfestival -kesätapahtumaa Kuparivuoren urheilukentällä perjantaina 2.8.2019.

Tom Jones on huiman uransa aikana levyttänyt lukuisia hittikappaleita, joista tunnetuimpina ”Sex Bomb”, ”Delilah”,  ”It’s Not Unusual”,  ”What’s New Pussycat”,  ”Kiss”, ja ”If I Only Knew”. Tiedossa on huikea täysipitkä konsertti ison orkesterin säestyksellä. Naantalin esiintyminen on Tom Jonesin ainoa ulkoilmakonsertti Suomessa tulevana kesänä.

Naantali Sunfestin tuottaa yhteistyössä tapahtumatuontantoyhtiöt South Festivals Oy ja Old Smuggler Live. Naantali Sunfestin yhteistyökumppaneina toimivat Naantalin kaupunki ja Hartwall. Naantalin kaupungilla ja Visit Naantalilla on merkittävä rooli tapahtuman mahdollistajana.

-        Tapahtuma tulee olemaan Naantalin historian mittavin ulkoilmakonsertti ja tavoitteena on tehdä Naantali Sunfestista jokavuotinen perinne kesän tapahtumatarjonnassa, kommentoi tapahtuman promoottori Robert Sainio South Festivals Oy:stä.

Tapahtumasta rakentuu korkean profiilin kesätapahtuma, jossa suurta roolia näyttelee laadukas ruoka, juoma sekä muut oheispalvelut.

-        Priority -lipulla pääsee konsertin seuraamaan istumapaikoilta sekä käytössä on mm. oma ravintola-alue. VIP LOUNGE -alueella on taas erittäin korkeatasoinen ruoka. Tämän kaiken mahdollistaa hyvät yhteistyökumppanimme, jatkaa Sainio.

Naantali Sunfesteillä nähdään myös Kaartin soittokunta solistinaan Diandra. Kaartin soittokunta on Suomen puolustusvoimien edustussoittokunta. Soittokunta esiintyy puolustusvoimien tilaisuuksien lisäksi valtiollisissa edustustilaisuuksissa, kuten Tasavallan presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotolla.

Lipunmyynti tapahtumaan alkaa torstaina 28.2.2019 klo 09.00 Ticketmasterin pisteissä kautta maan sekä www.ticketmaster.fi.

Liput: peruslippu 64,50€, priority 79,50€, VIP 159,50€

Lisätiedot:

Promoottori Robert Sainio, robert.sainio@southfestivals.fi
Tiedottaja Marko Savolainen, 040 7759777, marko.savolainen@southfestivals.fi

www.naantalisunfest.fi

Kuka heitetään mereen tänä vuonna ja saa kylmän kylvyn?19.7.2019 13:38:34 EESTKutsu

Naantali valmistautuu jälleen Valtakunnan Virallisen Unikeonpäivän ™ viettoon. Suomen ja Valtakunnan Virallinen Unikeko ™ 2019 heitetään mereen perinteitä noudattaen lauantaina 27.7.2019 klo 7.00 Naantalin vanhassa kaupungissa. Tervetuloa seuraamaan tuoreen Unikeon mereen heittämistä sekä sen jälkeen nauttimaan aamiaista Wanhan Kaivohuoneen terassille. Tuore Unikeko 2019 liittyy aamiaiselle noin klo 7.30. Unikeonpäivän vietto aloitetaan jo pe 26.7. jolloin markkinat avautuvat klo 15 ja klo 17 alkaen tanssitaan Kirkkopuistossa Sekahaku ry:n ja Semitesin johdolla. Kirkkopuistossa on tuttuun tapaan ohjelmaa non-stop la 27.7. ja päivä huipentuu Unikekokonserttiin, jossa Kimmo Blomin ja Miracle Bandin Queen Show. Liitteenä päivän ohjelma, Unikeon perinne ja Unikeot kautta aikojen Naantalissa. Unikeonpäivän lisätiedot, ilmoittautuminen aamiaiselle sekä Unikeon yksittäiset haastatteluajat: Tarja Rautiainen, p. 040 747 8847 Ystävällisin Unikekoterveisin Tarja Rautiainen

Smaku Tour rantautuu Naantaliin - herkullinen päätapahtuma 15.6.2019 Kaivohuoneella!6.6.2019 15:00:00 EESTTiedote

Jo kolmena kesänä Porvoossa toteutettu, huippusuosion saanut ruokatapahtuma Smaku saapuu kesäkuussa Naantaliin. Smakun aikana 6.-14.6.2019 on mahdollisuus kierrellä maistelemassa ravintoloiden ja kahviloiden smakuannoksia 7 euron hintaan. Jokainen ravintola toteuttaa Smakua varten maisteluversion vähintään yhdestä alku-, pää- tai jälkiruoka-annoksesta. Tervetuloa kiertelemään Naantalin sataman alueen ravintoloissa yhdessä herkutellen!

Missejä, meripelastusta ja Samuli Edelmann21.5.2019 12:15:35 EESTTiedote

Ohjusvene Naantaliin messuvierailla on mahdollisuus tutustua kaikkina kolmena messupäivänä rajattuina kellonaikoina. Messujen ohjelmalavalla nähdään jälleen Fashion Teamin muotinäytöksiä ja messujen päätteeksi kruunataan Miss Model of the World -osakilpailun voittaja. Messujen avajaisia vietetään perjantaina klo 16.00, jolloin messut avaa kansanedustaja Vilhelm Junnila. Messujen avauspäivää juhlistetaan klo 22.30 flyboard-taituri Vadim Nekhaevin led-valonäytöksellä.