LEHDISTÖKUTSU: Tulevaisuuden toimistotalo avataan Vantaan Aviapoliksessa

TECHNOPOLIS OYJ/LEHDISTÖKUTSU 26.10.2015. Technopoliksen Vantaan toimistokokonaisuuden seitsemäs vaihe on valmistunut. Avajaiset ja avoimet ovet pidetään torstaina 29.10.2015 klo 14.00. Avoimet ovet antavat osallistujille mahdollisuuden kurkistaa asiakkaiden toimitiloihin - millaisia ratkaisuja niistä löytyy, mitä yritykset tekevät ja keitä niissä on töissä.

Ympäristöystävällisessä ja modernissa tulevaisuuden toimistotalossa on muun muassa rakennusyhtiö Firan uudet toimitilat. Tilojen suunnittelu tehtiin yhdessä henkilökunnan kanssa ja tavoitteena oli mahdollistaa yhdessä tekeminen, ihmisten kohtaaminen ja avoin vuorovaikutus. Lopputuloksena oli henkilökunnan näköiset toimitilat, joissa suurimmalla osalla ihmisistä ei ollut omia työpisteitä.

Ohjelma:
13.45                   Ilmoittautuminen tilaisuuteen alkaa
14.00                   Avajaisohjelma ja tervehdykset
14.40                   Verkottumista herkkujen ja musiikin parissa
15.00                   Kampuskierros ja yritysten avoimet ovet
16.00                   Tilaisuus päättyy

Vantaan toimistokokonaisuudessa toimii yli 170 yritystä ja niissä 1 300 työntekijää. Technopolis Vantaan toimistokampuksen ensimmäinen osa valmistui jo vuonna 2003 ja nyt kuusi osaa sekä 12 vuotta myöhemmin vuokrattavissa oleva pinta-ala on 25 500 m². Uuden vaiheen myötä ravintolatiloja suurennettiin ja kokoustilojen määrää kasvatettiin. Kulkuyhteyksiä paransi vastikään avautunut junayhteys ja Aviapoliksen asema, jonne pääsee kätevästi Lentokentäntien ylittävän sillan kautta. Tämän lisäksi lentokentän läheisyys ovat lisänneet alueen ja toimitilojemme houkuttelevuutta.

Tervetuloa tutustumaan Technopolis Vantaaseen, Firaan ja moneen muuhun Technopoliksen asiakkaaseen!

Ilmoittautumiset tämän linkin kautta.

Lisätietoja:
Pasi Hiedanpää
Sijoittajasuhde- ja viestintäpäällikkö
pasi.hiedanpaa@technopolis.fi

Technopolis tarjoaa parhaan osoitteen yritysten toimintaan ja menestykseen viidessä maassa Pohjoismaissa ja Baltiassa. Yritys kehittää, omistaa ja hallinnoi 20 älykästä yrityskeskittymää ja tarjoaa moderneja muuntojoustavia tiloja sekä palveluita. Technopoliksen ydinarvona on jatkuvasti ylittää asiakkaiden odotukset tarjoamalla erinomaiset puitteet ja ratkaisut 1 700 yritykselle ja 47 000 työntekijälle Suomessa, Norjassa, Virossa, Venäjällä ja Liettuassa. Technopolis Oyj osake (TPS1V) on listattu NASDAQ OMX Helsingin pörssiin.