LEHDISTÖKUTSU: TAMPERE AVIATION FORUM III

TAMPERE AVIATION FORUM III Tampere, Tampere-talo, keskiviikko 16.5. klo 8.30–17.00

Tampere Aviation Forum 16.5.2018

Kuinka käy alueellisille lentoasemille? Mitä mahdollisuuksia alueellisella lentoliikenteellä on? Tätä pohdintaa siivittää kolmatta kertaa järjestettävä Tampere Aviation Forum III. Pääset tapahtumassa aitiopaikalle kuulemaan alueellisen lentoliikenteen kehityksestä kotimaisten ja eurooppalaisten asiantuntijoiden johdolla. Pääteemana ovat alueellisen lentoliikenteen ja lentoasemien haasteet ja mahdollisuudet kovan kilpailun markkinoilla. Tapahtumaan on vapaa pääsy.

Alueellinen lentoliikenne herättää tällä hetkellä paljon kysymyksiä:

• Millainen on alueellisten lentokenttien välinen kilpailutilanne?
  • Miten ilmailualan yritykset voivat toimia tehokkaasti tässä verkostossa?
  • Mitä haasteita alueelliset lentoasemat kohtaavat?
  • Entä miten näitä haasteita on ratkottu, esimerkiksi Tampereella?

Tervetuloa etsimään vastauksia näihin kysymyksiin!

Tampere Aviation Forum III on tarkoitettu kaikille lentoliikenteen tilanteesta kiinnostuneille ja alan ammattilaisille. Luvassa on mielenkiintoisia puheenvuoroja ja keskusteluja alueellisen lentoliikenteen ja lentoasemien haasteista ja mahdollisuuksista.

Keskustelun pitävät lennossa eurooppalaisten lentoyhtiöiden, lentoasemien ja ilmailualan asiantuntijat. Lavalle astuvat mm.:

Michele Granatstein, Oxera
Annabelle Lepiéce, CMS Belgium
Wolfgang Reuss, airBaltic
Jonathan Ford, Anna.Aero

Törmäytämme ajatuksia myös paneelikeskustelun muodossa. Paneelissa ovat mukana mm. Lillen, Bremenin ja Katalonian lentoasemat.

Lentoterveiset Tampereelta – #kotikenttäetu laajenee

Entä miten Tampereen lentoliikenteen kehitystyö etenee?

Käymme tilaisuudessa läpi myös Suomen ilmailualan tilannetta ja kerromme, kuinka Tampereen #kotikenttäetu laajenee ja etenee tällä hetkellä. Olemme erittäin ylpeitä Tampereen lentoaseman viime aikaisesta kehityksestä – tarjolla on varmasti innostavaa ja mielenkiintoista kuultavaa verkostoitumisen ja yhteistyön hedelmistä!

Kiinnostuitko?
Aviation Forumin ohjelma päivittyy osoitteessa: airrport.fi/tampereaviationforum/

Toivomme ilmoittautumista ennakkoon, jos osallistut ruokailuun: https://www.lyyti.fi/reg/Tampere_Aviation_Forum_III_0954

Lehdistö voi muuten saapua paikalle ilman ilmoittautumista.
Haastattelu- ja kuvapyynnöt: marja.aalto@businesstampere.com

Lämpimästi tervetuloa!