LEGENDAARINEN SIR TOM JONES TÄHDITTÄÄ UUTTA NAANTALI SUNFEST -TAPAHTUMAA

Walesin legenda, Sir Tom Jones tähdittää uutta Naantali Sunfestival -kesätapahtumaa Kuparivuoren urheilukentällä perjantaina 2.8.2019.

Tom Jones on huiman uransa aikana levyttänyt lukuisia hittikappaleita, joista tunnetuimpina ”Sex Bomb”, ”Delilah”,  ”It’s Not Unusual”,  ”What’s New Pussycat”,  ”Kiss”, ja ”If I Only Knew”. Tiedossa on huikea täysipitkä konsertti ison orkesterin säestyksellä. Naantalin esiintyminen on Tom Jonesin ainoa ulkoilmakonsertti Suomessa tulevana kesänä.

Naantali Sunfestin tuottaa yhteistyössä tapahtumatuontantoyhtiöt South Festivals Oy ja Old Smuggler Live. Naantali Sunfestin yhteistyökumppaneina toimivat Naantalin kaupunki ja Hartwall. Naantalin kaupungilla ja Visit Naantalilla on merkittävä rooli tapahtuman mahdollistajana.

-        Tapahtuma tulee olemaan Naantalin historian mittavin ulkoilmakonsertti ja tavoitteena on tehdä Naantali Sunfestista jokavuotinen perinne kesän tapahtumatarjonnassa, kommentoi tapahtuman promoottori Robert Sainio South Festivals Oy:stä.

Tapahtumasta rakentuu korkean profiilin kesätapahtuma, jossa suurta roolia näyttelee laadukas ruoka, juoma sekä muut oheispalvelut.

-        Priority -lipulla pääsee konsertin seuraamaan istumapaikoilta sekä käytössä on mm. oma ravintola-alue. VIP LOUNGE -alueella on taas erittäin korkeatasoinen ruoka. Tämän kaiken mahdollistaa hyvät yhteistyökumppanimme, jatkaa Sainio.

Naantali Sunfesteillä nähdään myös Kaartin soittokunta solistinaan Diandra. Kaartin soittokunta on Suomen puolustusvoimien edustussoittokunta. Soittokunta esiintyy puolustusvoimien tilaisuuksien lisäksi valtiollisissa edustustilaisuuksissa, kuten Tasavallan presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotolla.

Lipunmyynti tapahtumaan alkaa torstaina 28.2.2019 klo 09.00 Ticketmasterin pisteissä kautta maan sekä www.ticketmaster.fi.

Liput: peruslippu 64,50€, priority 79,50€, VIP 159,50€

Lisätiedot:

Promoottori Robert Sainio, robert.sainio@southfestivals.fi
Tiedottaja Marko Savolainen, 040 7759777, marko.savolainen@southfestivals.fi

www.naantalisunfest.fi

Det gemensamma och länsöverskridande projektet Finnish Archipelago 2025 – hållbar tillväxt genom digitalt produkturval samordnas i samarbete av Visit Pori, Visit Rauma, Yrityssalo, Kimitoöns kommun, Pargas stad, Visit Turku och Visit Naantali, med den sist nämnda som projektadministratör. Det deltagande områdets ihopräknade turismintäkt för år 2018 var en miljard euro och den sysselsättande effekten som turismen genererar 5470 årsverken för samma år.

Varsinais-Suomen ja Satakunnan matkailuorganisaatioiden kaupallinen digihanke; Yhteinen Finnish Archipelago 2025. Digitaalisella matkailutuotteistolla kestävää kasvua19.10.2020 13:00:00 EESTTiedote

Ylimaakunnallisen yhteishankkeen muodostavat Finnish Archipelago-konsortio, johon kuuluu Visit Pori, Visit Rauma, Yrityssalo, Kemiönsaaren kunta, Paraisten kaupunki, Visit Turku ja Visit Naantali, joka on hankkeen hallinnoija. Osallistuvien alueiden yhteenlaskettu matkailutulo oli 1 mrd.€ ja työllistävä vaikutus 5470 htv.

Artesaaniruoan mestaruutta Raisiossa tavoittelee 66 yritystä 130 tuotteella6.10.2020 13:19:10 EESTTiedote

Raisiossa lokakuun 14. – 16. päivä järjestettävään Artesaaniruoka SM 2020 -kilpailuun on ilmoittautunut 66 yritystä yli 130 tuotteella. – Kilpailu järjestetään nyt viidennen kerran ja tällä kertaa osallistujia on kaikkialta Suomesta, iloitsee Suomen Artesaaniruoka ry:n puheenjohtaja Eija Lamsijärvi. – Kaikki tuotteet ovat käyneet läpi esikarsintaseulan, jossa on tarkastettu, että ne täyttävät artesaaniruoan kriteerit. Niitä ovat mm. se, että tuote on valmistettu paikallisista raaka-aineista ilman keinotekoisia aromeja tai säilöntä- ja väriaineita. Samalla on myös varmisteltu, että tekijän kädenjälki näkyy tuotantoketjussa, Lamsijärvi jatkaa.

LUONTOKOKOUKSET SAARISTOSSA KOETAAN EDELLEEN TURVALLISIKSI3.9.2020 08:10:00 EESTTiedote

Yritystilaisuuksien varaustilanne saariston kokouskohteissa näyttää positiiviselta koronapandemiasta huolimatta, vaikkakin ryhmäkoot ovat pienentyneet. Fyysisen yhdessäolon ja tiimiytymisen merkitys on edelleen suuri, ja kun tarve yhteen kokoontumiselle tulee, koetaan turvalliseksi lähteä kokoustamaan ja virkistäytymään ulos luontoon, missä on tilaa. Esimerkiksi Naantalin saaristossa sijaitsevan Herrankukkaron lähes viiden hehtaarin alueella riittää luonnollisia turvavälejä ja yritystilaisuuksia on syksylle varattu lähes saman verran kuin viime vuonna.