Lehdistökutsu: UMA Esplanadin avajaiset järjestetään Kirjatalossa 29.4.2016

UMA (Human Workspace) on Technopoliksen coworking-työtilojen verkosto. Sen lippulaiva UMA Esplanadi avataan asiakkaille Stockmannin Kirjatalon kolmanteen kerrokseen Pohjoisesplanadille toukokuun alussa.

UMA Esplanadin avajaisia vietetään 29.4.2016. Median edustajat ovat tervetulleita tutustumaan uraauurtaviin työtiloihin jo klo 11, jolloin Technopoliksen toimitusjohtaja Keith Silverang esittelee niitä ja vastaa median kysymyksiin. Kutsuvierastilaisuus alkaa klo 12, jolloin tapahtumassa esiintyy yllätysvieraita ja muuttuneen työnteon asiantuntijoita. Tarjolla juomaa, pientä purtavaa ja vapputunnelmaa!

Lisätietoja UMAsta: www.technopolis.fi/2016/02/technopoliksen-coworking-ketju-vahvistuu-uma-esplanadi-avataan-kevaalla
Ilmoittautuminen: www.lyyti.in/UMAEsplanadi

Terhi Aho