Lietoon liki 64 000 euroa Veikkauksen nettikasinolta

Voitto tuli uudesta Kulta-Jaska 2 -automaattipelistä.

Liedossa asuva mobiilipelaaja voitti Veikkauksen Kulta-Jaska 2 -automaattipelistä lähes 64 000 euron jackpot-päävoiton.

Lietolaista nettipelaajaa onnisti Veikkauksen nettikasinolla perjantaina 16.6. Hän pelasi Kulta-Jaska 2 -uutuuspeliä kahden euron panoksella, kun mobiililaitteen ruudun täytti yhtäkkiä jackpot-voitosta kertova ilmoitus. Hän oli voittanut pelistä 63 730 euron suuruisen päävoiton.

Toukokuun lopussa Veikkauksen nettikasinolle lisätty suomalainen Kulta-Jaska 2 -automaattipeli on saavuttanut siellä suosikkiaseman. Nettikasinon toiseksi pelatuin peli on alkuperäinen Kulta-Jaska.

Kulta-Jaska 2 jatkaa alkuperäisen kullanhuuhdontateemaisen Kulta-Jaskan tarinaa. Se on esikuvansa tavoin monilinjainen peli, jossa arvontakiekoille pyritään saamaan voittavia kuvioyhdistelmiä. Uudenlaisessa bonuspelissä huuhdotaan kultaa, ja lisäksi pelissä voi voittaa vapaapelejä.

Nettikasinon Kulta-Jaska 2 -peliin on myös liitetty usean pelin yhteinen RAY Jackpot, joka voi laueta millä tahansa pelikierroksella panoksesta ja kuvioyhdistelmästä riippumatta. Kasvavan RAY Jackpotin suurin voittopotti lähtee nousemaan 25 000 eurosta. Perjantaina 16.6. se oli ehtinyt kasvaa melkein 64 tonniin, kun Liedossa asuva pelaaja voitti sen.

Kulta-Jaska 2 -peliä voi pelata automaateissa, nettikasinolla ja mobiilipelinä.

Veikkauksen nettikasinon suosituimmat pelit, top 5

1. Kulta-Jaska 2