LEHDISTÖKUTSU: Innovaatioseteli-hankkeen päätöstilaisuus 13.6.2018

Tampereen kaupunkiseutu on ottanut ensimmäisenä Suomessa käyttöön digitaalisen innovaatiosetelijärjestelmän. Sen avulla on kokeiltu käytännössä uudenlaista rahoitusinstrumenttia ja digitaalista asiointijärjestelmää yritysyhteistyössä. Innovaatiosetelillä start up-, mikro- ja pk-yritykset ovat voineet ostaa tarvitsemiaan asiantuntijapalveluita liiketoimintansa kehittämiseksi. Setelillä on madallettu yritysten kynnystä innovaatio- ja kasvupalvelujen hyödyntämiseksi. Tervetuloa kuulemaan innovaatiosetelin toimintamallin toteutuksesta, kokemuksista, tuloksista, vaikuttavuudesta ja mahdollisuuksista!

Tampereen kaupunkiseudun innovaatioseteli

Aika: keskiviikkona 13.6. klo 8.30-13.00
Paikka: Tampereen Komediateatteri, Lapintie 3 a, 33100 Tampere

Ohjelma:
08.30 Aamukahvi ja ilmoittautuminen
09.00 Esitykset
- rahoittajan puheenvuoro (Petri Räsänen, Pirkanmaan Liitto)
- innovaatiosetelin tausta ja toteutus (Niina Immonen, Business Tampere)
- innovaatiosetelin vaikuttavuusselvityksen tulokset (Valtteri Härmälä, 4Front Oy)
- juridinen yhteenveto setelin toimintamallista (Jan Ljungman, KPMG Oy Ab)
12.00 Lounas
13.00 Tilaisuus päättyy