Lenovo ThinkBook 16p Gen 3 tukee pk-yritysten kasvua edistyksellisten ominaisuuksiensa myötä

Uusi Lenovo™ ThinkBook™ 16p Gen 3 on erityisesti suunnattu suorituskykyä vaativille sisällöntuottajille ja työntekijöille. Uusimmassa supertehokkaassa ThinkBookissa on AMD Ryzen™ 9 6000 H-sarjan prosessorit ja NVIDIA GeForce® RTX™ 3060 -erillisgrafiikat, jotka tarjoavat lippulaivatason suorituskyvyn Windows 11:n kanssa. Immersiivinen, kapeapintainen 16-tuumainen 2,5K IPS-näyttö sisältää TÜV Rheinland Low Blue Light- ja TÜV Eyesafe® -sertifikaatit1 silmien mukavuuden maksimoimiseksi, ja siinä on Ambient Light Sensor, joka säätää näytön ja näppäimistön taustavalon kirkkautta. Saatavilla on kaksi näyttövaihtoehtoa, 400 nitin 60 Hz:n paneeli ja uusi 500 nitin 165 Hz:n VESA-sertifioitu HDR400-paneeli, joka tuottaa eloisat värit ja paremmat varjojen ja valojen yksityiskohdat. Molemmat näyttövaihtoehdot ovat myös X-Rite Pantone® -sertifioituja ja tukevat Dolby Vision® -sisältöä.

AMD Ryzen 6000 -sarjan mobiiliprosessoreiden tehokkuus ja NVIDIA GeForce RTX -grafiikat auttavat käyttäjiä hybridityöskentelyn korkeimmissakin vaatimuksissa. Jopa 32 gigatavun kaksikanavainen LPDDR5-muisti, 2 Tt:n ssd-tallennustila kahden ssd-levyn kautta ja 71 Wh:n akku antavat tehoa koko päiväksi2. Uudet työskentelytyylit edellyttävät myös nopeita ja luotettavia yhteyksiä sekä portteja joustaviin ja monipuolisiin yhteyksiin. Koneen voi yhdistää kätevästi langattomiin verkkoihin, oheislaitteisiin ja av-laitteisiin Wi-Fi 6 -tuen3ja kahden USB® Type-C-portin, (sis. yksi USB4®-portti), kahden USB-A 3.2 Gen 2 -portin ja HDMI 2.1-portin ansiosta.

Positiivinen ja saumaton käyttäjäkokemus on erittäin tärkeää tuottavan ja luovan työnkulun kannalta. Sormenjälkeä hyödyntävän Smart Power -painikkeen mukavuuden ja lisäturvan ansiosta käyttäjä voi jatkaa nopeasti siitä, mihin jäi, ja parantaa luovaa yhteistyötä kollegoiden kanssa käyttämällä valinnaista Full-HD IR-kameraa ja Dolby Atmos® -ääntä. Aikaisemmissa ThinkBook-kannettavissa esiteltyihin tekoälyyn perustuviin ominaisuuksiin kuuluu AI Meeting Manager, joka muiden ominaisuuksien ohella pystyy muuntamaan tekstin puheeksi neljällätoista tuetulla kielellä puheluiden aikana.

Tuottavuuden lisäämiseksi pk-yrityskäyttäjät voivat liittää ThinkBook 16p -tietokoneensa Lenovon uuteen ThinkVision S25e-30 -näyttöön, joka myös julkistettiin tänään. Uuden sukupolven suuressa 24,5 tuuman FHD-näytössä yhdistyvät suorituskyky ja mukavuus, ja se tarjoaa useita liitäntävaihtoehtoja sekä lähes reunattoman kolmisivuisen muotoilun, joka mahdollistaa haluttaessa helposti usean näytön asennuksen. ThinkVision S25e-30 -näytössä on luonnollinen matalan sinisen valon teknologia, ergonomisesti muotoiltu kallistettava jalusta ja uusi kätevästi sijoitettu joystick-navigointipainike laitteen asetusten määrittämistä varten.

Hinnat ja saatavuus4

• ThinkBook 16p Gen 3 ja muut aiemmin tänä vuonna esitellyt ThinkBook-kannettavat ovat nyt saatavilla tietyillä markkinoilla alkaen 1999 eurosta (ilman alv:tä)4.

Lisää kuvia median käyttöön löytyy täältä.

Tärkeät tekniset tiedot

EPEAT™ Gold

Energy Star®

TCO 9.0

A TÜV Rheinland certification mark signifies that a product has been examined according to strict safety requirements by an accredited third-party and is supported by regular factory inspections.

Battery life will vary and depend on numerous factors including product configuration and usage, software, operating conditions, wireless functionality, power management settings, screen brightness and other factors. The maximum capacity of the battery will naturally decrease with time and usage

3 Requires separately purchased Wi-Fi router and plan that may vary by location. Additional terms, conditions and/or charges apply.  Connection speeds will vary due to location, environment, network conditions and other factors.
4 Prices may not include tax and do not include shipping or options and are subject to change without notice; additional terms and conditions apply. Reseller prices may vary. On-shelf dates and color options may vary by geography and products may only be available in selected markets. All offers subject to availability. Lenovo reserves the right to alter product offerings, features and specifications at any time without notice.

LENOVO and THINKBOOK are trademarks of Lenovo. AMD, Ryzen, and combinations thereof are trademarks of Advanced Micro Devices, Inc. NVIDIA and RTX are trademarks of NVIDIA Corporation. Inc. DOLBY VISION and DOLBY ATMOS are registered trademarks of Dolby Laboratories, Inc. TÜV is a registered trademark of the TÜV Rheinland Group. PANTONE is a registered trademark of Pantone LLC. Eyesafe is a trademark of Eyesafe Inc. USB-C and USB4 are registered trademarks of USB Implementers Forum. Wi-Fi is a trademark of Wi-Fi Alliance. ENERGY STAR is a trademark of the U.S. Environmental Protection Agency. EPEAT is a trademark of the Global Electronics Council (GEC). All other trademarks are the property of their respective owners. ©2022, Lenovo Group Limited

Lenovo paransi kannattavuuttaan edellisvuodesta kymmenennellä peräkkäisellä vuosineljänneksellä3.11.2022 12:47:02 EET | Tiedote

Lenovo Group (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) julkisti tänään konsernin toisen vuosineljänneksen tulokset. Konsernin kannattavuus parani edellisvuodesta jo kymmenettä peräkkäistä neljännestä. Toisen vuosineljänneksen nettotulos kasvoi 6 % edellisvuodesta 541 miljoonaan Yhdysvaltain dollariin ja konsernin liikevaihto kasvoi 17,1 miljardiin Yhdysvaltain dollariin, mikä oli 3 % enemmän kuin edellisvuonna kiintein valuuttakurssein laskettuna. Kaikkien tärkeimpien liiketoimintojen liikevoitto oli positiivinen, mikä osoittaa, että konserni on edelleen edistynyt kohti tavoitettaan kaksinkertaistaa kannattavuus keskipitkällä aikavälillä. Lisäksi monipuolisten kasvumoottoreiden kehittyminen jatkui vahvana, kun sekä ratkaisu- ja palveluliiketoiminta että infrastruktuuriliiketoiminta kasvoivat kaksinumeroisia lukuja edellisvuodesta. Muiden kuin pc-liiketoimintojen osuus konsernin kokonaistuloista on nyt yli 37 prosenttia. Konsernin hyvä kassatase tarkoittaa, että se on edelleen sitoutunut kaksinkertaista

Lenovon asiakkaat ovat kompensoineet yli miljoona hiilidioksiditonnia yhä useampien yritysten panostaessa kestävään kehitykseen13.10.2022 10:56:28 EEST | Tiedote

CO2 Offset -kompensointipalvelut laajentuvat valittuihin Lenovo ThinkSystem -palvelimiin. Kompensointivarat sijoitetaan YK:n hyväksymiin aloitteisiin, kuten uusiutuvaan energiaan tai ekologisiin hankkeisiin eri puolilla maailmaa. Kokonaisvaltainen kestävän kehityksen lähestymistapa kattaa matalan lämpötilan juotostekniikan käytön valmistuksessa, as-a-Service-tarjoukset, jotka pidentävät laitteiden elinkaarta, ja omaisuuserien talteenottopalvelut, jotka mahdollistavat ympäristöystävällisen laitteiston hävittämisen ja tukevat kiertotaloutta. Lenovon asiakkaat ovat kompensoineet yli miljoona hiilidioksiditonnia Think-tietokoneiden (pöytätietokoneet, työasemat, kannettavat tietokoneet) hankinnoista. Tämä vastaa yli 215 000 henkilöauton kasvihuonekaasupäästöjä yhden vuoden aikana. Uutuutena yritykset voivat nyt lisätä Lenovon hiilidioksidipäästöjen kompensoinnin tiettyjen Lenovo ThinkSystem -palvelinten ostoon. Miljoonan tonnin virstanpylväs on tärkeä Lenovon CO2 Offset Services -aloitteell

Lenovon uusi IdeaPad Chromebook tuo pilvipelaamisen kaikkien ulottuville sekä helpon väylän premium-pelaamiseen11.10.2022 16:00:00 EEST | Tiedote

Lenovo esittelee uusimman lisäyksen pelilaitevalikoimaansa. Laajaan, eri taitotasojen peliharrastajien yleisöön suunnattu 16-tuumainen Lenovo IdeaPad Gaming Chromebook on yhtiön ensimmäinen pilvipelikannettava. Se tarjoaa Chromebook-kategoriassa enemmän tehoa sekä lisää nopeutta ja siinä on myös uusia ChromeOS-järjestelmäominaisuuksia pelikokemuksen parantamiseksi.