Liiga-monivedosta 73 000 euroa Mikkeliin 4,80 euron järjestelmällä

Perjantain Liiga-monivedon kerroin nousi yli 1,3 miljoonan ja toi ainoalla täysosumalla yli 73 000 euron voiton Mikkelissä pelattuun riviin. Voitto irtosi 4,80 euron järjestelmällä.

Kerroin kohosi merkittävästi, kun SaiPa ja HIFK jäivät Lappeenrannassa nollille, ja KalPa löylytti JYPiä peräti 5-0 Niiralanmontussa.

Mikkeliläisessä kauppakeskuksessa tehty voittorivi sisälsi yhden varman tuloksen, TPS-HIFK-ottelun loppuluvut 3-1. Muissa kolmessa kohdeottelussa oli useampia maalivaihtoehtoja. Viiden sentin vähimmäispanoksella tehty järjestelmä maksoi 4,80 euroa ja toi tarkalleen 73 704,50. Siitä 4 417,60 tuli 11:llä toisen voittoluokan osumalla.

Voittaja käytti pelatessaan Veikkaus-korttia, joten voitto siirtyy automaattisesti hänen tililleen.

Perjantain voitto on vuoden suurin, mutta kaikkien aikojen kärkijoukkoon silläkään ei suurten voittojen pelissä pääse. Monivedossa on sen vuonna 1998 alkaneen historian aikana voitettu 76 yli 100 000 euron voittoa. Veikkauksessa kehitetyn pelin suurin voitto on 641 686,00 euroa vuodelta 2007.

SuperMoniveto 4, perjantai 5.1.2018
1. TPS–Tappara 3–1
2. SaiPa– HIFK 0–0
3. KalPa– JYP 5–0
4. Ässät–Pelicans 1–2
Kertoimet:
1. voittoluokka 1 385 738,00
2. voittoluokka 8 033,26

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.