LEHDISTÖKUTSU: Innovaatioseteli-hankkeen päätöstilaisuus 13.6.2018

Tampereen kaupunkiseutu on ottanut ensimmäisenä Suomessa käyttöön digitaalisen innovaatiosetelijärjestelmän. Sen avulla on kokeiltu käytännössä uudenlaista rahoitusinstrumenttia ja digitaalista asiointijärjestelmää yritysyhteistyössä. Innovaatiosetelillä start up-, mikro- ja pk-yritykset ovat voineet ostaa tarvitsemiaan asiantuntijapalveluita liiketoimintansa kehittämiseksi. Setelillä on madallettu yritysten kynnystä innovaatio- ja kasvupalvelujen hyödyntämiseksi. Tervetuloa kuulemaan innovaatiosetelin toimintamallin toteutuksesta, kokemuksista, tuloksista, vaikuttavuudesta ja mahdollisuuksista!

Tampereen kaupunkiseudun innovaatioseteli

Aika: keskiviikkona 13.6. klo 8.30-13.00
Paikka: Tampereen Komediateatteri, Lapintie 3 a, 33100 Tampere

Ohjelma:
08.30 Aamukahvi ja ilmoittautuminen
09.00 Esitykset
- rahoittajan puheenvuoro (Petri Räsänen, Pirkanmaan Liitto)
- innovaatiosetelin tausta ja toteutus (Niina Immonen, Business Tampere)
- innovaatiosetelin vaikuttavuusselvityksen tulokset (Valtteri Härmälä, 4Front Oy)
- juridinen yhteenveto setelin toimintamallista (Jan Ljungman, KPMG Oy Ab)
12.00 Lounas
13.00 Tilaisuus päättyy

Ilmoittaudu tilaisuuteen: https://tapahtumatyrityksille.fi/tapahtumat/innovaatioseteli-hankkeen-paatostilaisuus

Tervetuloa!

Tampereen kaupunkiseudun innovaatioseteli

Tehdään Tampereen kaupunkiseudusta kansainvälisesti tunnustettu turvallisuusosaamisen keskittymä8.10.2018 12:21Tiedote

Tampereella on laadukasta turvallisuusalan osaamista ja nimekkäitä alan toimijoita. Tavoitteena on vahvistaa jo toimivan turvallisuusklusterin toimintaa sekä tehdä kaupunkiseudusta kansallisesti ja kansainvälisesti tunnustettu turvallisuusosaamisen keskittymä, joka toimii ja verkostoituu aktiivisesti. Tarkoituksena on saattaa turvallisuusalan yrityksiä yhteen, löytää uusia liiketoimintamahdollisuuksia sekä sanoittaa ydinviestit seudun vahvuuksista turvallisuuden saralla. Tule mukaan hankkeen avaustapahtumaan Kampusareenalle tiistaina 30.10.2018.