LEHDISTÖKUTSU: Kansainvälinen mikrokomponentti- ja kuluttajaelektroniikkajätti julkistaa uuden Tampereen toimistonsa 17.9.

Lämpimästi tervetuloa tiedotustilaisuuteemme kuulemaan, kun kansainvälinen mikrokomponentti- ja kuluttajaelektroniikkayritys julkistaa uuden Suomen tuotekehitysyksikkönsä avaamisen Tampereelle. Uusi toimisto aloittaa 20 työntekijän voimin, mutta yhtiö arvioi viisinkertaistavansa toimiston henkilöstömäärän seuraavan kolmen vuoden aikana.

Tampereen kaupunki ja Tampereen kaupungin elinkeinoyhtiö Business Tampere järjestävät lehdistötilaisuuden maanantaina 17.9.2018 klo 15:3016:00 Raatihuoneella, osoitteessa Keskustori 10, Tampere.

Olet lämpimästi tervetullut kuulemaan, kun kansainvälinen mikrokomponentti- ja kuluttajaelektroniikkayritys julkistaa uuden Suomen tuotekehitysyksikkönsä avaamisen Tampereella, Hervannassa. Uusi toimisto aloittaa 20 työntekijän voimin, mutta yhtiö arvioi viisinkertaistavansa toimiston henkilöstömäärän seuraavan kolmen vuoden aikana (2018–21).

Minkälaista tutkimus- ja kehitystyötä Tampereen yksikössä tullaan tekemään? Miltä yrityksen tulevaisuuden suunnitelmat näyttävät? Millainen merkitys yrityksen sijoittumisella Tampereelle on alueellisesti, entä kansallisesti?

Tilaisuudessa vastaamassa kysymyksiin sekä antamassa haastatteluja ovat Business Tampereen toimitusjohtaja Harri Airaksinen ja asiakkuusvastaava Oliver Hussey, Tampereen kaupungin elinkeinojohtaja Teppo Rantanen, sekä yrityksen edustaja. Tilaisuuden kielinä suomi ja englanti.

Tervetuloa!

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt: