Lehdistökutsu. Snellman-konserni laajentaa ravintola-alalle. Tervetuloa Mr. Panini & Co. -ravintolan kutsuvierastilaisuuteen 25.4.

Tampereelle avataan uusi ravintola Mr. Panini & Co. perjantaina 26. huhtikuuta. Meillä on ilo kutsua sinut Mr. Panini & Co. -ravintolan kutsuvierastilaisuuteen torstaina 25. huhtikuuta 2019 klo 11-13 osoitteeseen Hämeenkatu 3, 33100 Tampere.

Kyseessä on täysin uusi fast casual -ravintolakonsepti, jonka keskiössä ovat suomalaiset raaka-aineet ja aito vuorovaikutus asiakkaiden kanssa.

Menussa korostuvat sesongin tuoreet raaka-aineet ja erityisruokavaliot on huomioitu. Listalta löytyy niin vegaanisia kuin luontaisesti gluteenittomiakin vaihtoehtoja.

Mr. Panini & Co. keskittyy alusta loppuun käsityönä ilman säilykkeitä valmistettuihin panineihin, joissa maistuvat tuoreet kotimaiset raaka-aineet. Paninin kylkeen voit valita juuri sinulle kootun salaatin tai ruokaisan keiton.

Ohjelma

Kutsuvierastilaisuudessa maistelemme panineja, salaatteja ja keittoja sekä tutustumme ravintolatiloihin.

Kuulemme Snellman-konsernin valmisruokatoimialan toimitusjohtaja Tommy Snellmanin ajatuksia suomalaisten raaka-aineiden merkityksestä ja kuluttajalähtöisestä tuotekehityksestä.

Lisäksi Mr. Paninin kehityspäällikkö Janne Ikonen kertoo vuorovaikutteisen ravintolakonseptin rakentamisesta ja keittiömestari Tommi Pylkkänen ruuista ja raaka-aineista.

Olet lämpimästi tervetullut kutsuvierastilaisuuteen.

Sitovat ilmoittautumiset KESKIVIIKKONA 24.4. klo 12.00 mennessä, ilmoittautumislinkin kautta.

Janne Ikonen, kehityspäällikkö Mr. Panini
P. 050 501 9197, janne.ikonen@panini.fi.

Mr. Panini & Co. on uusi ravintolakonsepti, jonka taustalla on Snellman-konserniin kuuluva yritys Mr. Panini. Fast casual -ravintola Mr. Panini & Co. jatkaa Suomen suosituimman paninin tarinaa tuomalla tuoreista täytteistä paikan päällä valmistetut lämpimän rapeat paninit omaan ravintolaansa. Paninit saavat seurakseen myös muuta nopeaa tarjottavaa. Ruokalistan täydentävät asiakkaiden valitsemista lisukkeista koottavat tuoreet salaatit ja keitot.

Oy Snellman Ab toimii elintarvikealalla ja sen toiminta koostuu kahdesta toimialasta: Lihanjalostus ja Valmisruoka. Konsernilla on toimintaa Suomessa ja Ruotsissa. Suurimmat toimipaikat Suomessa ovat Pietarsaaressa ja Keravalla. Konsernin liikevaihto vuonna 2018 on noin 300 M€ ja henkilöstö koostuu lähes 1500 ammattilaisesta.