LEGENDAARINEN SIR TOM JONES TÄHDITTÄÄ UUTTA NAANTALI SUNFEST -TAPAHTUMAA

Walesin legenda, Sir Tom Jones tähdittää uutta Naantali Sunfestival -kesätapahtumaa Kuparivuoren urheilukentällä perjantaina 2.8.2019.

Tom Jones on huiman uransa aikana levyttänyt lukuisia hittikappaleita, joista tunnetuimpina ”Sex Bomb”, ”Delilah”,  ”It’s Not Unusual”,  ”What’s New Pussycat”,  ”Kiss”, ja ”If I Only Knew”. Tiedossa on huikea täysipitkä konsertti ison orkesterin säestyksellä. Naantalin esiintyminen on Tom Jonesin ainoa ulkoilmakonsertti Suomessa tulevana kesänä.

Naantali Sunfestin tuottaa yhteistyössä tapahtumatuontantoyhtiöt South Festivals Oy ja Old Smuggler Live. Naantali Sunfestin yhteistyökumppaneina toimivat Naantalin kaupunki ja Hartwall. Naantalin kaupungilla ja Visit Naantalilla on merkittävä rooli tapahtuman mahdollistajana.

-        Tapahtuma tulee olemaan Naantalin historian mittavin ulkoilmakonsertti ja tavoitteena on tehdä Naantali Sunfestista jokavuotinen perinne kesän tapahtumatarjonnassa, kommentoi tapahtuman promoottori Robert Sainio South Festivals Oy:stä.

Tapahtumasta rakentuu korkean profiilin kesätapahtuma, jossa suurta roolia näyttelee laadukas ruoka, juoma sekä muut oheispalvelut.

-        Priority -lipulla pääsee konsertin seuraamaan istumapaikoilta sekä käytössä on mm. oma ravintola-alue. VIP LOUNGE -alueella on taas erittäin korkeatasoinen ruoka. Tämän kaiken mahdollistaa hyvät yhteistyökumppanimme, jatkaa Sainio.

Naantali Sunfesteillä nähdään myös Kaartin soittokunta solistinaan Diandra. Kaartin soittokunta on Suomen puolustusvoimien edustussoittokunta. Soittokunta esiintyy puolustusvoimien tilaisuuksien lisäksi valtiollisissa edustustilaisuuksissa, kuten Tasavallan presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotolla.

Lipunmyynti tapahtumaan alkaa torstaina 28.2.2019 klo 09.00 Ticketmasterin pisteissä kautta maan sekä www.ticketmaster.fi.

Liput: peruslippu 64,50€, priority 79,50€, VIP 159,50€

Lisätiedot: