LEHDISTÖKUTSU: Innovaatioseteli-hankkeen päätöstilaisuus 13.6.2018

Tampereen kaupunkiseutu on ottanut ensimmäisenä Suomessa käyttöön digitaalisen innovaatiosetelijärjestelmän. Sen avulla on kokeiltu käytännössä uudenlaista rahoitusinstrumenttia ja digitaalista asiointijärjestelmää yritysyhteistyössä. Innovaatiosetelillä start up-, mikro- ja pk-yritykset ovat voineet ostaa tarvitsemiaan asiantuntijapalveluita liiketoimintansa kehittämiseksi. Setelillä on madallettu yritysten kynnystä innovaatio- ja kasvupalvelujen hyödyntämiseksi. Tervetuloa kuulemaan innovaatiosetelin toimintamallin toteutuksesta, kokemuksista, tuloksista, vaikuttavuudesta ja mahdollisuuksista!

Tampereen kaupunkiseudun innovaatioseteli

Aika: keskiviikkona 13.6. klo 8.30-13.00
Paikka: Tampereen Komediateatteri, Lapintie 3 a, 33100 Tampere

Ohjelma:
08.30 Aamukahvi ja ilmoittautuminen
09.00 Esitykset
- rahoittajan puheenvuoro (Petri Räsänen, Pirkanmaan Liitto)
- innovaatiosetelin tausta ja toteutus (Niina Immonen, Business Tampere)
- innovaatiosetelin vaikuttavuusselvityksen tulokset (Valtteri Härmälä, 4Front Oy)
- juridinen yhteenveto setelin toimintamallista (Jan Ljungman, KPMG Oy Ab)
12.00 Lounas
13.00 Tilaisuus päättyy

Ilmoittaudu tilaisuuteen: https://tapahtumatyrityksille.fi/tapahtumat/innovaatioseteli-hankkeen-paatostilaisuus

Tervetuloa!

Tampereen kaupunkiseudun innovaatioseteli

Oppia startup-yrittäjille – Nordic Startup School auttaa välttämään nuoren yrityksen sudenkuopat5.2.2019 15:13:09Tiedote

Tampereen kaltaisessa yliopisto- ja teknologiakaupungissa on nousussa vahva startup-kulttuuri, jossa nuoret yritykset luovat työpaikkoja ja ravistelevat perinteisiä markkinoita uutta luovilla palveluilla ja teknologioilla. Startup-ala termeineen ja verkostoineen on kuitenkin jotakin, jota ei koulun liiketoiminnan tunnilla opita. Kuluvan vuoden keväällä alkava kymmenenviikkoinen Nordic Startup School -valmennusohjelma tarjoaa vankat eväät kansainvälistyvälle yrittäjälle.

Irlantilaisyritys Zoosh investoi Tampereelle – piristysruiske startup- ja IT-aloille28.1.2019 10:12:48Tiedote

Tampereella on vahva maine teknologiaosaamisessa – myös Suomen rajojen ulkopuolella. Helmikuun 14. päivä tuo alalle isoja uutisia, kun Irlannissa pääkonttoriaan pitävä digitaalisiin palveluihin sekä pääomasijoittamiseen erikoistunut yritys Zoosh Group julkistaa suunnitelmansa investoida vahvasti tamperelaisiin startup-yrityksiin sekä perustaa Tampereelle oma tuotekehitysyksikkö.