LEHDISTÖKUTSU: Innovaatioseteli-hankkeen päätöstilaisuus 13.6.2018

Tampereen kaupunkiseutu on ottanut ensimmäisenä Suomessa käyttöön digitaalisen innovaatiosetelijärjestelmän. Sen avulla on kokeiltu käytännössä uudenlaista rahoitusinstrumenttia ja digitaalista asiointijärjestelmää yritysyhteistyössä. Innovaatiosetelillä start up-, mikro- ja pk-yritykset ovat voineet ostaa tarvitsemiaan asiantuntijapalveluita liiketoimintansa kehittämiseksi. Setelillä on madallettu yritysten kynnystä innovaatio- ja kasvupalvelujen hyödyntämiseksi. Tervetuloa kuulemaan innovaatiosetelin toimintamallin toteutuksesta, kokemuksista, tuloksista, vaikuttavuudesta ja mahdollisuuksista!

Tampereen kaupunkiseudun innovaatioseteli

Aika: keskiviikkona 13.6. klo 8.30-13.00
Paikka: Tampereen Komediateatteri, Lapintie 3 a, 33100 Tampere

Ohjelma:
08.30 Aamukahvi ja ilmoittautuminen
09.00 Esitykset
- rahoittajan puheenvuoro (Petri Räsänen, Pirkanmaan Liitto)
- innovaatiosetelin tausta ja toteutus (Niina Immonen, Business Tampere)
- innovaatiosetelin vaikuttavuusselvityksen tulokset (Valtteri Härmälä, 4Front Oy)
- juridinen yhteenveto setelin toimintamallista (Jan Ljungman, KPMG Oy Ab)
12.00 Lounas
13.00 Tilaisuus päättyy

Ilmoittaudu tilaisuuteen: https://tapahtumatyrityksille.fi/tapahtumat/innovaatioseteli-hankkeen-paatostilaisuus

Tervetuloa!

Tampereen kaupunkiseudun innovaatioseteli

XR Challenge -kilpailu hakee ratkaisuja teollisuuden haasteisiin virtuaalitodellisuuden keinoin – kahdeksan finalistiyritystä kisaavat 40 000 euron palkintosummasta12.6.2018 10:18Tiedote

XR Challenge -kilpailu huipentuu syyskuussa Tampereella järjestettävään tapahtumaan, jossa nyt julkistetut kahdeksan finalistiyritystä kilpailevat 40 000 euron voittosummasta. Opiskelijasarjassa tuomaristo palkitsi kolme parasta työtä stipendein. XR Challenge on virtuaalisen, lisätyn ja yhdistetyn todellisuuden yrityksille ja opiskelijoille suunnattu kansainvälinen haastekilpailu, jonka kautta päämiehet Fastems, Glaston Corporation ja Valmet hakevat globaaleille markkinoille sopivia tuote- ja palveluratkaisuja. Finaalitapahtuman yhteydessä järjestettävä avoin seminaari kokoaa alan toimijat sekä siitä kiinnostuneet yhteen ja tarjoaa mielenkiintoisia puheenvuoroja.